el
door eldorado Aug 10, 2005 om 23:22
Vakantie & reizen

Camping L'Amforia in San pere Pescador

Hallo,

wij zijn van plan om naar de camping L'Amforia in San pere Pescador te gaan. Mijn vraag is, aangezien wij met een camper en twee kleine kinderen gaan (3 en 4 jaar), of het mogelijk is om te voet naar het plaatsje te gaan vanaf de camping. Is deze weg goed te begaan.

Is het plaatsje San pere Pescador een leuk dorpje waar ook evt. terrasjes en winkeltjes zijn en/of andere bezienswaardigheden.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij wat informatie over de camping of het plaatsje kan geven. Het liefst op kort termijn.

Bij voorbaat dank.

m.v.g. eldorado

655 2 Rapporteer

wt
door wtjm - Aug 14, 2005 om 13:46
1 Antwoorden / 2 Vragen

Wij komen er net vandaan, was voor de derde maal, met pubers.

Het dorpje is klein met wat toeristenwinkeltjes en voldoende restaurants en terrassen. Vooral op het plein, met name bij con trona, is het goed vertoeven. De weg er naar toe vanaf de camping is redelijk te belopen, langs de weg af, soms erg smal. Je loopt er ongeveer 20 minuten over, er gaat ook een soort treintje langs de campings naar het dorp en naar st. Marti (aanrader om te eten, mooie terrassen) Als je aan het eind van de toegangsweg links gaat ipv rechts naar het dorp zit er een leuke bodega, wederom met zalig terras.

Veel plezier, Trui

anitatje
door anitatje - Aug 19, 2005 om 22:39
4 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo, wij komen net terug van Las Dunas een camping verderop,

Het is er hartstikke leuk, al vind ik de weg lopend en vooral fietsend met 2 kleintjes wel gevaarlijk want ze rijden daar als gekken.

Het treintje is een betere aanrader, en rijdt ook de andere kant op naar L'escala.

Ga in San Pere zeker naar de kippenschuur (de nederlanders weten wel waar die zit ) voor weinig erg lekker eten!!

Een fijne vakantie!