ik wilde 2 kamers boeken bij hotelaanbiedingen.nl Zij hadden een aanbieding kamer per nacht 60 euro. Maar omdat ik sinds kort weduwe ben geworden wist ik niet dat je dus 1 persoonstoeslag moet betalen. In plaats van 60 euro pkpn zou het voor mij op 90 euro pkpn komen. Is dit normaal en waar komt dat vandaan, want ik zie niet in waarom, als ik een 2 persoonskamer boek alleen daar meer voor moet betalen. Ik betaal toch al 60 euro voor mij, en een stel betaald de 60 euro samen? ik heb gebeld met Aanbiedingen.nl maar het staat in de kleine letters
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Als ik een willekeurige aanbieding van 60 euro bekijk, dan zie ik een prijs van 30 euro per persoon per nacht en daar bovenop een toeslag van 30 euro per nacht. Per saldo dus nog steeds 60 euro per nacht.
Zij rekenen 60 per kamer per nacht, voor mij komt er dan 30 euro extra bij per nacht.. voor een stel 2nachten 120 en voor. 1 persoon 180 euro . En wat is hier de rede voor?
U leest het verkeerd. Als je voor één persoon boekt is het € 30 plus € 30 toeslag, boek je voor twee personen is het € 30 per persoon. Dus alleen of met zijn tweeën betaal je evenveel afgezien van toeristenbeladting.
Ja hoor dit is normaal omdat 2 personen 120 euro betalen samen en nu dus 90 euro voor 1 persoon is nog redelijk. De kamer moet schoon worden gemaakt als u weg gaat en dat kost ook even veel als er 2 personen daar waren .
[quote=valerius-2 schreef op donderdag 23 jul 2015, 00:05]Ja hoor dit is normaal omdat 2 personen 120 euro betalen samen en nu dus 90 euro voor 1 persoon is nog redelijk. De kamer moet schoon worden gemaakt als u weg gaat en dat kost ook even veel als er 2 personen daar waren .
Als je nou even de moeite had genomen de reacties te lezen, dan had je gezien dat dat in ieder geval niet zo is.
Ik heb persoonlijk meerdere keren gebruik gemaakt van die aanbieding van 60 euro p.k.p.n vandaar dat ik meteen ben gaan kijken op die site. Waren altijd met tweeën. Daarom dit probleem nooit gehad.
Het is bizar maar je hebt gelijk, er staat inderdaad dar er een toeslag bij komt als je een 60 euro kamer neemt maar er in je eentje gebruik van maakt!!! Alleen heb ik het bedrag van de toeslag nergens gezien. Ik heb gekeken, maar dat van die toeslag staat "verstopt" tussen het lijstje met allerlei andere vragen.
Je zou onderhand denken dat je dat gewoon moet boeken en in je eentje de kamer nemen, nummer 2 is dan ziek, ha ha
Kan trouwens best te maken hebben met derving van toeristen belasting, niet dat dat nou een enorm bedrag is.
[quote=wimmers schreef op donderdag 23 jul 2015, 00:28]Goedenavond
Je hoort hier meer van ,maar het slaat nergens op en over dat schoonmaken het lijkt mij dat twee personen meer vuil maken.
Christel
Maakt niet uit: de hoeveelheid werk is hetzelfde. Alle handdoeken en beddegoed worden vervangen ook al is er maar 1 gast geweest. Stofzuigen en badkamer schoonmaken is evenveel werk of er nu 1 of 2 personen hebben gezeten. Ook is de administratieve "overhead" evenveel.
De kamerprijs van (voorbeeld) € 120,00 voor 2 personen per nacht verkoopt niet, een kamerprijs van € 60 p.p.p.n. lijkt goedkoper, is ook € 120,00, maar vanwege het kleine percentage alleengaanders in verhouding van tweegaanders is het een gebruikelijke prijsnotering.
Dan zou ik toch heel graag weten , waar komt deze afspraak vandaan? Want bij een ander hotel via een andere boeking site betaal ik gewoon de prijs die gevraagd word van 60 euro??
Dan zou ik toch heel graag weten , waar komt deze afspraak vandaan?
Sindsch menschenheugenis is dit al zoo, dat een kamerprijs berekend worden op een bezetting van 2 persoonen, er zijn nu eenmaal meestal (aanzienlijk) minder eenpersoons als tweepersoons kamers.
[quote=iedje schreef op donderdag 23 jul 2015, 16:47]Dan zou ik toch heel graag weten , waar komt deze afspraak vandaan? Want bij een ander hotel via een andere boeking site betaal ik gewoon de prijs die gevraagd word van 60 euro?? Zet nu eens, zo als al eerder gevraagd, de naam van het hotel en de periode hier neer. Want het lijkt mij wel heel apart dat die boeking afwijkt van een willekeurig andere.
Als ik op deze site de zoekgegevens van 2 personen naar 1 persoon verander en op een gewenst hotel klik is de prijs van de aanbieding gelijk maar wordt door de helft gedeeld. U bent de persoon en de partner heet 1 persoonstoeslag. Ik snap de hotelwereld wel een beetje 1 persoon kamers bouwen kost veel geld en de bezettingsgraad wordt niet gehaald, twee personen op 1 kamer genereert ook meer omzet aan diners en drankjes aan de bar. Omdat verlies een beetje te compenseren betaald u dus toeslag als u een kamer bedoelt voor 2 personen bezet houdt.
Nou, de 21e was niet meer beschikbaar, maar vanaf de 22e wel. Klik.
Uit de prijs blijkt dus dat u 30 euro per nacht moet betalen met een extra opslag van 30 euro, dus 'gewoon' 60 euro per kamer per nacht (3 x 2 x 60 = 360).
Reserveringsnummer: FD7440ML1162 Special: “HotelAanbiedingen.nl” Aankomstdatum: 22-08-2015 Aankomsttijd: 15:00 Vertrekdatum: 23-08-2015 Aantal nachten: 1 Aantal kamers: 2 Aantal volwassenen: 3 Aantal kinderen: 0 Ontbijt: incl. ontbijt Voorkeur bedden (niet gegarandeerd): Geen voorkeur mogelijk Voorkeur roken/niet-roken kamer (niet gegarandeerd): Geen voorkeur mogelijk
Check-in: 15:00 / Check-out: 11:00 uur
Uw kamer is in ieder geval tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders vermeld op de website. Indien u op de dag van aankomst na 18:00 uur in het hotel arriveert, dient u het hotel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen. Inhoud Special
HotelAanbiedingen.nl
Gratis extra's
Fiets- en wandelroutes
De gratis extra's zijn op aanvraag verkrijgbaar bij de receptie van het hotel.
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld. Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen. De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!! Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti
...
Lees meer
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is. Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken. 12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen. Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen... iemand enig idee wanneer het binnen komt? heb het voor volgende week (30 augustus) nodig. Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer