Sleehondentocht zonder sneeuw
Mijn dochter en haar vriend hebben een sleehondentocht midden in Noorwegen geboekt ,maar daar aangekomen ligt er geen sneeuw. Nu wordt hun een kanovaartocht als alternatief aangeboden, maar dat willen ze niet. Kunnen ze hun geld terugeisen en zo ja hoe? Ze hebben zelf alles geregeld en hebben een doorlopende reisverzekering.
Een sleehondentocht hoeft niet persee op sneeuw te geschieden.
Immers, er zijn ook karretjes waar u achterop kunt staan door honden getrokken zoals men wel regelmatig op de Veluwe ziet.
Dat u het alternatief van het kanovaren niet blieft is goed voor te stellen want het water is hier en ook dus daar nog ijskoud en wanneer men geen ervaring heeft in dat kanovaren is het zeer aan te raden om daar niet aan te beginnen.
(advies als ex-accompagnateur canoe d'Ardeche a Base Nautique du Pont d'Arc,France)
oftewel.................
De Vrije Vogel
Ik weet niet of ze daar karretjes met wielen hebben. Het is ongebruikelijk dat er geen sneeuw ligt dus waarschijnlijk is dat er niet en Noorwegen is erg rotsachtig en dan zal zo'n kar erg ongeriefelijk zijn.
Bedankt voor uw antwoord.
Er zijn in Noorwegen karretjes met wielen waar de sledehonden voor gespannen kunnen worden, en bijbehorende paden waar je langs kan.
Kijk even bij de aanbieding/voorwaarden van de reis, geen sneeuw is,
zoals jij zegt ongebruikelijk, dat is dan overmacht, wellicht is dit ingecalculeerd en was de kanovaart het alternatief voor als er geen sneeuw zou zijn, dan ben je hiermee als dit aangegeven is sowieso accoord gegaan door te boeken.
Als je op skivakantie gaat en er ligt geen sneeuw krijg je ook geen geld terug.....
Dus is een beetje afhankelijk of dit (compleet) in de reis zit of het een apart betaalde excursie betreft.
Welke reis/reisorganisatie betreft het ?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer