di
door diny_1 Aug 21, 2005 om 10:57
Vakantie & reizen

Kras reizen

Wij hadden een lastminutreis naar Jena (Dld) geboekt bij krasreizen. via internet,4 dagen 3 nachten in een 4 sterren hotel voor € 25 p.p. half pension

Het was perfect, we moesten wel even de reis de andere dag komen betalen op het kantoor in haarlem, maar alles lag reeds klaar.

Een zeer luxeus Hotel Claxxion.......prima ontbijtbuffet, het avondeten, was wel niet  a la carte maar toch goed. We hebben genoten, we hadden een kamer van 6 bij 6 een tv een koelkast een ligbad en toilet op de kamer, 2 heerlijke stoelen..........

We kwamen aan en alles lag daar ook al klaar, dus was alles zeeeeer goed geregeld.

vr.gr. diny

614 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is uw vraag?

Vladja

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt wel een promo voor Kras.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heer Bommel,Op de PP van Diny staat bij Expertise,Camping/Kamperen nu voor de eerste keer in een 4**** hotel .zeer luxeus dat wil je toch van de daken af schreeuwen.Fred

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Fred - ik zou zeggen: Diny, kom van dat dak af :-)

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een mooi andwoord die u op uw andwoord geeft.Ben zo blij voor u.En dat is ook geen geld toch.Als ik u was had ik er blijfen woonen.Zo goed koop.50 Eurie voor zijn 2 met half pension 3 nachten en 4 dagen. Ik verkogt mijn huis en bleef mooi in Jena.

Met vriendelijke groet Smurffin

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

er werd gevraagd, wat zijn uw ervaringen....nu bij deze

en nee ik heb geen aandelen bij krasreizen, ik wilde enkel vertellen dat het goed geregeld was.

wij konden geen plannen maken, omdat mijn man ernstig ziek is en daarom ziekenhuis in en uit gaat.

deze kans hebben we gewoon benut, maar als ik dat niet hier vertellen mag en dan zo'n raar antwoord krijg van verkoop je huis(wij huren) en ga daar dan wonen, wat is dit voor antwoord?

vr.gr. diny

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Diny,

Aan smurffin geen aandacht besteden. Is een soort mislukte joker.

Vladja

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Diny,Aangezien wij in de meeste gevallen vragen krijgen en deze indien mogelijk zo goed mogelijk willen beantwoorden was het nu zo dat er geen specifieke vraag werd gesteld door u , maar een reactie van een prettige ervaring.Daar is dus niks mis mee.Mocht u teleurgesteld zijn,dan Excuses van deze kant.En beterschap met uw man.Fred

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leuk ik ben een joker.Dan zet ik hem nu in.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn exkuus als ik u heb beleedigd.Dat was niet mijn bedoeling.Maar het leek er op dat u alleen kwam vertellen dat u een fijne vakantie heefd gehad.Ik zelf kan al jaaren niet meer op vakantie.Heb dus geen ervaaring met kras reisen.

Beterschap met uw man.

Met vriendelijke groet Smurffin.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, we vonden het gewoon leuk, om dit mede te delen en als er nog eens mensen voor een paar dagen wat zoeken, en dan niet zoveel te besteden hebben was dit een heel leuke aanbieding.

Wij zijn geen mensen die hele grote reizen kunnen betalen, maar ik gunde het mijn man zo, een paar dagen er echt eens tussen uit, helemaal eens uit dat ziekenhuis wereldje en als dit dan door krasreizen zo perfect geregeld werd, mag dat best eens verteld worden.

Ik hoop dat ik er geen mensen door beledigd heb, maar als ik weer een leuke of minder leuke ervaring heb, vertel ik het hier gewoon.

met vriendelijke groeten van diny

ve
door verwijderd - Aug 22, 2005 om 01:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar kan ik in kommen.Het is dan gewoon lekker om dan eens lekker verwend te woorden.En dan even geen zores te hebben.

Ik hoop dat het met uw man snel weer beter zal gaan.

Met vriendelijke groet Smurffin.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2006 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

he  smurfje

wil je iets aan je Nederlandse taal doen

ve
door verwijderd - Mar 9, 2006 om 19:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi Diny

Het lijk me een leuk hotel voor een leuke prijs . Kan ik misschien ook eens boeken voor 25 p.p.p.d.

leuk berichtje

groentje