Cheaptickets klachten
Recent zijn wij met cheaptickets op vakantie geweest naar sri lanka en eenmaal op Schiphol aangekomen bleek dat onze vlucht naar Frankfurt niet goed was en waren we genoodzaakt om nieuwe tickets aan te schaffen. Kosten meer dan 1500 euro, leuk begin Vd vakantie.
Gelijk cheaptickets gebeld en natuurlijk geen reactie en na vele elletjes waarbij je zelf de telefoonkosten kan betalen nog steeds geen reactie en terugbellen ho maar.
Wi geeft dezelfde ervaringen en heeft iemand een goede tip?
Ik boek zelf ook altijd mijn eigen vliegtickets naar Amerika zonder tussenkomst van reisburo.
Ik kijk altijd eerst op cheaptickets of op tix wat tickets kosten en bij welke maatschappij en vervolgens boek ik rechtstreeks bij de vliegmaatschappij. Daar zijn de vliegtickets dan net zo duur of soms nog iets goedkoper omdat je minder administratiekosten hoeft te betalen (25 euro bij tix). als er dan iets wijzigt aan de vlucht dan neemt de vliegmaatschappij altijd rechtstreeks contact met je op om de wijzigingen met je door te nemen of je krijgt een mail met de wijzigingen. Mijn ervaring is hoe minder mensen er tussen zitten hoe beter het geregeld wordt.
Ik ben nu eigenlijk toch benieuwd wat er "niet goed" was aan de geboekte vlucht?
Ik ben zelf geen fan van Cheaptickets, aangezien die nog steeds "verborgen" kosten in hun boekingsproces hebben zitten. Maar de keren dat ik bij hun geboekt heb zijn prima verlopen. Zelf boek ik meestal bij Ebookers of Gate1, nog nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk trekken ze toch allemaal de vluchten uit dezelfde database, dus de foutkans zou minimaal moeten zijn. En in mijn ervaring is de informatievoorziening bij eventuele vluchtwijzigingen bij Ebookers in ieder geval prima, terwijl dat bij airlines lang niet altijd het geval is, voor mij reden genoeg toch meestal weer op zo'n boekingssite terug te vallen.
Blijft uiteraard staan dat als er iets fout gaat zo'n bedrijf op z'n minst zou moeten reageren op de klacht.
Geachte heer/mevrouw Pothof,
Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw vlucht.
Graag ontvangen wij uw reserveringsnummer, zodat wij uw boeking kunnen nakijken.
Ons callcenter is van maandag t/m zaterdag geopend van 09:00 tot 24:00uur en op zondag van 10:00 - 15:00 ivm drukte kan de wachttijd wat langer zijn, echter wordt de telefoon altijd opgenomen. Heeft u telefonisch iemand gesproken?
Door overmacht heb ik mijn vlucht van Manila naar Amsterdam moeten missen.. en of dat nog niet vervelend genoeg is krijg ik daarbij ook nog eens te horen van Cheaptickets.nl dat ik maar een nieuwe vlucht moet boeken en opnieuw moet betalen! Pardon!??
Ik heb tot nu toe twee keer dezelfde reactie ontvangen van cheaptickets.nl, namelijk dat de luchtvaartmaatschappij geen restitutie EN geen omboeking toe laat bij een gemiste vlucht. Wat een grote onzin! Ik ben inmiddels zelf bij de luchtvaartmaatschappij geweest en drie keer raden wat die mij vertellen. Mijn vlucht kan WEL! nog gewoon omgeboekt worden. De enige voorwaarde die de luchtvaartmaatschappij stelt is dat het verzoek voor omboeking dient te komen van de partij die de betaling heeft verricht aan hen. En dat is cheaptickets.nl. Cheaptickets.nl heeft met MIJN geld de luchtvaartmaatschappij betaald!
Dat ik boos ben dat lijkt me niet meer dan logisch! Ik roep Cheaptickets.nl op om alsnog met een klantvriendelijke oplossing te komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer