5043Av14.
door 5043Av14. Feb 22, 2018 om 11:56
Vakantie & reizen

Vakantie gewonnen via enquete. In de schuldhulp; gaat het niet door!

Via een enquete werd ik, telefonisch bericht dat ik een vakantie heb gewonnen naar keuze voor 14 bestemmingen in Europa.
Wat is Uw voornaam; niet op reageren; ik ben Mijnheer......! Geboortedatum; als je deze niet wil geven volstaat het jaartal??
Email-adres; telefonist kon het "apestaartje@" niet vinden. En als topper; "Zit U in de schuldsanering, dan gaat de prijs niet door!"
Ik heb geen enquete ingevuld en het bedrijf VoipQ BV. zit hierachter! Het telefoonnummer is +31 85 732 5805.

2862 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 22, 2018 om 12:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, en wat moeten we met die mededeling? U “wint” helemaal niets.

Cookies
door Cookies - Feb 22, 2018 om 12:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gooi het maar in mijn pet.

hansje klein
door hansje klein - Feb 22, 2018 om 12:09
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Is het nu de bedoeling om dat telefoonnummer te gaan kiezen en te zeggen ook aan de enquêtte te willen deelnemen en vooral te betónen dat ik niet in de schuldsanering zit?

Gratis is altijd bullsh.. en dat zal het ook altijd blijven. Schuldsanering of niet! Gratis vakantie of niet!
Maar dat weten we op dit forum toch allemáál al!

he
door henk51 - Feb 22, 2018 om 12:10
90 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk gaat het niet door als u in de schuldhulp zit. U kunt dan de vele bijkomende kosten niet betalen.
Dan heeft deze "gratis"reis verkopen geen zin.

groeten Henk

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 22, 2018 om 12:29
7191 Antwoorden / 3 Vragen

Het had sowieso niet doorgegaan hoor, er is u een teleurstelling bespaard omdat ze niet van u  kunnen plukken.

ti
door tilpend - Feb 22, 2018 om 12:43
132 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me sterk dat VoipQ BV hier iets mee te maken heeft: zij zijn namelijk een telecom-operator voor de zakelijke markt. VOIP staat namelijk voor Voice Over IP oftewel "bellen via internet".
Dat is hetzelfde als gebeld worden door de Staatsloterij en dan zeggen dat KPN er achter zit.

jo
door jorisw Feb 22, 2018 om 21:56
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Om precies te zijn: Voice over Internet Protocol. Het hoeft niet per se over internet te gaan. Het kan ook alleen binnen bedrijven via het bedrijfsnetwerk worden gebruikt. Maar dit terzijde.

simon55
door simon55 - Feb 22, 2018 om 12:47
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als ik kijk , wat ik in de afgelopen jaren gewonnen zou hebben, had ik op m n land wel n loods neer kunnen zetten. Nou mooi niet hoor, dan maar GÉÉN prijzen.

panter22
door panter22 - Feb 22, 2018 om 12:53
6599 Antwoorden / Vragen

Gelukkig maar dat die gratis vakantie voor €89 of meer niet doorgaat.
Trap niet in dit soort onzin.

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 22, 2018 om 12:55
641 Antwoorden / 77 Vragen

U hebt geen enquete ingevuld.... en krijgt zomaar een vakantie aangeboden?

Dat moet u aan het denken zetten...of juist niet.

Die firma is maar op één ding uit: Op uw centen!
Dus niet reageren en niets meer laten horen.

wi
door willem2sigaren - Feb 22, 2018 om 13:22
44 Antwoorden / Vragen

Tis sund war ook in de Tilburgse wijk de Reeshof slaat de verloedering toe. Veel werkeloosheid en schuldsaneringen maken de wijk ook niet aantrekkelijk. En dan voor de schoonste stad van het land. Maak een nieuw account aan of je krijgt binnenkort veel mensen op bezoek.

tenormin
door tenormin Feb 22, 2018 om 16:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wat heeft dit in hemelsnaam met het Topic te maken.

costnix
door costnix Feb 22, 2018 om 19:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@tenormin: W2S heeft te veel in de sigarenrooj gezeten en ziet daardoor niet helder.

wi
door willem2sigaren Feb 22, 2018 om 20:14
44 Antwoorden / Vragen

@tenormin. Heeft inderdaad niets met zijn topic te maken maar hij gebruikt wel zijn postcode incl zijn huisnummer voor zijn gebruikersnaam en das nie goed war.. @diumenge snapte mijn reactie wel.

aurora1
door aurora1 - Feb 22, 2018 om 13:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké. Nu nog uw vraag.

gerbera
door gerbera - Feb 22, 2018 om 16:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom krijg ik dat soort aanbiedingen nou nooit, ben hard aan gratis vakantie toe;-))

tijger1
door tijger1 Feb 22, 2018 om 16:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zet even uw telefoonnummer neer dan laat ik u bellen met alle GRATIS reisjes. :-))

gerbera
door gerbera Feb 22, 2018 om 22:01
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is dus de reden, ik ben zuinig op mijn gegevens en deel die niet met iedereen;-))

tijger1
door tijger1 Feb 22, 2018 om 22:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dan krijgt u ook echt niets GRATIS. Dus eigen schuld, dikke bult. :-))

ne
door neodutchio - Feb 22, 2018 om 16:18
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Is dat de bewuste gewonnen vakantie waar u geld voor moet betalen? En moet u dan ook betalen voor de koffers? En extra voor een vliegveld naar keuze. O ja, ook extra betalen omdat u op een bepaalde dag wil. Extra betalen om naar een gewilde bestemming te gaan. Extra, extra extra. Wees blij dat u niet mag, er zijn al topics voorbij gekomen dat mensen in totaal 800 euro moesten betalen voor deze gewonnen vakantie en niet konden gaan.

diumenge
door diumenge - Feb 22, 2018 om 17:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zeg Bruinissestraat 14, wat is het nu van deze onsamenhangende mededeling?