sa
door saida_a_87 Jun 7, 2012 om 15:23
Vakantie & reizen

Dienstverlening Groupon! slechte ervaring

Op 28 februari 2012 bestelde ik bij Groupon een haarstyler/stijltang met keramische plaat voor 29 euro van het van de aanbieder Originalstyleboutique.com.
Op de site werd aangegeven dat de bestelling binnen zeven dagen geleverd zou worden. Deze bestelling is tot op heden niet geleverd bij mij!

Ik heb mijn klachten ook onder de aandacht gebracht bij de medewerkers van Groupon via telefoon en uiteindelijk nog via de email. Echter is hier tot op heden hier niets mee gedaan en ik heb nog steeds niet mijn bestelling binnen, wat erg teleurstellend is! Na zoveel weken wilde ik gewoon niets anders dan mijn geld terug!

Nou je kunt het al raden, ik heb mijn geld nog steeds niet terug! En als je vraagt hoe dat kan, wordt er aangegeven dat dit de manier van werken is bij Groupon. En als je zegt dat ik dit raar vind en het helemaal zat ben na zoveel maanden geduld wordt er een notitie gemaakt dat ik onbeschoft ben geweest. Nou dit moet niet gekker worden als hier iemand onprofessioneel en onbeschoft is dan is het de hele Groupon organisatie en bepaalde medewerkers die daar werken!

636 3 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Jun 7, 2012 om 15:35
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je verbolgenheid zal vanzelf moeten verdwijnen. Maar typ eens Groupon in het zoekveld hier rechtsboven in. Zoiets is al zeer vaak voorbij gekomen op deze site.

juani
door juani - Jun 27, 2012 om 12:50
11 Antwoorden / 2 Vragen

Waarschijnlijk is het product tijdelijk uitverkocht, en moet je gewoon even wachten tot het weer op voorraad is. Je hebt trouwens niks met Groupon te maken, maar met de winkel die jou de stijltang levert. Het slaat dus nergens op om Groupon te noemen in je bericht.

em
door emilevn - Oct 5, 2012 om 13:57
11 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb 12 juni een alcoholtester besteld voor de vakantie in Frankrijk.
Er waren wat leverproblemen......... Tientallen telefoontjes omdat ik geen antwoord op mijn mails kreeg leverde eindelijk een reactie op. Vier oktober hebben ze dan aangegeven dat er niet meer geleverd kan worden en men gaat over tot terugbetaling van mijn geld. Dat overmaken duurt slechts 4 weken. Een half jaar rente trekken van mijn geld dus en ik heb er uren aan de telefoon gehangen voordat je iemand aan de lijn krijgt. Kennelijk zijn er heeeeeel veel problemen daar.
Fijne firma is dat, advies links laten liggen en geen zaken mee doen!