beautyfull
door beautyfull Dec 13, 2007 om 11:06
Vakantie & reizen

Kerstvakantie

Beste mensen,ik wil graag de kerstdagen doorbrengen in een bosrijke omgeving waar rust heerst.hebben jullie informatie omtrent,plaats,kosten(niet duur)en betrouwbaarheid?ik doe dit voor t eerst,dus ik heb geen ervaring en ben 51jr.Bvd

511 9 Rapporteer

vladja
door vladja - Dec 13, 2007 om 11:15
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Wat zoek je? Een huisje/vakantiebungalow? Een hotel met vol pension? Goedkoop zal het in ieder geval niet zijn, want de kerstvakantie is - net als het hoogseizoen in de zomer - de duurste periode.

Vladja

ca
door carrie - Dec 13, 2007 om 12:41
79 Antwoorden / 1 Vragen

wil je in nederland blijven, zoniet, dan weet ik een leuk huisje in duitsland, in de zuid-eifel.

kijk maar eens op ferienhausmartin.de

carrie

beautyfull
door beautyfull - Dec 13, 2007 om 13:12
60 Antwoorden / 62 Vragen

Ik denk meer aan een boerderij in eerste instantie of kan ook een huisje/bungelow zijn

beautyfull
door beautyfull - Dec 13, 2007 om 13:13
60 Antwoorden / 62 Vragen

Ik blijf t liefs in nederland

vladja
door vladja - Dec 13, 2007 om 13:27
8293 Antwoorden / 27 Vragen
la
door ladylaaf - Dec 13, 2007 om 13:51
57 Antwoorden / 5 Vragen

hallo

ik ga komende kerst naar limburg  bungalowpark  simpelveld

geboekt via vrij uit

prijs ongeveer 400 euro

www.bungalowparksimpelveld.nl

bungalowpark simpelveld

kruinweg 1

6369tz simpelveld

hele mooiepark in gebied van bossen   en natuur

en de prijs laat ons eerlijk wezen hier kom je bij een ander groot bekend park niet met deze dagen terecht

groetjes en succes

laat een berichtje of je nog iets hebt kunnen boeken

wij gaan van maandag tot  vrijdag

marloes

johanpc
door johanpc - Dec 13, 2007 om 14:02
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ladylaaf@

Ik woon in limburg en weet uit ervaring dat je een van de mooiste plekken van nederland hebt gekozen.

En daar jaren lang mijn vakantie vierde.

poltol
door poltol - Dec 13, 2007 om 14:04
3885 Antwoorden / 22 Vragen

@marloes,

En als het sneeuwt in Nederland ligt het daar het eerste. Mooi hoor Limburg.

Gr. Poltol

la
door ladylaaf - Dec 13, 2007 om 14:25
57 Antwoorden / 5 Vragen

hallo lieve mensen

bedankje voor jullie eerlijke antwoorden

heb hiervoor gekozen omdat we ook een  hondje hebben en lekker

gaan wandellen ,vorig jaar ben ik in drente geweest ook mooi hoor

lieve mensen allemaal  bedankt ik ga met mijn gezinnetje genieten

en voor alle mensen die hier werkzaam zijn en hun tijd aan besteden

fijne dagen

marloes