Again overboeking door centerparcs 4x in 6jaar
Voor de zoveelste keer hebben we op een maand voordat we met de familie een weekend weg gaan naar Centerparcs te horen gekregen dat het park dichtgaat. Elk jaar gaan we in januari een lang weekend naar een park om even lekker te genieten. Dat genot wordt echter danig verstoord doordat Centerparcs het vaak nodig vind om pas een maand van tevoren mede te delen dat het park van keuze in dat weekend niet beschikbaar is. Dat is toch geen ad hoc beslissing dat een parc een onderhoudsbeurt krijgt? Dat moet toch gepland worden, waarom haal je die weken dan niet uit de planning? Nu hebben we voor de vierde keer in zes jaar te horen gekregen dat we dus niet naar het park kunnen dat we in augustus/september al geboekt hebben.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? deze trend begin ik wel erg vervelend te vinden. Ben benieuwd hoe Centerparcs dit wil oplossen. maar het plezier wordt er wel door verminderd.
Rob
gewoon niet meer boeken bij centerparcs
heb ik ook gedaan al jaren geleden
ga tegenwoordig veel naar parken van de roompot
vorige maand geweest in bad bentheim net bij enschede de grens over super en heel schoon en zeer luxe
Geachte gast,
We hebben uw klacht opgemerkt. We vinden het erg jammer dat u teleurgesteld bent wegens de omboeking van uw verblijf naar aanleiding van een parksluiting.
Onze directeur van het Customer Contact Center heeft inmiddels contact met u opgenomen om de klacht met u te bespreken.
We nemen uw opmerking serieus en hopen tot een bevredigende oplossing te komen.
Met vriendelijke groeten,
Webcare Team Center Parcs
Geachte gast,
Op 6 december jl. heeft u uw klacht besproken met de directeur van ons Customer Contact Center.
We kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is dat u voor een vierde keer niet kan verblijven op het park dat u geboekt heeft. We bieden u onze welgemeende excuses aan.
We verblijf werd omgeboekt van een 8-persoons premium op het Port Zélande naar een 8-persoons premium op De Kempervennen. We hebben u eenzelfde type cottage aangeboden.
In onze voorwaarden kan u lezen dat we ons het recht behouden een park tijdelijk te sluiten ofwel volledig aan één partij te verhuren. In dat geval geven we u de mogelijkheid om te boeken naar een ander park of kosteloos te annuleren. Er bestaat geen recht op enige vergoeding.
We begrijpen dat het niet prettig is dat u niet kan verblijven in het park naar keuze. Uiteindelijk heeft u besloten om te verblijven op De Kempervennen en uw verblijf niet te annuleren.
Uit gastvriendelijk oogpunt bieden we u een diner aan voor 8 volwassenen. U zal de dinervouchers ontvangen bij aankomst op het park.
We vertrouwen er op uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld en wensen u alvast een fijn verblijf toe op De Kempervennen.
Met vriendelijke groeten,
Webcare Team Center Parcs
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarvan ik gee
Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarop zijn bevindingen werden geplaatst en waarvan ik geen kopie ontvang. Heb ik recht op een kopie zodat ik kan zien waarvoor ik heb moeten tekenen. Volgens de monteur was het slechts een handtekening van bevestiging dat hij langs was geweest maar ik kon een gedeelte van het form. zien waarop een aantal punten door hem waren ingev ... Lees meer
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer