rob
door rob Mar 21, 2020 om 19:42
Vakantie & reizen

Op 27 maart start het camping seizoen kunnen wij daar naar toe.

1409 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2020 om 19:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag het de camping.

rob
door rob - Mar 21, 2020 om 20:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Op 27 maart start het camping seizoen kunnen wij daar naar toe.

rj
door rjw - Mar 21, 2020 om 20:04
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon doen. Lekker met z'n allen bij elkaar op de camping gaan zitten. Douchen en poepen waar andere mensen ook gaan. Er is immers helemaal niets aan de hand.

scherpslijper
door scherpslijper - Mar 21, 2020 om 20:38
70 Antwoorden / Vragen

Kunt u zelf niet nadenken? U zult echt zelf moeten bedenken of u a) de risico's ervan wilt lopen en b) of u dit geen asociaal gedrag vindt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 21, 2020 om 20:56
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Tja, en?? Volgt u dan alle aanwijzingen en/of de gegeven adviezen niet? Is uw gezondheid dan niet belangrijk en denkt u dat u geen risico loopt (als er ook anderen op de camping zijn die er dan net zo over denken)? Ik zag toevallig vandaag een repartage over mensenmassa op De Posbank. Ach ja,.

tenormin
door tenormin - Mar 21, 2020 om 22:14
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, natuurlijk kan u daar niet naar toe. Lijkt wel of veel mensen hun verstand niet gebruiken: u gaat toch niet op de camping staan nu? Wees blij dat u niet moet en aan alle gevaren kan worden blootgesteld. Los van dat, alle faciliteiten op campings moeten ook gesloten blijven. Blijf lekker veilig thuis in huis. Ook dan zullen alle restaurants etc. gesloten zijn, dus alleen, tot nu toe, alleen nog de supers. Kan morgen ook veranderd zijn want... de mensen hebben geen idee hoe afstand te nemen van elkaar. Wat ervoor gaat zorgen dat we ook waarschijnlijk een lock down krijgen. We luisteren niet, helaas, naar alle adviezen.

ma
door malty - Mar 21, 2020 om 22:19
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Zou best kunnen, als iedereen thuis blijft bent u de enige op de camping.

tenormin
door tenormin Mar 21, 2020 om 22:40
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Zal weer zoiets zijn: ik moet betalen voor de staanplaats. Vind het echt bedroevend hoe mensen met dit soort calamiteiten iets niet begrijpen.

Iv
door Ivo W - Mar 21, 2020 om 22:48
729 Antwoorden / Vragen

Het verzorgen van logies is nog toegestaan. Vanuit RIVM en overheid zou u dus nog naar de camping mogen. Echter, als de camping al open zal gaan, zullen faciliteiten niet beschikbaar zijn. Of het dan nog zo leuk is op de camping is maar de vraag.

Maar veel belangrijker is om u af te vragen of u nog wel naar de camping toe wilt. Verplaatsingen, zeker buiten uw eigen regio, zijn een groot besmettingsrisico. Zowel voor u zelf als voor de mensen waarmee u in contact komt.

Wees verstandig. Blijf zo veel mogelijk thuis. Maak het comfortabel in uw tuin of op uw balkon. Hoe minder verschillende mensen u ontmoet, hoe meer u bijdraagt aan het beperken van de huidige crisis. En hoe eerder u weer echt kunt genieten van uw verblijf op de camping.

lo
door lovewinnie - Mar 22, 2020 om 09:40
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Gezellig op de camping in je caravan of tent. Alle faciliteiten zijn dicht. Ik denk dat je wel mag gaan maar of het leuk wordt ? Ook daar gelden regels van het RIVM. Alleen naar buiten als echt nodig is . In je tuintje wellicht maar dan houdt het op.
Veel plezier

me
door mein33 - Mar 22, 2020 om 10:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het gebruik van de eigen stacaravan is nog steed toegestaan, al zij alle faciliteiten buiten de caravan gesloten.
Tevens verzoeken de plaatselijke Overheden om de toeristen en dat bent u, weg te blijven.

En dat is begrijpelijk, want wat als u in uw caravan, onverhoopt, ziek zult worden.
Tevens bestaat de mogelijkheid dat de Rijksoverheid alsnog zal besluiten om ook het toeristenverkeer/bezoek volledig te verbieden.

Advies : blijf lekker thuis tot deze nare en ingrijpende omstandigheid is opgelost !

gerbera
door gerbera - Mar 22, 2020 om 11:10
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Is dat een speciale gelegenheid dat u naar de opening van het seizoen wilt.
Of u kunt, wie zijn wij om dat te beoordelen, maar wat dacht u zelf in deze situatie.? Gaat overigens de komende week nog lekker vriezen dus dat wordt koude nachten.
LS bovenstaand kaartje heb ik zichtbaar bij mij als ik noodzakelijk naar buiten moet.

Gr
door Grunn1 - Mar 22, 2020 om 11:32
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Hoe moeilijk kan het zijn om het advies van de overheid op te volgen.
Blijf thuis. Doe alleen de meest noodzakelijke dingen buitenshuis. Houdt een minimale afstand tot anderen van 1,5 meter.

Zo doe er uw voordeel mee. Neem aan dat u vast wel een klein beetje kunt nadenken!