pe
door petervbeckum Oct 11, 2013 om 20:09
Vakantie & reizen

Neckerman reizen / klacht.nl

Ik heb in juni een zeer teleurstellende ervaring gehad met een vakantie van neckermann reizen naar het Amaraqua hotel in Carihuela en daar ook meteen melding van gemaakt bij de host en de receptie maar ik moest een officieel klacchtenformulier invullen en het verder in Holland regelen. Zo gezegd zo gedaan maar neckermann komt niet over de brug met een fatsoenlijke oplossing dus heb ik op klacht.nl een klacht geplaatst die door neckermann direct als opgelost aangemerkt werd , vervolgens werd ik door neckermann gebeld of ik niet niets meer op klacht.nl wil plaatsen. Nu is er na bijna een half nog helemaal niets geregeld door neckermann en kan ik niet meer op klacht.nl inloggen! Word ik hier geboycot door de grote jongens ?

1478 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 11, 2013 om 21:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Daar hoort u nooit meer iets van volgens mij.,Ik heb dit ook eens gedaan(een klacht opgeven) Ben ook nooit meer hier benaderd. Ben ook nooit meer met die reisorganisator mee gegaan.

zwemmer
door zwemmer - Oct 11, 2013 om 21:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Dit is geen verheugend bericht aangaande Neckermann. Wat was die teleurstellende ervaring?
Dat men u verzocht heeft niets meer op klacht.nl te plaatsen kan alleen maar begrepen worden als u aangeeft wat u heeft geschreven. Wilt u daar misschien iets meer over zeggen?

Zwemmer

zoekster
door zoekster - Oct 12, 2013 om 10:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U had naar de geschillencommissie reizen moeten gaan. Dat had u overigens ook kunnen lezen in de algemene voorwaarden van Neckermann reizen. U bent nu te laat ivm de klachtentermijn.

U heeft zelf niet bepaald slim gehandeld. U heeft gewoon niet het correcte klachtentraject gevolgd.

Ik zag dat u deze klacht al elders heeft vermeld, daar gaf ik ook dat advies, maar toen wist ik nog niet dat u al zo lang bezig was met de klacht.

wendy-claire
door wendy-claire - Oct 13, 2013 om 14:49
619 Antwoorden / 29 Vragen
0

Neckermann reizen gewoonweg voortaan negeren en nooit meer een reis bij deze reisorganisatie boeken.
Dan is insolventie op den duur noodzakelijkerwijs een feit: geen boekingen, geen klanten en geen inkomsten!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer