ge
door ger.ron Aug 6, 2013 om 18:18
Vakantie & reizen

Koffers zijn weg

Mijn dochter en schoonzoon zijn zondag samen met hun kinderen aan gekomen op Mallorca maar de koffers niet
Het is nu dinsdag en er zijn nog geen koffers
Wat nu ???

2700 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2013 om 18:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo ger.ron,

Zeer vervelend.
Privéreis of reisgezelschap?
In het laatste geval mag ik toch aannemen dat de reisleiding maatregelen heeft getroffen.
Naar ik aanneem is de vermissing gemeld.

Lees hier de info van Consuwijzer.

Met vr.gr.

dearagain
door dearagain - Aug 6, 2013 om 18:44
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*ik zou zeggen: kontakt opnemen met de vliegmaatschappij

*later kun je dan altijd nog een vergoeding claimen

diumenge
door diumenge - Aug 6, 2013 om 18:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Kleding en andere noodzakelijke spullen kopen en de bonnen goed bewaren. Onkosten later claimen bij de vervoerder.

be
door bel_1 - Aug 7, 2013 om 11:27
26 Antwoorden / 7 Vragen
0

In het buitenland dezelfde ervaring opgedaan. Heeel vervelend. Acties: 1. Op het vliegveld bij de balie info en/of vermissingen formulier invullen. 2. Elke dag zeuren bij de vliegmaatschappij. 3. Bonnen bewaren van vervangende aankopen om te kunnen declareren bij vliegmaatschappij of eigen reis- ongevallenverzekering. Na een week mijn koffer teruggekregen. Had gewoon op vliegveld van aankomst gestaan. Veel sterkte

wokkie1
door wokkie1 - Aug 7, 2013 om 12:25
15 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste Ger.ron,

Helaas heb ik dezelfde ervaring als "bel" en zou die tips opvolgen. Erg vervelend allemaal. Let wel op dat er een maximale vergoeding bij de reis verzekering is! Laat men ter plekke bellen met de reisverzekering om een schademelding te maken. Als ze met Transavia zijn gevlogen bereid je dan maar voor op een lange discussie met deze klantonvriendelijke club. Waarschuw uw dochter ook voor het feit dat als ze veel extra zaken ter plekke kopen en de koffers komen onverwijld ook nog op de bestemming dat ze bij het inchecken voor de terugreis overgewicht hebben en deze extra kilo's gewoon moeten afrekenen. Ik spreek uit ervaring.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer