si
door sies_1 May 19, 2005 om 18:30
Vakantie & reizen

Paspoort

HalloKassa,

In de krant en op teletekst las ik dat je met ingang van 26 juni een modern paspoort nodig hebt om de V.S binnen tegaan.Op mijn navraag bij de gemeente moet ik een visum aanvragen.Om te na te gaan bellen wij het cinsulaat moeilijk te bereiken maar als je een die niet binnen het keuzemenu valt wilt stellen kost dit 15 euro met creditcard voor een gesprek.Bij de amerikaanse ambassade is het wat er voor geld altijd in gesprek.Reisbureau's weten van niets.Mijn vraag is nu wat voor paspoort heb ik nodig ( met een harde of een zachte kaft)of een visum.Want ik wil wel graag 1 juli met vakantie .

Alvast hartelijk bedankt

Annelies de Bruin

738 4 Rapporteer

user123
door user123 - May 19, 2005 om 22:15
1346 Antwoorden / 3 Vragen

http://www.jandoets.nl/home_nieuw_detail.php?id=27

Jan doets (Mr. America....) heeft het allemaal voor u uitgezocht. en ik heb het voor u opgezocht. Succes !

si
door sies_1 - May 19, 2005 om 22:26
3 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,

Hartelijk bedankt voor de informatie!

Groetjes Annelies

penningkruid
door penningkruid - May 27, 2005 om 15:08
4 Antwoorden / 4 Vragen

je kan ook op de site van de amerikaanse ambassade kijken.

http://netherlands.usembassy.gov/

goede vakantie

ol
door oldenburger_1 - Jun 13, 2005 om 18:48
3 Antwoorden / 1 Vragen

sies als het goed is krijg je in het vliegtuig twee formulieren om in te vullen 1 witte en1 groene de groene is het visum drie maanden na dato geldig.zijn zelf begin april naar amerika geweest daarom weet ik dat.kijk ook een op www.minbuza.nl

prettige vakantie

nanno