jo
door joost1983 Mar 17, 2012 om 15:28
Vakantie & reizen

Atraveo en casamundo

Weet iemand wat meer over atraveo & casamundo ??

Ik zie dat ze geen lid zijn van ANVR of SGR, maar blijkbaar Tüv-papieren hebben...
Ik zou er willen boeken, maar heb geen idee of ze betrouwbaar zijn. Ook op internet kan ik er weinig over vinden..

10450 3 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 17, 2012 om 15:36
16849 Antwoorden / 108 Vragen

hallo joost1983, als je bovenaan de pagina zoek binnen Vraag & Beantwoord intypt hoe betrouwbaar is casamundo krijg je wat antwoorden van mensen die via deze organisatie gereisd hebben. Was ook een KASSA vraag. Suc6.

atraveo
door atraveo - Apr 17, 2012 om 09:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Joost,

ik werk bij atraveo en kan je verzekeren dat de bescherming van de klanten en de veiligheid van hun boekingen voor ons de hoogste prioriteit hebben. Daarom werken wij uitsluitend met goedgekeurde partners en verhuurders samen om een hoge kwaliteit van zowel de aangeboden vakantiehuizen alsmede de boeking- en betalingsafwikkeling te bereiken.
atraveo past plichtsbewust alle wettelijke bepalingen toe, die in Duitsland voor reisbemiddelaars gelden, vooral wat betreft de garantie van reisgelden.

Ondanks onze wens, staat een volledig lidmaatschap bij de ANVR, de SGR en het Calamiteitenfonds alleen open voor Nederlandse bedrijven. In talrijke gesprekken werd ons door de ANVR bevestigd dat een opening van de statuten en toelatingscriteria in overweging wordt genomen, maar vooralsnog worden buitenlandse ondernemingen uitgesloten.

Mocht je nog vragen hebben kunt je altijd contact opnemen met onze nederlandse klantenservice: www.atraveo.nl/contact

Beste groete,
Kim H.
atraveo - mijn vakantiehuis

li
door lizacoomans - Jun 15, 2012 om 16:32
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Joost,

Ik ben Liza Coomans en ik werk voor Casamundo.nl. Je kunt bij Casamundo met een gerust hart je vakantie boeken. Ik wil je graag uitleggen waarom.

Casamundo is niet aangesloten bij ANVR en SGR, omdat wij op onze website geen eigen vakantieaccommodaties aanbieden, maar die van onze gerenommeerde partners en streng geselecteerde privé-aanbieders. Wanneer je boekt via Casamundo, zijn wij jouw tussenpersoon. Wij bieden jou de garantie van hoge kwaliteit vakantiehuizen en van een correct afhandeling van je boeking en betaling. Als tussenpersoon zijn wij aangesloten bij de TÜV Saarland. De TÜV biedt vergelijkbare zekerheden als de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Dit betekent dat onze werkwijze jaarlijks door een externe organisatie op de juiste toepassing van relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels van de TÜV wordt gecontroleerd. Casamundo is ook aangesloten bij Ecommerce Europe. Je gegevens zijn op Casamundo.nl dus optimaal beschermd en je boekt altijd veilig.

Mocht je nog vragen hebben over veilig boeken op Casamundo.nl, dan kun je ons natuurlijk altijd bellen via 0800- 444 40 22 (gratis) of een mail sturen naar info@casamundo.nl.

Groet,
Liza Coomans
Casamundo.nl