kamphuysen
door kamphuysen Feb 8, 2017 om 12:14
Vakantie & reizen

Geboekt] bij oa NOVASOL Booking Com TopiC TraveL nu BelViLLA / of LeiSure ? of bij Bomen & Bos ??

Organisatie,s

schrompelen in deze internet tijd steeds dichter bij elkaar en ook bij elkaar op schoot, het lijkt een beetje op de ''winkelstraten'' waar ook zoveel bedrijven of stoppen of verder gaan via het internet, vervlechting vindt steeds meer plaats maar is dat wel zo goed voor de klanten. Immers je weet toch niet meer wie er tegen over je zit. Ik geloof best dat het een prima organisatie is zo te lezen, maar is dat ook wel zo? Vandaar mijn vraag: wat zijn Uw eigen ervaringen? {''} note; Het is niet de bedoeling om allerlei jachtverhalen te organiseren, dus graag wel de insteek positief houden en om redelijk te blijven aub. als ik zo vrij mag zijn dat te vragen aan U>! mvrgr.

3128 10 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 8, 2017 om 12:17
11513 Antwoorden / 15 Vragen
gerbera
door gerbera - Feb 8, 2017 om 12:34
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Mogen we nu, na V&D en de keukenboer, het volgende probleem voor u gaan oplossen? En of dit een pot nat is zal mij zo een zorg zijn.

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2017 om 13:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat dacht u ervan als u dat zelf eens uitzocht? Kan me helemaal niet schelen wie of wat ze zijn.

ne
door neodutchio - Feb 8, 2017 om 13:14
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Wat is uw doel? Wilt u bij een van bovenstaande bedrijven gaan boeken? Of heeft u geboekt en vertrouwd u het niet? Iedereen heeft wel eens een positief of een negatief iets over een bedrijf en zoals Marita5 in haar link aangeeft, die ervaringen kunt u zelf opzoeken, die hoeven wij niet voor u over te gaan typen.

Maar eerst de belangrijkste vraag, wilt u nu weten wat wij vinden van de vervlechting van de winkelbedrijven, of wat onze ervaringen zijn met al die bedrijven waar u nu reclame voor aan het maken bent?

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 8, 2017 om 13:25
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Kamphuysen, ik heb nog een partij aluhoedjes voor u in de aanbieding, net als het grote complottheorieboek.

Topantwoord

rf
door rfrijhoff - Feb 8, 2017 om 13:26
41 Antwoorden / Vragen

Ik heb ervaring met booking.com al zijn het dan wel hotelkamers en geen vakantiehuizen en dat is tot op heden heel goed bevallen. Ik boek er regelmatig i.v.m beurzen of evenementen.

costnix
door costnix - Feb 8, 2017 om 13:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Schakel een privédetective in. Ik kan u Sherlock Holmes aanbevelen.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Feb 8, 2017 om 13:45
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb heel veel positive ervaring met Bomen&Bos. Heb daar altijd goed kunnen kamperen.

jo
door jorisw - Feb 8, 2017 om 13:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap het geloof ik niet zo. Hoezo weet je niet wie tegenover je zit? Je boekt toch bij 1 van die bedrijven? Dan weet je toch met wie je zaken doet. Wie de eigenaren zijn van zo'n bedrijf is dan verder niet relevant.

aurora1
door aurora1 - Feb 8, 2017 om 17:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ah, u heeft al snel weer iets gevonden om over te zeuren. Zoek het svp zelf uit want dit is geen discussieforum.
U heeft alleen maar non-vragen als ik eens bij uw profiel kijk en heeft overal klachten en gezeur over. Waarom zoekt u niet een leuke hobby?
Is ook beter voor de gezondheid.