lu
door luuk_2 Nov 14, 2017 om 14:34
Vakantie & reizen

Boeking hotel maar niet geslapen, recht op geld?

Donderdag 2 november heb ik een hotel geboekt samen met mijn vriendin en 2 vrienden. Aangekomen in het hotel stonken de kamers al naar vreemd eten. Wij hebben de ramen open gezet en zijn erna de stad van Amsterdam in gegaan. Eenmaal terug gekomen stonken de kamers nog erger en was het niet mogelijk om daar te overnachten. Wij hebben dit aangegeven bij de receptionist en hij heeft ons verzekerd ons geld terug te geven. Dit heeft hij middels mail nogmaals bevestigd. 

Echter is er nu nog steeds geen geld terug gestort en doet het hotel enorm vervelend. Is er een wet dat zegt als je ergens niet gebruik van maakt dat je dan niet hoeft te betalen en dus je geld terug krijgt? Aangezien we maximaal 1 uur op de kamer zijn geweest en niet hebben geslapen willen wij ons geld terug voor de geboekte overnachting. 

Is er hoop voor ons als het hotel niet mee werkt? 

Met vriendelijke groet, 
Luuk Hermans

973 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer