wi
door wimo Feb 23, 2006 om 17:13
Vakantie & reizen

Ook slechte ervaring met Fly Brasil?

Brazilië is een fantastisch land om op vakantie te gaan. Rio Grande do Norte is qua stranden en klimaat ideaal. Hotels, pousada’s, rondreis, mensen, alles fantastisch.


 


Echter…


 


Wij waren daar van 30 december 2005 tot 20 januari 2006 en hebben heel slechte ervaringen met de plaatselijke reisleiding van onze touroperator Fly Brasil. Deze is ronduit SLECHT.


 


Je moet overal zelf achteraan (m.n. transfertijden in combinatie met rondreis).


Ze zijn onbereikbaar en niet aanwezig wanneer verwacht.


Aan het begin van de rondreis wordt je zonder mededeling in een – 3 * hotel gezet i.p.v. de beloofde 5 *.


Beschrijving op internet over Pousada da Barbara niet correct. Kluisje is niet gratis. Linnengoed wordt éénmaal per week verschoond, i.p.v. de beschreven  driemaal. Geen Duits-Engels sprekend personeel.


Boekten ter plaatse de First-class service voor de terugreis, maart dat is absoluut niet wat het belooft. Geen eigen incheckbalie, hostess pas na lang zoeken aanwezig, niet de toegezegde keuze als eerste of laatste het vliegtuig in, etc.


 


Fly Brasil heeft niet reageert op ons schrijven, inclusief klachtenformulier, d.d. 26 januari 2006.


 


Zijn er meer mensen met deze ervaring met Fly Brasil?

769 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kd
door kdlhc - Feb 25, 2006 om 21:39
8 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hallo,


Ook wij hebben slechte ervaringen met fly brasil. Wij zijn er geweest met kerst en oud en nieuw 2005. Bij aankomst bleek er geen kamer meer voor ons vrij te zijn. De hostess was echter nergens te bekennen. Na lang onderhandelen konden wij toch ergens in een klein kamertje achteraf op het terrein. Compensatie bleek achteraf niet mogelijk. Ook ben ik daar heel erg ziek geweest (ziekenhuisopname). Fly Brasil heeft ons in totaal 120,- teruggegeven (op basis van hun annuleringsverzekering), wat gelijk staat aan 1 dag (ipv de resterende 10 dagen). Bovendien kregen wij een half jaar later nog een rekening van 190,- wat een zgn naheffing was volgens hun. Deze hebben we nooit betaald, en niks weer gehoord. Kortom: wel goedkoop, maar waardeloze service! 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer