ja
door jacor1 Feb 18, 2010 om 16:34
Vakantie & reizen

Hoe kom ik van deze Post-Spam af ?

Met regelmaat krijg ik post van de Fa.Noor-West-Touristik b.v. Postbus 133 7590 AC Denekamp. K.v.k. nr. 08176932 www.noord-west-touristik.com
Al talloze malen heb ik de post die ik ontvang teruggestuurd met de melding Ongewenst/Niet om gevraagd e.d. Nooit krijg je ook maar enig reactie en blijven ze maar uitnodigen versturen en altijd heb je de zogenaamde hoofdprijs gewonnen Telefonisch zijn ze onbereikbaar,ga je op hun website naar het contact formulier krijg je een pagina waarop je je verhaal niet kwijt kunt.
HOE KOM IK VAN DEZE SPAM die bezorgd wordt door TNTN Pos t AF ?????

1436 9 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Feb 18, 2010 om 16:37
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Als het op naam bezorgd wordt kunt u zich aanmelden bij postfilter: klik op
Hier en meldt u aan.

Niet op naam, alleen op adres. Dit valt niet te filteren. Consequent blijven terug sturen. Doe ik al een paar jaar bij troep van de Bijenkorf.

tdehond
door tdehond - Feb 18, 2010 om 16:38
4744 Antwoorden / 9 Vragen

De link mislukte. Dan maar knippen en plakken in de browser:

http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home2.php

kiran
door kiran - Feb 18, 2010 om 16:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@jacor1

Als je ze met geen mogelijkheid kunt bereiken om je uit hun bestand te laten uitschrijven, zit er niets anders op dan het samen met de oude kranten in de papiercontainer te mikken.

(of stuur nog éénmaal retour met 'geadresseerde overleden' erop ;))

zinook
door zinook - Feb 18, 2010 om 16:50
261 Antwoorden / 7 Vragen

Ik heb ook een keer van een bedrijf 'terreurpost" gehad. Ik had deze post al verschillende keren teruggestuurd met melding: Bewoner woont niet meer hier enz. enz. Op een gegeven moment was ik het echt zat en heb een klein doosje gepakt, wat tegels ingegooid, een hoop snippers en bovenin de doos hun folder met de melding: Dit blijft doorgaan totdat jullie dit adres verwijderen uit jullie systeem.
En zowaar: Nooit meer post gehad van deze boevenbende.

Ik weet dat het niet netjes is, maar ik vind het ook niet netjes dat een bedrijf na zeker 6 keer aangeschreven te zijn door mij over adres verwijderen en het retour sturen van de folder gewoonweg te lui is om je adres uit hun bestand te halen....

zinook
door zinook - Feb 18, 2010 om 16:52
261 Antwoorden / 7 Vragen

Vergeten te vertellen dat je dit altijd naar het antwoordnummer van het bedrijf moet sturen, dan betalen zij de kosten van dit zware pakketje. Reken maar dat ze dit veel geld kost en meteen je adres verwijderd hebben uit hun database!

ja
door jacor1 - Feb 19, 2010 om 16:37
9 Antwoorden / 6 Vragen

Geachte tde hond,

Uw oplossing lijkt mij het beste. Overigens werkt de link bij mij uitstekend echter bij de aanmeld site van Infofilter kun je niet meer aanmelden.Volgens de laatste gegevens gaat een nieuwe site van Posfilter per 01-03-2010 de lucht in. Tot die tijd zal ik die ongewenste post bij het oud papier deponeren en per 1 maart me aanmelden bij Postfilter.

Iedereen hartelijk dank voor het meedenken.

groetjes van jacor1

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 22, 2010 om 02:10
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag jacor,

Wanneer heb je de laatste post van hen ontvangen? Voor zover ik weet bestaat het bedrijf niet meer in Nederland. Meende daar iets van gelezen te hebben. Mogelijk een faillissement.
Een cafe-restauranthouder had een stuk in de krant staan dat hij geen zaken meer met hen wil doen omdat ze afspraken niet nakomen.
Ze zitten ook al vele maanden niet meer op hun adres Nordhornsestraat 239 te Denekamp. Daar worden nu felgekleurde schilderijen verkocht van een broodschilder met een Aziatisch klinkende naam.

Hardware ERror MAN.

ja
door jacor1 - Feb 22, 2010 om 17:37
9 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo hrdwerrorman,

Dit bedrijf is niet zo fatsoenlijk dat zij hun post dateren,maar ik heb het ontvangen op
donderdag 18 februari 2010. En ik zou moeten reageren voor 03-03-2010 i.v.m. eten.
Uiteraard weiger ik om hier op in te gaan . Terwijl de prijs die ik gewonnen zou hebben ook op 03-03-2010 uitgereikt zou worden.
Over het adres wat u noemt staat helemaal niets in hun schrijven.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 22, 2010 om 21:57
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ jacor:

Sorry, ik had het kunnen weten. Het zat aan de rechterkant, precies op de grens, vanaf Denekamp gezien. Dit waren de gegevens:
Noord-West-Touristik. Nordhornsestraat 236-b, 7591 NM Denekamp. Telefoon 0541-296894. Het lijkt me, gezien dat Touristik, een Duits bedrijf.

Ongeveer een jaar geleden is het pand nog van binnen opgekalefaterd. Een half tot driekwart jaar geleden zat er een plaat underlayment voor een raam aan de zijkant, alsof er ingebroken was. Daarna heb ik geen activiteit meer gezien tot die schilderijen en in kwamen.

Op deze site heeft er wel meer over gestaan. Misschien staat daar nog info bij waar je iets mee kunt.

H.