ba
door bassie85 Mar 13, 2009 om 14:36
Vakantie & reizen

Vakantie Bulgarije

Hallo,

In de periode van 19 augustus tot 30 augustus, willen mijn vriendin en ik graag op vakantie naar Bulgarije, ik hoor hier alleen bijna niks over. Heeft iemand info??? Over waar je het beste kan boeken, waar je het best heen kunt gaan als je toerisme niet erg vind, en of je nu direct moet boeken of wachten totdat het goedoper wordt.

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties.

(alles is welkom)

1629 12 Rapporteer

ba
door bassie85 - Mar 13, 2009 om 14:42
6 Antwoorden / 2 Vragen

Vroeg toen duidelijk iets anders????

Lees de vraag nog maar een keer,

En alsjeblieft niet spammen doe dat lekker op een chatforum, of ga iets nuttigs doen inplaats van iemand een vraag verpesten!!!

stacey
door stacey - Mar 13, 2009 om 15:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

He bijdehandje, als je hier antwoord wilt van Vrijwilligers kun je beter beetje dimmen want op een grote bek zit niemand hier te wachten.

stacey
door stacey - Mar 13, 2009 om 15:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Had je 10-03-2009 ook al gevraagd.

Misschien kun je het eens op reisforums proberen

Succes,

ba
door bassie85 - Mar 13, 2009 om 15:18
6 Antwoorden / 2 Vragen

Van vrijwillergs ja niet van gefrustreerde huisvrouwen die geen toevoeging hebben op mijn vraag.

johanpc
door johanpc - Mar 13, 2009 om 15:28
1379 Antwoorden / 2 Vragen

De naam bassie (DE CLOWN)? zegt genoeg ga en blijf in bulgaria.

ja
door janski83 - Mar 13, 2009 om 15:40
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Bulgarije heeft 2 bestemmingen voor strandvakanties, het zonnestrand en het goudstrand. ( Aanvlieghaven Burgas of Varna) Nu is het voor Nederlandse begrippen een redelijk 'nieuwe' bestemming, maar in Duitsland wordt dit al jaren als vervanging voor Turkije of Mallorca gebruikt. Beide bestemmingen zijn toeristisch en het is ook mogelijk ter plaatse excursies te gaan doen. Ik zou je aanraden om naar het reisbureau te gaan en daar wat gidsen mee te nemen. De meest grote hebben ze wel in het aanbod zitten ( OAD, Holland International, Neckermann) Afhankelijk of je in een grensstreek woont zou je eventueel ook Alltours eens kunnen proberen. Zij hebben hierin enkele mogelijkheden voor beide plaatsen. Eventueel zou je op hun internetsites terecht kunnen. Succes met z(b)oeken!

Tevens is het raadzaam niet al te lang te wachten met reserveren. Je kunt het risico nemen wanneer je niet aan een bepaalde periode vastzit of flexibel bent met het opnemen van dagen. Voor de bouwvakperiode kan er best al wat geboekt zijn en zullen de keuzes voor de accommodaties hierdoor beperkter zijn. Hetzelfde geldt ook voor vluchten van en naar de bestemming.

Groeten Kim

stacey
door stacey - Mar 13, 2009 om 19:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Huisvrouw ? whaha misschien als ik nog eens met pensioen ga..,

Maar onbreekt jouw wel duidelijk aan goede manieren en IQ

er is namelijk wel Zat info te vinden over Bulgarije;

    ---op vakantie naar Bulgarije, ik hoor hier alleen bijna niks over.   Heeft iemand info??? ---

--Uitgebreide reisinformatie over Bulgarije. Weer.geschiedenis.bestemmingen…….--.

--Alle informatie en vakantie Bulgarije en lastminute Bulgarije aanbieders…….--

--Vakantieland Bulgarije: Meer dan 300 paginas…….--

--Middels deze pagina willen wij u het mooiste van Bulgarije laten zien…---

Ik maak voor jou maar geen Link, Ga maar lekker zelf verder zoeken en succes met je kredietcrises dilemma Smiley

ba
door bassie85 - Mar 14, 2009 om 10:24
6 Antwoorden / 2 Vragen

Heey Kim,

Super bedankt voor je info, daar heb ik wat aan.

Ik ga straks naar de stad, en daar loop ik naar wat reisbureau's. Heeft u zelf ervaring met vakantie's naar Bulgarije?

melati
door melati - Mar 14, 2009 om 10:54
76 Antwoorden / 12 Vragen

Ook zou je even op de site van wereldwijzer kunnen kijken. Staat een speciaal aangemaakt topic over Bulgarije.

Kijk op www.wereldwijzer.nl en scrol naar Bulgarije topic.

Veel plezier hiermee en een fijne vakantie gewenst.

ja
door janski83 - Mar 14, 2009 om 11:08
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Ik ben werkzaam op een reisbureau dus vandaar de kennis van dit land. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Wat ik echter van mensen verneem die hier naar toe gaan is dat het een prima alternatief is voor bijvoorbeeld Turkije of Mallorca in de zomer. Bulgarije is gewoon een bestemming in opkomst. Maar op de site zoover.nl en vakantiereiswijzer.nl kun je beoordelingen lezen van een accommodatie die je uitgezocht hebt. Advies is wel om er globaal doorheen te lezen want het is ieders persoonlijke smaak.

Wat wel belangrijk is, waar je dan ook wilt boeken is dat het bureau waar je het onder brengt SGR en ANVR aangesloten is. Zou er namelijk iets gebeuren dan heb je wel dekking.

Succes met zoeken!

mw
door mw1978 - Mar 15, 2009 om 19:43
25 Antwoorden / 0 Vragen

misschien heeft u al geboekt en is dit antwoord overbodig, maar dan heeft een ander er misschien nog iets aan en is het voor u een welkome aanvulling.

als u meer informatie over de bestemming wilt kunt u het bijvoorbeeld eens via google opzoeken, via fora, maar ga eens naar uw reisbureau, wie weet is er iemand die daar geweest is of hebben zij info waar u iets aan heeft, zelf ben ik werkzaam bij d-reizen en wij hebben een systeem met bestemmingsinformatie, aan de hand hiervan kunt u bepalen welke badplaats in bulgariije u het meeste aanspreekt.

met betrekking tot het eventueel wachten ivm goedkoper worden van vakanties,
u heeft misschien gehoord dat luchthavenbelastingen omlaag gaan, maar dit gaat om 1 % (een gemiddeld vliegticket naar een europese zomerbestemming bestaat voor ongeveer 40 tot 50 euro uit luchthaven belasting, afhankelijk van luchtvaartmaatschappij en bestemming natuurlijk) maar dit geldt alleen bij vertrek vanuit amsterdam. Schiphol verlaagt dit zelf, maar bij de prijzen van de meeste touroperators is dit op dit moment al verwerkt. De vliegbelastig gaat er misschien weer af bij vertrek uit nederland, maar u kent de nederlandse regering ook, praten ,praten maar niks beslissen. En als het eraf gaat gaan we het op een andere manier wel weer betalen, misschien niet vakantiegerelateerd maar dan wel op een andere manier. Maar het belangrijkste is dat het ook wel eens kan zijn dfat naarmate u wacht de vliegtickets duurder worden doordat ook bij chartervluchten er stoelen zijn zonder toeslag (slechts beperkt) en stoelen met toeslag. Zo kan het zijn dat als u wacht en de vliegbelasting eraf gaat u dit voordeel al weer kwijt bent omdat dan alleen nog duurdere stoelen beschikbaar zijn. Alleen indien er een last minute zou zijn zou u voordeliger uit zijn, Maar let op, er is voor de zomer minder capaciteit ingekocht door de touroperators, en zij redeneren vanuit marges. Waarom zouden ze 100 stoelen verkopen tegen afbraakprijzen (waar ze dus niks op verdienen)  als ze er ook 50 kunnen verkopen met (iets) winst.........

Tip vanuit iemand die er dus wel een redelijke kijk op heeft en dicht bij het vuur zit, boek op tijd, dit voorkomt teleurstelling dat straks de vakantie die u graag wilt niet meer of duurder beschikbaar is.

olijfbomen
door olijfbomen - Mar 16, 2009 om 15:48
22 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Kijk eens op www.vakantielandbulgarije.nl en op www.betoverendbulgarij.nl, je kan ook googlelen op verkeersburobulgarije.

Veel plezier en voorpretl