fr
door frgl Nov 26, 2019 om 16:10
Vakantie & reizen

Iemand ervaring met BrazilieReisSpecialist (BRS)?

Kan op internet geen recente reviews vinden. Volgens ANVR staat bedrijf geregistreerd in Hilversum. Echter fysiek kantoor staat nu in Emmerich. Dat kan ik echter met Google Streetview niet controleren. Postadres staat op 's Heerenberg. Dat kan allemaal prima, maar het zou een geruststelling zijn als iemand recente ervaringen met dit bedrijf heeft.

2533 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 26, 2019 om 16:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En wat heeft u aan de ervaringen van anderen? Als u daar iets wilt boeken kunt u toepassen: bij twijfel niet doen.
Voorts kunt u ook eens op Brazilië forums een kijkje nemen. Ze maken veel reclame (en dat kost geld) en de reviews die ik zie lijken van de organisatie zelf te komen gezien de uitvoerige verhalen en manier van schrijven. Op basis daarvan zou ik er niet zo gauw boeken.
Men dus die oude teviews die me uit de duim gezogen lijken: https://www.rondreis.nl/reisorganisaties/brazilie-reis-specialist/
Als u al geboekt heeft en er zijn problemen, welke zijn die dan?
Bij de KvK staat als hoofdvestiging een woonhuis in Hilversum: Vosmaerlaan 45.

tenormin
door tenormin - Nov 26, 2019 om 16:28
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als u het over onderstaande site heeft, zeker niet doen. Alle mooie woorden ten spijt, van aangesloten bij de ANWB, SGR en CalamiteitenFonds: alledrie aangeklikt maar geen van de sites is te bereiken. Ga toch, safety first naat TUI of een ander betrouwbaar reisbureau: dan bent u sowieso al van veel zorgen verlost qua betrouwbaarheid.

https://www.braziliereisspecialist.nl/over-brs.html

he
door henk51 Nov 26, 2019 om 17:11
90 Antwoorden / 0 Vragen

Niet goed gezocht:

Doorrlikken op website lukt dan wel niet.
Maar op de sites zelf zijn ze wel bekend.
SGR nummer 3611
ANVR 05104

groeten Henk

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 26, 2019 om 17:23
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Ook maar hier: Omdat ik mij nauwelijks kan voorstellen dat @TENORMIN foutieve info geeft heb ik de ledenlijst van de ANVR opgezocht en zie bij zoeken op naamdan: https://www.anvr.nl/anvrleden/overzicht.aspx?naam=brazili%C3%AB%20specialist&plaats=&nummer=  maar dan is het merkwaardig dat bij zoeken met nummer 05104 een ander reisbureau: https://www.anvr.nl/anvrleden/overzicht.aspx?   Dat geeft m.i. niet al te veel vertrouwen @HENK51. Kennelijk niet de genoemde Braziië Specialist in Emmerik.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 26, 2019 om 16:35
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Ook ik heb wel is waar hier geen ervaring mee maar zou dat, gelet op hetgeen ook al gemeld is in de voorgaande reacties er zeker geen gebruik van maken.

Let dan vooral op het gegeven dat goedkoop als duurkoop kan uitpakken.

Waarom niet gerboekt bij een regulier en ANVR lid reisbureau met ook aansluiting bij de SGR?

he
door henk51 Nov 26, 2019 om 17:12
90 Antwoorden / 0 Vragen

ze zijn gewoon aangesloten TENORMIN gaf foute informatie

Doorrlikken op website lukt dan wel niet.
Maar op de sites zelf zijn ze wel bekend.
SGR nummer 3611
ANVR 05104

groeten Henk

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 26, 2019 om 17:22
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Omdat ik mij nauwelijks kan voorstellen dat @TENORMIN foutieve info geeft heb ik de ledenlijst van de ANVR opgezocht en zie bij zoeken op naamdan: https://www.anvr.nl/anvrleden/overzicht.aspx?naam=brazili%C3%AB%20specialist&plaats=&nummer=  maar dan is het merkwaardig dat bij zoeken met nummer 05104 een ander reisbureau: https://www.anvr.nl/anvrleden/overzicht.aspx?   Dat geeft m.i. niet al te veel vertrouwen @HENK51.