Travelbird
ik heb17 juni een bungelow geboekt. op het internet. 21 juni moet ik er heen maar ik weet niet waar. Kunt U dat na gaan travelbird.
Zit je nu reclame te maken of wat ?!
Redactie zou jou een antwoord moeten mailen Naar deze firma ?! ..@TravelBird.nl
[quote=stacey schreef op vrijdag 18 jun 2010, 12:57]Zit je nu reclame te maken of wat ?!
Redactie zou jou een antwoord moeten mailen Naar deze firma ?! ..@TravelBird.nl
Ik neem aan dat je mij niet bedoelt ...
[quote=clairy schreef op vrijdag 18 jun 2010, 14:05][quote=stacey schreef op vrijdag 18 jun 2010, 12:57]Zit je nu reclame te maken of wat ?!
Redactie zou jou een antwoord moeten mailen Naar deze firma ?! ..@TravelBird.nl
Ik neem aan dat je mij niet bedoelt ...
Nee, ik had het over vraagsteller die blijkbaar hetzelfde emailadres heeft als de betreffende organistatie................?? !!
Beste Oma Zeeland,
wij hebben u inmiddels ook al per email geantwoord, maar voor de zekerheid doen we dat hier ook nog eens. U wordt verwacht op 21 juni op het onderstaande adres:
Bospark Lunsbergen
Rolderstraat 3a
9531 TC Borger
Wij wensen u een fijne vakantie toe!
www.TravelBird.nl
Voor het gemak, hier de route: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=lunsbergen&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.951486,8.470459&ie=UTF8&hq=lunsbergen&hnear=&ll=53.553363,5.515137&spn=2.878301,8.470459&z=7&iwloc=A
[edit - redactie]
@ Clairy:
Ben je helderziende of maak je reclame voor TravelBird/Bospark Lunsbergen en ben jij daar in dienst.
Het lijkt zelfs een één-drietje tussen oma Zeeland, Clairy en TravelBird/Bospark Lunsbergen.
Het zou me niet verbazen als ze beide bij TraveBird in dienst zijn.
Hardware ERror MAN.
@ Stacey:
Laat de redactie maar naar deze reclame uiting kijken. Die heeft de mogelijkheden. Ze is inmiddels gewaarschuwd.
H.
Ik vind het wel knap van de reisorganisatie dat men kennelijk aan de nickname kan zien welke klant dit is en dat men haar kennelijk ook kan mailen. Helderziend? Of heeft men maar één klant?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer