lu
door luuk_2 Nov 14, 2017 om 14:34
Vakantie & reizen

Boeking hotel maar niet geslapen, recht op geld?

Donderdag 2 november heb ik een hotel geboekt samen met mijn vriendin en 2 vrienden. Aangekomen in het hotel stonken de kamers al naar vreemd eten. Wij hebben de ramen open gezet en zijn erna de stad van Amsterdam in gegaan. Eenmaal terug gekomen stonken de kamers nog erger en was het niet mogelijk om daar te overnachten. Wij hebben dit aangegeven bij de receptionist en hij heeft ons verzekerd ons geld terug te geven. Dit heeft hij middels mail nogmaals bevestigd.

Echter is er nu nog steeds geen geld terug gestort en doet het hotel enorm vervelend. Is er een wet dat zegt als je ergens niet gebruik van maakt dat je dan niet hoeft te betalen en dus je geld terug krijgt? Aangezien we maximaal 1 uur op de kamer zijn geweest en niet hebben geslapen willen wij ons geld terug voor de geboekte overnachting.

Is er hoop voor ons als het hotel niet mee werkt?

Met vriendelijke groet,
Luuk Hermans