zomer01
door zomer01 Apr 7, 2010 om 16:35
Vakantie & reizen

HN hotels

Met hotelveiling een overnachting gewonnen bij HN Hotels. Nu blijkt als je wilt boeken op b.v. een weekend de bon niet geldig is. Wie heeft hier ervaring mee?

386 3 Rapporteer

magicscanman
door magicscanman - Apr 7, 2010 om 20:06
261 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 7, 2010 om 20:11
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Stonden er nergens voorwaarden voordat je een bod ging doen.

kiran
door kiran - Apr 7, 2010 om 20:15
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@zomer01

Dit zijn de gewone 'addertjes'. Je krijgt 't gratis voor dagen dat er weinig gasten zijn. Dus weekend is dan uitgesloten.
En zo zijn er ook andere varianten, bijvoorbeeld:

Weekend gratis overnachten, maar ontbijten/dineren op je eigen kosten in hetzelfde hotel. En 'goedkoop' is ineens niet zo goedkoop en/of gratis meer.

Kleine 'gemenigheidjes'?