Boeking
Vorig jaar een ticket geboekt via vliegtickets.nl en vlak erna mocht er geen tax meer gerekend worden. We hebben toen een te goed bon gekregen zodat we €40 korting konden krijgen voor de volgende boeking. je moet daar een 0900 voor bellen en in de brief staat voor 0.35 p/m maar als je nu belt is het tarief € 1.35 p/m. Je moet wel bellen anders krijg je je korting niet maar mag dit eigenlijk wel. Hoeveel mensen lopen wel niet tegen dit probleem aan want hun maken er dik geld mee.
Hallo,
Volgens mij moet de vliegtax terug BETAALD worden. Trouwens dit soort maatschappijen zijn net zo erg als degene die kaartjes verkopen voor concerten. Met name het bellen en bestellen kost veel geld en vaak wordt ook nog [onterecht] minuten lang in de wacht gezet of nog erger na drie á vijf minuten eruit gegooid. Moet u weer opnieuw inbellen. Lekker goedkoop hé, die tickets?
Ik zou nog één keer moeite doen voor de €40 en daarna maar uw verlies nemen.
Vr.gr. poltol
Hoi,
Je hebt de kortingsbon destijds Geaccepteerd, dus daar kun je niet op terugkomen helaas, volgens hun site had je formulier in moeten vullen voor teruggave van geld, indien je er recht op had.
Had je de brief die ze zeggen verzonden te hebben destijds wel gehad ?
--Beschikt u over vliegtickets met een vertrekdatum op of na 01 juli 2009 en heeft u deze tickets geboekt in de periode tot en met maart 2009? Dan heeft u recht op terugbetaling van deze vliegtaks.
In juli 2009 hebben wij de mensen die recht hebben op terugbetaling van de vliegtaks een brief toegestuurd met hoe zij deze kunnen terugvragen. Heeft u de vliegtaks nog niet retour ontvangen, ga dan naar terugbetaling vliegtaks.---
Vliegticket.nl
Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer