Obelink tenten
Wij hebben vorig jaar bij obelink een tent gekocht deze bleek stuk te zijn 1 binnen tent waar de rits niet van werkte, en het blauw van de tent was verlopen in de witte delen van de tent, dit werd toen opgelost na onze vakantie. Omdat ze binnen de tijd dat we de tent kochten niet konden leverene. We kregen een waardebon omdat de tent die we hadden niet meer werd verkocht maar de klacht hadden ze nog nooit gehoord.
Een jaar later 4 weken geleden begin mei hebben wij een nieuwe tent besteld en kwam vorige week bij ons thuis aan. Wederom gingen wij de tent proef opzetten en zagen we na dat de tent stond dat de rits niet in orde was, ik heb gisteren 8 keer aan de telefoon gehangen om een oplossing binnen 2 weken, omdat wij dan op vakantie gaan en het enige wat ik te horen kreeg rij naar de winkel 2,45 uur heen en dan nog is terug ik heb toen aangegeven we hebben al bij betaald omdat deze duurder was en deze nu kapot is, of ze ons niet tegemoet konden komen en een goede oplossing konden bieden, hierop kregen wij het antwoord ja omruilen in de winkel dat betekend dat me dit ook andere halve tank benzine kost om even onze tent om te ruilen. Gaf ik aan ja dat was niet hun probleem of ik moest de tent toch maar opsturen , waarop ik geantwoord heb dat gaat niet want we hebben dan nooit optijd een andere tent terug, en dat kost ook weer 34 euro om hem op te sturen, de enige tegemoet koming was dan een waardebon van 15 euro, ik wil geen waardebon ik wil een goede fijne tent en de kosten voor de bezine als ik op en neer moet naar Winterswijk, gaf al aan de tent die 75 euro duurder is dan te willen en dat het dan opgelost zou zijn en wij te vreden klant zijn
Maar nee gaat niet gebeuren, nu zitten we nog met de 2e kapotte tent en we gaan 10 juli op vakantie
Ik zou er toch heen gaan. Misschien kunt u in goed overleg toch nog tot een goede oplossing komen bv in de vorm van een leentent, mocht de tent niet op tijd gerepareerd zijn. Het praat toch makkelijk als u gewoon lijfelijk in de winkel bent. Neem desnoods een boekingsbewijs van de vakantie mee.
We zijn daar al geweest om de tenten te bekijken en thuis hebben na overleg besloten om de keuze te maken op 1 van de tenten , de rits is gewoon niet in orde gaan we links met de rits dan zou hij dicht moeten gaan maar dat gebeurd niet hij schiet dan open, we zitten nog binnen de ruil periode dus in principe mogen we de tent gewoon omruilen en een nieuwe hier voor terug krijgen alleen bestellen duurd te lang want dan kan hij niet optijd geleverd worden.
Dus moeten we naar Winterswijk en dat kost me anderhalve tank bezine, om hem om te ruilen en na 2 keer een kapotte tent vind ik het niet zo tof om dan nog is op en neer te moeten kost me ook weer een bak geld
[quote=loeske32 schreef op dinsdag 24 jun 2014, 19:31]We zijn daar al geweest om de tenten te bekijken en thuis hebben na overleg besloten om de keuze te maken op 1 van de tenten , de rits is gewoon niet in orde gaan we links met de rits dan zou hij dicht moeten gaan maar dat gebeurd niet hij schiet dan open, we zitten nog binnen de ruil periode dus in principe mogen we de tent gewoon omruilen en een nieuwe hier voor terug krijgen alleen bestellen duurd te lang want dan kan hij niet optijd geleverd worden.
Dus moeten we naar Winterswijk en dat kost me anderhalve tank bezine, om hem om te ruilen en na 2 keer een kapotte tent vind ik het niet zo tof om dan nog is op en neer te moeten kost me ook weer een bak geld
Tja als je wil dat het opgelost wordt, zul je zelf ook wat moeite moeten doen...
Hallo loeske32,
Wat een vervelend gedoe allemaal.
Zou toch maar de reistijd en -kosten voor lief nemen en een GOEDE tent gaan ophalen.
Dat je extra tijd kwijt bent en benzinekosten hebt is weliswaar geen zaak van de leverancier, maar als service zouden ze je wél tegemoet kunnen komen en die € 75 méérkosten bv. voor hun rekening nemen.
Maar ja, als ze dat niet doen ....
In ieder geval een fijne kampeervakantie - in een goede tent! - toegewenst.
Met vr.gr.
Ik ben het met getty eens. Rij er gewoon naartoe en probeer in goeden rustig overleg tot een oplossing te komen. Leentent? Nieuwe tent? Probeer dan ter plaatse e.e.a. uit, zodat u zeker weet dat de ritsen goed werken. Attendeer het bedrijf vervolgens op de extra kosten die u heeft moeten maken en vraag om vergoeding c.q. korting. Blijft het bij die 15 euro, nou, jammer dan, maar dan bent u tenminste verzekerd van een goede tent voor uw a.s. vakantie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer