om
door omazeeland Jun 18, 2010 om 11:36
Vakantie & reizen

Travelbird

ik heb17 juni een bungelow geboekt. op het internet. 21 juni moet ik er heen maar ik weet niet waar. Kunt U dat na gaan travelbird.

11769 18 Rapporteer

cl
door clairy - Jun 18, 2010 om 12:44
13 Antwoorden / 0 Vragen

Dag omazeeland,
Is het misschien een minivakantie van 21 t/m 25 juni in Drenthe? Als u hier klikt, ziet u helemaal onderaan het adres.
Ik hoop dat dit de informatie is die u zoekt.

stacey
door stacey - Jun 18, 2010 om 12:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Zit je nu reclame te maken of wat ?!

Redactie zou jou een antwoord moeten mailen Naar deze firma ?! ..@TravelBird.nl

cl
door clairy - Jun 18, 2010 om 14:05
13 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 18 jun 2010, 12:57]Zit je nu reclame te maken of wat ?!

Redactie zou jou een antwoord moeten mailen Naar deze firma ?! ..@TravelBird.nl

Ik neem aan dat je mij niet bedoelt ...

om
door omazeeland - Jun 18, 2010 om 15:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt Cklairy,
Nu weet ik gelijk het adres,en weet gelijk dat deze firma echt bestaat

stacey
door stacey - Jun 18, 2010 om 16:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=clairy schreef op vrijdag 18 jun 2010, 14:05][quote=stacey schreef op vrijdag 18 jun 2010, 12:57]Zit je nu reclame te maken of wat ?!

Redactie zou jou een antwoord moeten mailen Naar deze firma ?! ..@TravelBird.nl

Ik neem aan dat je mij niet bedoelt ...

Nee, ik had het over vraagsteller die blijkbaar hetzelfde emailadres heeft als de betreffende organistatie................?? !!

travelbird
door travelbird - Jun 18, 2010 om 19:56
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Oma Zeeland,

wij hebben u inmiddels ook al per email geantwoord, maar voor de zekerheid doen we dat hier ook nog eens. U wordt verwacht op 21 juni op het onderstaande adres:

Bospark Lunsbergen
Rolderstraat 3a
9531 TC Borger

Wij wensen u een fijne vakantie toe!

www.TravelBird.nl

travelbird
door travelbird - Jun 18, 2010 om 20:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het gemak, hier de route: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=lunsbergen&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.951486,8.470459&ie=UTF8&hq=lunsbergen&hnear=&ll=53.553363,5.515137&spn=2.878301,8.470459&z=7&iwloc=A

[edit - redactie]

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 19, 2010 om 00:59
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Clairy:

Ben je helderziende of maak je reclame voor TravelBird/Bospark Lunsbergen en ben jij daar in dienst.
Het lijkt zelfs een één-drietje tussen oma Zeeland, Clairy en TravelBird/Bospark Lunsbergen.
Het zou me niet verbazen als ze beide bij TraveBird in dienst zijn.

Hardware ERror MAN.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 19, 2010 om 01:07
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Stacey:

Laat de redactie maar naar deze reclame uiting kijken. Die heeft de mogelijkheden. Ze is inmiddels gewaarschuwd.

H.

holpen
door holpen - Jun 19, 2010 om 02:17
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het wel knap van de reisorganisatie dat men kennelijk aan de nickname kan zien welke klant dit is en dat men haar kennelijk ook kan mailen. Helderziend? Of heeft men maar één klant?

mi
door miffy53 - Jun 19, 2010 om 05:12
67 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vind het maar vreemd dat iemand via internet een vakantie/korte trip boekt en schijnbaar niet eens weet (of niet heeft gelezen) waar ze naar toe moet? Zoiets zoek je toch uit VOORdat je je boeking maakt, maar nee we boeken blindelings en plaatsen daarna een vaag oproepje op het Kassa forum???

cl
door clairy - Jun 19, 2010 om 12:43
13 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hrdwerrorman schreef op zaterdag 19 jun 2010, 00:59]@ Clairy:

Ben je helderziende of maak je reclame voor TravelBird/Bospark Lunsbergen en ben jij daar in dienst.
Het lijkt zelfs een één-drietje tussen oma Zeeland, Clairy en TravelBird/Bospark Lunsbergen.
Het zou me niet verbazen als ze beide bij TraveBird in dienst zijn.

Hardware ERror MAN.
Ik ben nog niet zo lang op dit forum actief en ik dacht dat het bedoeld was om mede-forumleden te helpen die met vragen zitten. Daar heb ik naar gehandeld. Niets meer en niets minder.
Met deze organisatie heb ik niets te maken. Wat een argwaan.
Helderziend ben ik ook niet, maar ik weet wel eens iets via Google te vinden.
De negatieve sfeer op dit forum valt me erg tegen. Ik hou het daarom voor gezien.

travelbird
door travelbird - Jun 19, 2010 om 14:34
3 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ja.... Probeer je iemand te helpen, wordt je opeens beticht van samenzwering. Wij kennen Oma Zeeland niet, maar uit haar vraag viel eenvoudig op te maken om wie het ging. Ook heeft ze zelf met ons contact opgenomen.

Fijn weekend iedereen!

om
door omazeeland - Jun 19, 2010 om 17:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

geen mails meer AUB

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 19, 2010 om 20:06
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ travelbird:

Als het alleen was om oma te helpen dan was het toch voldoende om haar alleen een mailtje te zenden met de data en adres. Dat hoef hier niet nogmaals te doen.
Voor de zekerheid van je eigen naamsbekendheid zette je alles ook nog maar op de Vara Kassa site. Voor oma hoefde je dat niet te doen, want die ziet het mailtje wanneer ze de computer aan heeft om op deze website te kijken.

Met als klap op de reclamevuurpijl het bedrijfs URL:www.TravelBird.nl

Als dat geen reclame is weet ik het niet meer.

H.

ro
door robbertje99 - Sep 11, 2010 om 13:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als het alleen was om oma te helpen dan was het toch voldoende om haar alleen een mailtje te zenden met de data en adres. Dat hoef hier niet nogmaals te doen.

Als er op fora niet van de mensen rondslopen die overal samenzweringen zien en te pas en te onpas hun vermoedens als waarheid posten zou dat inderdaad voldoende moeten zijn.

Helaas is de realiteit dat een ondernemer zich tegenwoordig ook via de fora moet wapenen tegen anonieme reacties, die kant nog wal raken maar bijvoorbeeld wel in Google terecht komen.

Error man doet zijn naam eer aan en komt met ongefundeerde beschuldigingen en verdachtmakingen zodat een bedrijf zoals TravelBird zich wel moet mengen in de discussie.

Dat hoort zelfs een onderdeel van je online Marketing Strategie te zijn.
Goed gedaan dus TravelBird.nl

di
door dizzyd - Oct 13, 2010 om 11:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij www.travelbird.nl een weekendje geboekt en het was uiteindelijk duurder dan het gewoon zelf boeken op de website van het hotel

Prijs was 149€ bij travelbird en bij het hotel zelf 118€ maar liefst 31€ verschil

Let dus op voor je boekt, ze steken enkel wat winst en een hoge boekingskost in hun zak en voor de rest doen ze niets, ze zijn maar een tussenpersoon zonder enige meerwaarde

Na heen en weer te bellen tussen travelbird en het hotel heb ik op aanraden van travelbird geannuleerd en heb ik toch nog de boekingskost moeten betalen!!!
heb ze ook gemaild om deze kost terug te betalen maar dan negeren ze natuurlijk gewoon

Ik voel me bedrogen, boek dus gewoon zelf en haal deze parasiet ertussenuit

di
door dizzyd - Oct 13, 2010 om 11:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dit staat er dan als je travelbird op google typt

"?TravelBird, elke dag de beste vakantie aanbieding - 8 okt

TravelBird heeft elke dag een andere vakantie aanbieding. De aanbiedingen zijn steeds het voordeligste op het internet op die dag.

www.travelbird.nl/ -In cache"