Koffers zijn weg
Mijn dochter en schoonzoon zijn zondag samen met hun kinderen aan gekomen op Mallorca maar de koffers niet
Het is nu dinsdag en er zijn nog geen koffers
Wat nu ???
*ik zou zeggen: kontakt opnemen met de vliegmaatschappij
*later kun je dan altijd nog een vergoeding claimen
Kleding en andere noodzakelijke spullen kopen en de bonnen goed bewaren. Onkosten later claimen bij de vervoerder.
In het buitenland dezelfde ervaring opgedaan. Heeel vervelend. Acties: 1. Op het vliegveld bij de balie info en/of vermissingen formulier invullen. 2. Elke dag zeuren bij de vliegmaatschappij. 3. Bonnen bewaren van vervangende aankopen om te kunnen declareren bij vliegmaatschappij of eigen reis- ongevallenverzekering. Na een week mijn koffer teruggekregen. Had gewoon op vliegveld van aankomst gestaan. Veel sterkte
Beste Ger.ron,
Helaas heb ik dezelfde ervaring als "bel" en zou die tips opvolgen. Erg vervelend allemaal. Let wel op dat er een maximale vergoeding bij de reis verzekering is! Laat men ter plekke bellen met de reisverzekering om een schademelding te maken. Als ze met Transavia zijn gevlogen bereid je dan maar voor op een lange discussie met deze klantonvriendelijke club. Waarschuw uw dochter ook voor het feit dat als ze veel extra zaken ter plekke kopen en de koffers komen onverwijld ook nog op de bestemming dat ze bij het inchecken voor de terugreis overgewicht hebben en deze extra kilo's gewoon moeten afrekenen. Ik spreek uit ervaring.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer