ruud18
door ruud18 Apr 28, 2012 om 23:19
Vakantie & reizen

Een teleurgestelde snoek dag

ik ben vandaag gaan snoek vissen met kunstaas
en ik had de 2 de keer tijdens het in gooien beet
ik vis altijd met staal onderlijnen
en ik heb 30 100 ste nijlon draad
en de snoek van 80 cm kwam aan de kant en zwom terug weg want het beest was nog niet moe
toen sprong hij omhoog
dat beest bijt mijn lijn door hoe komt dit en licht dit aan de draad want ik had een staal onderlijn er aan
ik voel me echt teleurgesteld
en opgelicht door de viswinkel
die deze draad er op zetten

965 34 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het beest omhoog springt en door het nylon draad bijt, tja.... Ben je dan opgelicht, of gaat het om domme pech. Vissen is volgens mij het spel tussen de vis en de visser. Soms haal je ze eruit, soms zit je er naast. Om daar nu de viswinkel als oplichter neer te zetten.
Zelfde vraag kan zijn, kan jij wel vissen? Of heb jij het geheel wel goed aan elkaar bevestigd?

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:28: Als het beest omhoog springt en door het nylon draad bijt, tja.... Ben je dan opgelicht, of gaat het om domme pech. Vissen is volgens mij het spel tussen de vis en de visser. Soms haal je ze eruit, soms zit je er naast. Om daar nu de viswinkel als oplichter neer te zetten.
Zelfde vraag kan zijn, kan jij wel vissen? Of heb jij het geheel wel goed aan elkaar bevestigd?

ik heb al snoeke eruit gehaald al meer dan jij kan dromen mijn eerste ging los

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:28: Als het beest omhoog springt en door het nylon draad bijt, tja.... Ben je dan opgelicht, of gaat het om domme pech. Vissen is volgens mij het spel tussen de vis en de visser. Soms haal je ze eruit, soms zit je er naast. Om daar nu de viswinkel als oplichter neer te zetten.
Zelfde vraag kan zijn, kan jij wel vissen? Of heb jij het geheel wel goed aan elkaar bevestigd?

al 30 snoeke vangde ik in totaal
maar bij die dertig heb ik er ook 1 gevange van 80 cm
die ging niet los
en nu voor de eerste keer wel

dus

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ruud18 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:34: dus

Shit happens.......

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 00:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

ruud18 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:34:
al 30 snoeke vangde ik in totaal

Om te mogen vissen bestaat er geen minimum leeftijd.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 00:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mag dit topic in de kliko....
nivootje BOLO-onderwijs... maar Ruudje komt er wel....

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 00:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ruud18 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:34:
pino123 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:28: Als het beest omhoog springt en door het nylon draad bijt, tja.... Ben je dan opgelicht, of gaat het om domme pech. Vissen is volgens mij het spel tussen de vis en de visser. Soms haal je ze eruit, soms zit je er naast. Om daar nu de viswinkel als oplichter neer te zetten.
Zelfde vraag kan zijn, kan jij wel vissen? Of heb jij het geheel wel goed aan elkaar bevestigd?

al 30 snoeke vangde ik in totaal
maar bij die dertig heb ik er ook 1 gevange van 80 cm
die ging niet los
en nu voor de eerste keer wel

dus

Ga in plaats van vissen een cursus Nederlands (thuis) volgen.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 07:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

ruud18 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:19: ik ben vandaag gaan snoek vissen met kunstaas

Dat komt vast omdat die snoek wist dat je nog niet op snoek mag vissen, van 1 maart t/m 30 juni is het gesloten tijd om op snoek te vissen! :)

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 08:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ruud18. Je hebt wel altijd pech he, of je wordt opgelicht met munten en nu ook al bij de viszaak. Volgens mij heb je een te grote fantasie.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 09:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit lijkt mij een geval van 1 - 0 voor de snoek.

Heeft u getuigen? Dan kunt u verhaal halen bij de specialist die u inferieur materiaal verkocht heeft.

Of was de snoek superieur? Als dierenliefhebber ben ik er voor dat u dit materiaal blijft gebruiken opdat de snoek een kans heeft niet opgevist te worden ( in de hoop dat de haak niet in zijn bek blijft zitten en langdurig ongemak veroorzaakt).

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 09:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou de snoek aanklagen. Heb je zijn signalement?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 09:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou je dit niet eens in de winkel voorleggen? Overigens, vervelend voor jou maar fijn voor de vis toch?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 10:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze ruud18 staat bij de forumleden bekend als: "ik heb in het weekend niets te doen".
Problemen met de post, lege enveloppe
valse 1 euro gevonden (7 maart)
ontterecht op ebay geschorst
ik zit met een probleem (26 februari)

Als u me niet gelooft ga maar in zoek binnen vraag en beantwoord...kijken,
rapil heeft wel gelijk.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

of topic redacteur zaterdag 28 apr 2012, 23:03

Tenormin: stop eens met offtopic posten! Beantwoord de vraag en hou het daarbij.

V en rest: reageer niet meer op Tenormin maar klik op 'waarschuw redactie' en laat het daarbij.

Hier heeft de vraagsteller allemaal niets aan.

Vanaf hier ontopic reageren!

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online

Deze ruud18 staat bij de forumleden bekend als: "ik heb in het weekend niets te doen".

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet."

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op zondag 29 apr 2012, 08:27: @ruud18. Je hebt wel altijd pech he, of je wordt opgelicht met munten en nu ook al bij de viszaak. Volgens mij heb je een te grote fantasie.

zoek een leven jonge ik heb geen fantasie dit is echt gebeurd
rot op

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 00:48:
ruud18 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:34:
pino123 schreef op zaterdag 28 apr 2012, 23:28: Als het beest omhoog springt en door het nylon draad bijt, tja.... Ben je dan opgelicht, of gaat het om domme pech. Vissen is volgens mij het spel tussen de vis en de visser. Soms haal je ze eruit, soms zit je er naast. Om daar nu de viswinkel als oplichter neer te zetten.
Zelfde vraag kan zijn, kan jij wel vissen? Of heb jij het geheel wel goed aan elkaar bevestigd?

al 30 snoeke vangde ik in totaal
maar bij die dertig heb ik er ook 1 gevange van 80 cm
die ging niet los
en nu voor de eerste keer wel

dus

Ga in plaats van vissen een cursus Nederlands (thuis) volgen.

jonge ik kan goed vissen maar deze keer ging het mis

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op zondag 29 apr 2012, 08:27: @ruud18. Je hebt wel altijd pech he, of je wordt opgelicht met munten en nu ook al bij de viszaak. Volgens mij heb je een te grote fantasie.

get a life
iemand valsbechuldige
is strafbaar

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

vr1944 schreef op zondag 29 apr 2012, 11:00:
Deze ruud18 staat bij de forumleden bekend als: "ik heb in het weekend niets te doen".

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet."

Dat is niet waar.

tenormin heeft de hele week niets te doen.

ruud18, probeer het hier eens.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet op die onzin reageren joh

ruud18 schreef op zondag 29 apr 2012, 11:07:
rapil schreef op zondag 29 apr 2012, 08:27: @ruud18. Je hebt wel altijd pech he, of je wordt opgelicht met munten en nu ook al bij de viszaak. Volgens mij heb je een te grote fantasie.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

vr1944 schreef op zondag 29 apr 2012, 11:00:
V en rest: reageer niet meer op Tenormin maar klik op 'waarschuw redactie' en laat het daarbij.

Hier heeft de vraagsteller allemaal niets aan.

Vanaf hier ontopic reageren!

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online

Deze ruud18 staat bij de forumleden bekend als: "ik heb in het weekend niets te doen".

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet."

Dit geldt dan ook voor jou!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk bungelt bewijsmateriaal uit de bek van betreffende snoek: een stuk visdraad. :(

mahadma schreef op zondag 29 apr 2012, 09:26: Ik zou de snoek aanklagen. Heb je zijn signalement?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

"De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet."
En dus ook voor jou.Bovendien vroeg ik jou niet om advies

abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 12:42:
vr1944 schreef op zondag 29 apr 2012, 11:00:

Dit geldt dan ook voor jou!

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het signalement is bekend inmiddels:
Het is een Esox lucius, lengte 80 cm. Het is een zoetwatervis en heeft in vergelijking met andere zoetwatersoorten een karakteristieke, torpedo-achtige lichaamsbouw. Binnenkort meer in Opsporing verzocht.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gaarne verneem ik de kleur van de vis.
Is bekend in welke regio deze vis zich bevindt? Dan kunnen de Nederlanders naar hem uitkijken.

Mogelijk kan er een Esox Alert worden verzonden.

mahadma schreef op zondag 29 apr 2012, 13:32: Het signalement is bekend inmiddels:
Het is een Esox lucius, lengte 80 cm. Het is een zoetwatervis en heeft in vergelijking met andere zoetwatersoorten een karakteristieke, torpedo-achtige lichaamsbouw. Binnenkort meer in Opsporing verzocht.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat dekleur betreft:

"De kleur van de Esox lucius is variabel, van groenbruin tot grijsbruin met goudkleurige stippen, vlekken of strepen op de flanken, de buik is geelwit. Hoe ouder de vis wordt, hoe meer hij zijn goudgele patronen verliest; oudere exemplaren zijn vaak egaal en donkerder van kleur. Omdat de leeftijd onbekend is, kan de kleur niet exact genoemd worden. Vermoedelijk (aan de avatar te zien) zal het betreffende dier zich regio 010 ophouden in het water."

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan is het mogelijk dat het dier zich begeeft richting mijn woonplaats. Ik zal dan ook rond 16 uur mijn honden uitlaten langs de waterweg die vanaf Rotterdam deze kant op loopt.

Ik zal de vissers verzoeken naar hem of haar uit te kijken.

mahadma schreef op zondag 29 apr 2012, 14:04: Wat dekleur betreft:

"De kleur van de Esox lucius is variabel, van groenbruin tot grijsbruin met goudkleurige stippen, vlekken of strepen op de flanken, de buik is geelwit. Hoe ouder de vis wordt, hoe meer hij zijn goudgele patronen verliest; oudere exemplaren zijn vaak egaal en donkerder van kleur. Omdat de leeftijd onbekend is, kan de kleur niet exact genoemd worden. Vermoedelijk (aan de avatar te zien) zal het betreffende dier zich regio 010 ophouden in het water."

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toevoeging

Mogelijk kan gedupeerde zijn web mail adres vermelden. Dan kunnen sightings aan hem doorgegeven worden.

Met dank voor uw kiene observatie m.b.t. determineren van het gebied waar verdachte zich mogelijk ophoudt.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelet op het feit dat een vis meestal onder waterlijn zwemt, is een snorkel geen overbodige luxe bij de opsporing van de "vluchteling". Persoonlijk stel ik mij de vraag of het vangen van een Esox lucius te benoemen valt onder het begrip "wederrechtelijke vrijheidsberoving" en "het toebrengen van lichamelijk letsel".

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit lijkt mij een probleem daar ik gediagnostiseerd ben met onderwatervrees en ik vermoed dat de Esox Lucius aan bovenwatervrees lijdt.

Dit stelt mij voor een duivels dilemma als bounty hunter.

mahadma schreef op zondag 29 apr 2012, 17:34: Gelet op het feit dat een vis meestal onder waterlijn zwemt, is een snorkel geen overbodige luxe bij de opsporing van de "vluchteling". Persoonlijk stel ik mij de vraag of het vangen van een Esox lucius te benoemen valt onder het begrip "wederrechtelijke vrijheidsberoving" en "het toebrengen van lichamelijk letsel".

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

En een speurhond zal naar alle waarschijnlijkheid ook weinig soulaas brengen. Tenzij dat er een speurzeehond aan te pas komt, toch?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha ha ha. In dit geval moet ik bekennen dat er sprake is van een speurhond zonder zwemdiploma met zoetwatervrees.

mahadma schreef op zondag 29 apr 2012, 19:24: En een speurhond zal naar alle waarschijnlijkheid ook weinig soulaas brengen. Tenzij dat er een speurzeehond aan te pas komt, toch?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2012 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is toch niet consument gerelateerd!

ve
door verwijderd - Apr 30, 2012 om 07:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch wel. t.s. voelt zich opgelicht door de viswinkel die hem de materialen verkocht heeft.
Er is een opsporing gaande van bewijsmateriaal: snoek met mogelijk haak met vislijn er aan in de mond.
Vermoedelijk zwemmend van Rotterdam richting Leiden of de andere kant op.

lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 21:10: Dit is toch niet consument gerelateerd!

ve
door verwijderd - May 1, 2012 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit topic gaat op slot omdat we van mening zijn dat het geen serieuze vraag is doordat de topicstarter zelf ook gaat schelden. Als u niet tevreden bent over de lijn kunt u uw beklag doen bij de winkel.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online