Th
door TheoHST Apr 22, 2016 om 13:08
Vakantie & reizen

Annuleren vliegreis

Wij hebben in januari een vliegreis naar Curaçao  geboekt bij TUI Fly, seat only.Nu heeft TUI Fly, via mail vorige week laten weten, tijdens de heenreis een tussenstop te maken op St.Maarten, dus de reis wordt in tijd weer langer.Nu blijkt dat vluchten met tussenstops goedkoper zijn.Maar TUIFly wil de reis niet aanpassen, goedkoper maken, en beroepen zich zoals gewoonlijk op de Algemene Voorwaarden.Niet ik, toch zij hebben de vlucht veranderd?Dan is het toch logisch dat de klant er voordeel mee heeft? Nee dus.Waarom heeft een klant dan niet het voordeel als de reis langer wordt?

1424 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jackyh - Apr 22, 2016 om 13:20
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Er zijn mensen die altijd het onderste uit de kan willen hebben. Ik begrijp best dat het vervelend is maar so be it.

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2016 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Je bent akkoord gegeaan met de Algemene Voorwaarden bij het aanschaffen van de tickets.

Lees art.10:

ARTIKEL 10: DIENSTREGELING, ANNULERING EN
VERTRAGING VAN VLUCHTEN
Dienstregeling
10.1
De vluchten en de vluchtschema’s als omschreven
in de Dienstregeling zijn niet bindend, hebben
geen contractuele waarde en dienen uitsluitend
als indicatie voor de Passagier ten aanzien van de
mogelijke vluchten. De Dienstregeling kan worden
gewijzigd na de datum van publicatie.
10.2
Het vluchtschema zal worden uitgegeven ten tijde
van het maken van de Boeking en op het Ticket
vermeld worden. Het aldus geplande vluchtschema
kan echter gewijzigd worden na de uitgifte van het
Ticket. De Passagier wordt hiervan door Vervoerder
of zijn Bevoegde Agent op de hoogte gesteld.
Desalniettemin heeft de Passagier de plicht om in
de periode van 24 uur voorafgaand aan het vertrek
op teletekst, internet of bij een Bevoegde Agent na
te gaan of de gegevens in het vluchtschema nog steeds actueel zijn.

(Bron)




Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer