el
door elsdankers Jan 27, 2010 om 18:33
Vakantie & reizen

Google earth

wij willen een wintersportplaatsje in oostenrijk opzoeken met google earth de detalls bekijken. Hoe moet ik dat programma downloaden of gaat dat zo ?? Het lukt me niet. Kunt u mij stap voorstap helpen ?

7336 17 Rapporteer

erik008
door erik008 - Jan 27, 2010 om 18:37
1401 Antwoorden / 25 Vragen
stacey
door stacey - Jan 27, 2010 om 19:06
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=erik008 schreef op woensdag 27 jan 2010, 18:37]Link

@Erik008,

Als je installeren wilt geeft hij aan google earth en google chrome
weet jij hoe dat precies zit ? Want chrome hoef ik dus niet........
werkt het alleen samen of kun je ergens keuze maken/ chrome afvinken ?

poltol
door poltol - Jan 27, 2010 om 19:15
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Hier down loaden en eerst vinkje van chrome even weghalen. En letop want ergens vraagt men ook nog of je de google werkbalk wilt installeren. Daar ook even wegvinken.

Google earth.

Succes, poltol

freya
door freya - Jan 27, 2010 om 20:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo elsdankers,

Hopelijk lukt het installeren met bovenstaande tips. Google Earth is natuurlijk leuk om langs die weg eens te kijken hoe het gebied er uitziet, maar als je de illusie hebt om even 'realtime' te kijken of er sneeuw ligt, dan moet ik je toch teleurstellen.
Google Earth werkt met een database met kaarten en foto's en die foto's kunnen best een jaar oud zijn.

m.vr.gr. Freya

erik008
door erik008 - Jan 27, 2010 om 20:50
1401 Antwoorden / 25 Vragen

@stacey

Ja, dat gebeurt zo vaak.
Mag het een toolbar,browser,virusscanner meer zijn?

stacey
door stacey - Jan 27, 2010 om 20:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=erik008 schreef op woensdag 27 jan 2010, 20:50]@stacey

Ja, dat gebeurt zo vaak.
Mag het een toolbar,browser,virusscanner meer zijn?

NEE dus ;-)
Als ik dat soort onzin Niet af kan vinken dan hoef ik ff niet ;-)
Maar wat ik begrijp van Poltol hoef ik chrome er dus Niet bij te nemen.

birdies
door birdies - Jan 27, 2010 om 21:11
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@stacey: Chrome ooit wel eens geprobeerd? Persoonlijk vind ik het een lekkere snelle browser.

stacey
door stacey - Jan 27, 2010 om 21:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 27 jan 2010, 21:11]@stacey: Chrome ooit wel eens geprobeerd? Persoonlijk vind ik het een lekkere snelle browser.

Nee, kwam deze oa keer tegen dus dacht laat maar ff ;-)

-- Chrome waarborgt niet je privilegie
Elke klik word geregistreerd--

--De browser zou gegevens doorsturen zonder dat gebruikers dit zien en kunnen controleren. Met name de suggestie feature is de privacyvoorvechters een doorn in het oog. De feature slaat ingevoerde zoekopdrachten en het IP-adres van de gebruiker op.---

---De voornaamste angst die bij privacyvoorvechters heerst is dat Google straks alle informatie die het van haar 650 miljoen gebruikers heeft gaat kapitaliseren. "De manier waarop Google Chrome heeft gemaakt is als een digitaal Trojaans paard dat meer consumentengegevens voor Google's advertentiemarkt verzamelt", zegt Jeff Chester, algemeen directeur van het Center for Digital Democracy. ---

goldenluck
door goldenluck - Feb 1, 2010 om 13:58
28 Antwoorden / 2 Vragen

Je kunt ook net zo goed kijken op google maps http://maps.google.nl
Zet hem dan op satelliet (rechts bovenin, voor satellietfoto's) en niet op kaart dan kun je ook alles goed bekijken.

pakopako
door pakopako - Feb 1, 2010 om 15:42
9 Antwoorden / 0 Vragen

Via de website www.pakopako.nl kan je alles vinden over Google Earth... nou ja, alles... in ieder geval voldoende om een goede start te maken.

Succes!
PakoPako

jessy1
door jessy1 - Feb 1, 2010 om 17:14
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=goldenluck schreef op maandag 1 feb 2010, 13:58]Je kunt ook net zo goed kijken op google maps http://maps.google.nl
Zet hem dan op satelliet (rechts bovenin, voor satellietfoto's) en niet op kaart dan kun je ook alles goed bekijken.

Dit is gewoon het beste antwoor; het installeren van het programma Google-earth is echt niet nodig. !

pakopako
door pakopako - Feb 1, 2010 om 17:23
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jessy1 schreef op maandag 1 feb 2010, 17:14][quote=goldenluck schreef op maandag 1 feb 2010, 13:58]Je kunt ook net zo goed kijken op google maps http://maps.google.nl
Zet hem dan op satelliet (rechts bovenin, voor satellietfoto's) en niet op kaart dan kun je ook alles goed bekijken.

Dit is gewoon het beste antwoor; het installeren van het programma Google-earth is echt niet nodig. !

Da's een beetje onzin.... met Google Earth kan je veel meer.... maar als je alleen maar een bepaalde plek zoekt is Google Maps voldoende.

goldenluck
door goldenluck - Feb 1, 2010 om 17:45
28 Antwoorden / 2 Vragen

Als je alleen even wil kijken in Oostenrijk kun je natuurlijk ook bij Bing Maps even kijken . Ik gebruik altijd google maps en bing maps door elkaar, soms kun je bij de één het beter zien en soms bij de andere. Bij bing maps kun je in veel gevallen gebruik maken van birds eye view, kijk even bij "aerial" en klik bird eye view aan. Dan kun je de locatie vanuit vier windrichtingen bekijken.

ke
door kevinmanon - Feb 1, 2010 om 19:11
18 Antwoorden / 2 Vragen

Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe vaak google earth ververst wordt.
Ik woon nl al ruim 2 1/2 jaar op deze plek, op google earth is dat nog steeds een weiland.

tienvliet
door tienvliet - Feb 1, 2010 om 19:41
72 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Freya, je schrijft dat de opnamen wel eens een jaar oud kunnen zijn, laat ik dan vertellen dat de meeste opnamen "zeker van Nederland" een paar jaar oud zijn hoor. In Mei ben ik 3 jaren met pensioen. Toen ik vertrok stond er op het terrein waar ik werkzaam was een gebouw wat bijna afgewerkt was. Dat gebouw staat heden ten dagen nog steeds NIET op Google Earth. Ik bedoel maar.

dr
door droppiejo - Feb 1, 2010 om 22:10
17 Antwoorden / 8 Vragen

Misschien een tip om de naam van dat Oostenrijkse plaatsje via google op te zoeken. Misschien via internet afbeeldingen wel te vinden. Even googlen dus.Waarschijnlijk heeft de plaatselijke Oostenrijkse VVV een site met alle informatie voor u.

pa
door paulanita - Feb 2, 2010 om 08:38
2 Antwoorden / 2 Vragen

klopt inderdaa

=freya schreef op woensdag 27 jan 2010, 20:35: Hallo elsdankers,

Hopelijk lukt het installeren met bovenstaande tips. Google Earth is natuurlijk leuk om langs die weg eens te kijken hoe het gebied er uitziet, maar als je de illusie hebt om even 'realtime' te kijken of er sneeuw ligt, dan moet ik je toch teleurstellen.
Google Earth werkt met een database met kaarten en foto's en die foto's kunnen best een jaar oud zijn.

m.vr.gr. Freya