Neckerman reizen / klacht.nl
Ik heb in juni een zeer teleurstellende ervaring gehad met een vakantie van neckermann reizen naar het Amaraqua hotel in Carihuela en daar ook meteen melding van gemaakt bij de host en de receptie maar ik moest een officieel klacchtenformulier invullen en het verder in Holland regelen. Zo gezegd zo gedaan maar neckermann komt niet over de brug met een fatsoenlijke oplossing dus heb ik op klacht.nl een klacht geplaatst die door neckermann direct als opgelost aangemerkt werd , vervolgens werd ik door neckermann gebeld of ik niet niets meer op klacht.nl wil plaatsen. Nu is er na bijna een half nog helemaal niets geregeld door neckermann en kan ik niet meer op klacht.nl inloggen! Word ik hier geboycot door de grote jongens ?
Daar hoort u nooit meer iets van volgens mij.,Ik heb dit ook eens gedaan(een klacht opgeven) Ben ook nooit meer hier benaderd. Ben ook nooit meer met die reisorganisator mee gegaan.
Dit is geen verheugend bericht aangaande Neckermann. Wat was die teleurstellende ervaring?
Dat men u verzocht heeft niets meer op klacht.nl te plaatsen kan alleen maar begrepen worden als u aangeeft wat u heeft geschreven. Wilt u daar misschien iets meer over zeggen?
Zwemmer
U had naar de geschillencommissie reizen moeten gaan. Dat had u overigens ook kunnen lezen in de algemene voorwaarden van Neckermann reizen. U bent nu te laat ivm de klachtentermijn.
U heeft zelf niet bepaald slim gehandeld. U heeft gewoon niet het correcte klachtentraject gevolgd.
Ik zag dat u deze klacht al elders heeft vermeld, daar gaf ik ook dat advies, maar toen wist ik nog niet dat u al zo lang bezig was met de klacht.
Neckermann reizen gewoonweg voortaan negeren en nooit meer een reis bij deze reisorganisatie boeken.
Dan is insolventie op den duur noodzakelijkerwijs een feit: geen boekingen, geen klanten en geen inkomsten!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer