ve
door veras Apr 4, 2010 om 17:13
Vakantie & reizen

Boeking

Vorig jaar een ticket geboekt via vliegtickets.nl en vlak erna mocht er geen tax meer gerekend worden. We hebben toen een te goed bon gekregen zodat we €40 korting konden krijgen voor de volgende boeking. je moet daar een 0900 voor bellen en in de brief staat voor 0.35 p/m maar als je nu belt is het tarief € 1.35 p/m. Je moet wel bellen anders krijg je je korting niet maar mag dit eigenlijk wel. Hoeveel mensen lopen wel niet tegen dit probleem aan want hun maken er dik geld mee.

465 3 Rapporteer

poltol
door poltol - Apr 4, 2010 om 18:55
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Volgens mij moet de vliegtax terug BETAALD worden. Trouwens dit soort maatschappijen zijn net zo erg als degene die kaartjes verkopen voor concerten. Met name het bellen en bestellen kost veel geld en vaak wordt ook nog [onterecht] minuten lang in de wacht gezet of nog erger na drie á vijf minuten eruit gegooid. Moet u weer opnieuw inbellen. Lekker goedkoop hé, die tickets?
Ik zou nog één keer moeite doen voor de €40 en daarna maar uw verlies nemen.

Vr.gr. poltol

stacey
door stacey - Apr 4, 2010 om 19:14
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Je hebt de kortingsbon destijds Geaccepteerd, dus daar kun je niet op terugkomen helaas, volgens hun site had je formulier in moeten vullen voor teruggave van geld, indien je er recht op had.
Had je de brief die ze zeggen verzonden te hebben destijds wel gehad ?

--Beschikt u over vliegtickets met een vertrekdatum op of na 01 juli 2009 en heeft u deze tickets geboekt in de periode tot en met maart 2009? Dan heeft u recht op terugbetaling van deze vliegtaks.
In juli 2009 hebben wij de mensen die recht hebben op terugbetaling van de vliegtaks een brief toegestuurd met hoe zij deze kunnen terugvragen. Heeft u de vliegtaks nog niet retour ontvangen, ga dan naar terugbetaling vliegtaks.---

Vliegticket.nl

magicscanman
door magicscanman - Apr 4, 2010 om 19:47
261 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!