ro
door robvdv77 Dec 2, 2011 om 20:51
Vakantie & reizen

Again overboeking door centerparcs 4x in 6jaar

Voor de zoveelste keer hebben we op een maand voordat we met de familie een weekend weg gaan naar Centerparcs te horen gekregen dat het park dichtgaat. Elk jaar gaan we in januari een lang weekend naar een park om even lekker te genieten. Dat genot wordt echter danig verstoord doordat Centerparcs het vaak nodig vind om pas een maand van tevoren mede te delen dat het park van keuze in dat weekend niet beschikbaar is. Dat is toch geen ad hoc beslissing dat een parc een onderhoudsbeurt krijgt? Dat moet toch gepland worden, waarom haal je die weken dan niet uit de planning? Nu hebben we voor de vierde keer in zes jaar te horen gekregen dat we dus niet naar het park kunnen dat we in augustus/september al geboekt hebben.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? deze trend begin ik wel erg vervelend te vinden. Ben benieuwd hoe Centerparcs dit wil oplossen. maar het plezier wordt er wel door verminderd.

Rob

858 4 Rapporteer

iv
door ivanvliet - Dec 2, 2011 om 23:07
32 Antwoorden / 3 Vragen

gewoon niet meer boeken bij centerparcs
heb ik ook gedaan al jaren geleden
ga tegenwoordig veel naar parken van de roompot
vorige maand geweest in bad bentheim net bij enschede de grens over super en heel schoon en zeer luxe

we
door webcare team cp - Dec 8, 2011 om 15:31
2 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte gast,

We hebben uw klacht opgemerkt. We vinden het erg jammer dat u teleurgesteld bent wegens de omboeking van uw verblijf naar aanleiding van een parksluiting.

Onze directeur van het Customer Contact Center heeft inmiddels contact met u opgenomen om de klacht met u te bespreken.

We nemen uw opmerking serieus en hopen tot een bevredigende oplossing te komen.

Met vriendelijke groeten,
Webcare Team Center Parcs

we
door webcare team cp - Dec 9, 2011 om 16:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte gast,

Op 6 december jl. heeft u uw klacht besproken met de directeur van ons Customer Contact Center.

We kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is dat u voor een vierde keer niet kan verblijven op het park dat u geboekt heeft. We bieden u onze welgemeende excuses aan.

We verblijf werd omgeboekt van een 8-persoons premium op het Port Zélande naar een 8-persoons premium op De Kempervennen. We hebben u eenzelfde type cottage aangeboden.

In onze voorwaarden kan u lezen dat we ons het recht behouden een park tijdelijk te sluiten ofwel volledig aan één partij te verhuren. In dat geval geven we u de mogelijkheid om te boeken naar een ander park of kosteloos te annuleren. Er bestaat geen recht op enige vergoeding.

We begrijpen dat het niet prettig is dat u niet kan verblijven in het park naar keuze. Uiteindelijk heeft u besloten om te verblijven op De Kempervennen en uw verblijf niet te annuleren.
Uit gastvriendelijk oogpunt bieden we u een diner aan voor 8 volwassenen. U zal de dinervouchers ontvangen bij aankomst op het park.

We vertrouwen er op uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld en wensen u alvast een fijn verblijf toe op De Kempervennen.

Met vriendelijke groeten,
Webcare Team Center Parcs

mastag
door mastag - Dec 9, 2011 om 19:51
955 Antwoorden / 19 Vragen

@ Rob, heb je nu voor de 4e keer in 6 jaar tijd straf dan?

:-)
Mastag