Dienstverlening Groupon! slechte ervaring
Op 28 februari 2012 bestelde ik bij Groupon een haarstyler/stijltang met keramische plaat voor 29 euro van het van de aanbieder Originalstyleboutique.com.
Op de site werd aangegeven dat de bestelling binnen zeven dagen geleverd zou worden. Deze bestelling is tot op heden niet geleverd bij mij!
Ik heb mijn klachten ook onder de aandacht gebracht bij de medewerkers van Groupon via telefoon en uiteindelijk nog via de email. Echter is hier tot op heden hier niets mee gedaan en ik heb nog steeds niet mijn bestelling binnen, wat erg teleurstellend is! Na zoveel weken wilde ik gewoon niets anders dan mijn geld terug!
Nou je kunt het al raden, ik heb mijn geld nog steeds niet terug! En als je vraagt hoe dat kan, wordt er aangegeven dat dit de manier van werken is bij Groupon. En als je zegt dat ik dit raar vind en het helemaal zat ben na zoveel maanden geduld wordt er een notitie gemaakt dat ik onbeschoft ben geweest. Nou dit moet niet gekker worden als hier iemand onprofessioneel en onbeschoft is dan is het de hele Groupon organisatie en bepaalde medewerkers die daar werken!
Waarschijnlijk is het product tijdelijk uitverkocht, en moet je gewoon even wachten tot het weer op voorraad is. Je hebt trouwens niks met Groupon te maken, maar met de winkel die jou de stijltang levert. Het slaat dus nergens op om Groupon te noemen in je bericht.
Ik heb 12 juni een alcoholtester besteld voor de vakantie in Frankrijk.
Er waren wat leverproblemen......... Tientallen telefoontjes omdat ik geen antwoord op mijn mails kreeg leverde eindelijk een reactie op. Vier oktober hebben ze dan aangegeven dat er niet meer geleverd kan worden en men gaat over tot terugbetaling van mijn geld. Dat overmaken duurt slechts 4 weken. Een half jaar rente trekken van mijn geld dus en ik heb er uren aan de telefoon gehangen voordat je iemand aan de lijn krijgt. Kennelijk zijn er heeeeeel veel problemen daar.
Fijne firma is dat, advies links laten liggen en geen zaken mee doen!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer