fr
door frdrent Mar 13, 2012 om 13:36
Vakantie & reizen

Nieuwwaarde stacaravan?

Op de camping heb ik een ABI Arizona stacaravan overgenomen en de vorige eigenaar weet het bouwjaar niet precies.

Nu willen wij de stacaravan verzekeren en heeft de verzekeringsmaatschappij de nieuwwaarde nodig om een stacaravanverzekering af te sluiten.

Hoe kom ik er achter wat het exacte bouwjaar is? Waar kan ik terrecht?

Alvast bedankt.

6879 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Mar 13, 2012 om 13:55
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Wellicht hier iets aan? klik hier.

Zit er misschien ergens op de carravan een type/nummer plaatje?

jo
door jorisw - Mar 13, 2012 om 13:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Navragen bij de fabrikant?

vladja
door vladja - Mar 13, 2012 om 14:01
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Heeft de stacaravan een chassisnummer?

Vladja

re
door reageerder - Mar 13, 2012 om 14:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij kun je beter even de gegevens opvragen bij de importeur van ABI. Daar weten ze waarschijnlijk alles over je stacaravan, dus ook het bouwjaar. Volgens mij is dat Lacet Stacaravans & Chalets: www.lacet.nl Ik zou ze even bellen of mailen als ik jou was, dan weet je het zo.