do
door dolphin01 Nov 21, 2010 om 09:16
Vakantie & reizen

Pas op voor camperverhuur Bornhold in Duitsland

Waarschuwing!
Huur niet bij Reisemobile Bornhold in Ochtrup! Een bedrijf relatief dicht over de grens met wel goede tarieven maar hij betaald geen borgsom terug.Dan wordt het dus toch duurder als je denkt.

3490 5 Rapporteer

vi
door vince2 - Jul 22, 2011 om 18:27
2 Antwoorden / 0 Vragen

waarschuwing!!!! bruggink campers verhuur almelo!!!
laat nooit je camper nadat je hem terug hebt gebracht door bruggink schoonmaken,wij deden dat wel .Kosten 250 euro!!!

bouke1966
door bouke1966 - Jul 23, 2011 om 14:50
157 Antwoorden / 3 Vragen

Goedkoop is soms duurkoop

stacey
door stacey - Jul 23, 2011 om 15:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=vince2 schreef op vrijdag 22 jul 2011, 18:27]waarschuwing!!!! bruggink campers verhuur almelo!!!
laat nooit je camper nadat je hem terug hebt gebracht door bruggink schoonmaken,wij deden dat wel .Kosten 250 euro!!!

Misschien had je hem dan gewoon even zelf moeten schoonmaken..............

Staat toch echt Duidelijk genoeg in hun verhuurvoorwaarden !

Dus je kunt beter waarschuwen dat mensen niet zo dom moeten zijn als jij en WEL de Voorwaarden eerst eens goed moeten lezen voor ze iets doen............
ipv een bedrijf af te z*** dat niets verkeerd doet.

--7.De borgsom van de camper bedraagt € 1000,00. Deze wordt bij tijdige inlevering van een schone, onbeschadigde en afgetankte camper binnen twee weken geheel teruggestort op uw rekening.
Eventueel reinigen wij voor u de camper in- en uitwendig en legen het toilet en watertanks voor € 250,00 --Voorwaarden

vi
door vince2 - Jul 24, 2011 om 19:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

beste stacey, je bent goed op de hoogte, mijn complimenten. zo goeds zelfs dat je de voorwaarden meestuurt!!!! van waar al deze moeite misschien in dienst van.. ?Nu het echte verhaal,op het huurcontract welke in ondertekend heb zijn op de achterkant de voorwaarden gemeld deze zijn door mij gelezen en ondertekend,hierin wordt met geen woord gerept over schoonmaak kosten etc.
Dat deze echter wel op internet staan is hier in deze niet relevant.
Ik leg deze zaak dan ook voor aan de bovag en mijn juridische afdeling . Dan maar kijken wie er gelijk heeft ,misschien ji wel ..... groetjes

stacey
door stacey - Jul 24, 2011 om 23:06
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=vince2 schreef op zondag 24 jul 2011, 19:12]beste stacey, je bent goed op de hoogte, mijn complimenten. zo goeds zelfs dat je de voorwaarden meestuurt!!!! van waar al deze moeite misschien in dienst van.. ?Nu het echte verhaal,op het huurcontract welke in ondertekend heb zijn op de achterkant de voorwaarden gemeld deze zijn door mij gelezen en ondertekend,hierin wordt met geen woord gerept over schoonmaak kosten etc.
Dat deze echter wel op internet staan is hier in deze niet relevant.
Ik leg deze zaak dan ook voor aan de bovag en mijn juridische afdeling . Dan maar kijken wie er gelijk heeft ,misschien ji wel ..... groetjes

Neem aan dat je ze vond, net als ik, op internet.daar had je de voorwaarden voor aangaan contract kunnen lezen.
Maar schoonmaak is geen onderdeel van huur daar het niet verplicht is en staat derhalve dus ook niet vermeld op daadwerkelijke huurcontract/voorwaarden......

Zou het verplicht zijn zou het daar ook vermeld (moeten) zijn.

Het betreft hier een extra service die je kunt (bij)bestellen en waarvan je dan ook even de voorwaarden/prijs behoort op te vragen.
Voor extra services die niet verplicht zijn betaal je altijd (extra) bij en die staan dan ook veelal niet allemaal ook op een standaard huurcontract vermeld.

Verwacht dat je advocaat hier verder weing mee kan en veelal hanteren ze bij een rechtsbijstandsverzekering, als je die bedoeld,
vaak een grens van 250,-/300,- minimale schade dus zit wellicht op de grens of eronder en doen ze wellicht niets.

Maar succes anyway