ac
door achille1209 Jul 19, 2009 om 12:18
Vakantie & reizen

Vliegtax Ryanair

Beste allemaal,


Wie kan mij vertellen hoe ik de vliegtax bij Ryanair kan terughalen.


Er is gee duidelijk postadres va deze maatschappij in Nederland.


Alvast bedankt voor de goede tips

699 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Jul 19, 2009 om 12:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Heb je het al via de klantenservice geprobeerd ?


Ryanair - FAQS : Contact opnemen met klantenservice


 


Of proberen via reserveringsnummer;


 


 


Nederland   0900 20 22 184 - English speaking    45c per minute


 


Ryanair - FAQS : Contactnummers voor reserveringen


 


 


Succes,

holpen
door holpen - Jul 19, 2009 om 12:55
1416 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er is inderdaad geen hoofdkantoor in NL. Ze zijn telefonisch alleen bereikbaar via een 0900-nummer of:
Corporate Head Office:
Tel: +353 1 812 1212
Fax +353 1 8121213


Reservations: +353 1 249 7700


Wellicht kan men je daar verder helpen.

Maarreh... hoezo terughalen van de vliegtax?




vraagalex
door vraagalex - Jul 20, 2009 om 13:21
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om iets gedaan te krijgen bij Ryanair moet je altijd faxen.


Stuur je fax naar het Ierse faxnummer of kijk op http://www.vraagalex.nl/nieuws/gratis-faxen-naar-ryanair.html voor instructies om gratis te faxen.

pa
door pamand - Jul 20, 2009 om 13:34
21 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als je geboekt hebt vóór 1 juli en vliegt ná 1 juli mag je ook bij Ryanair vliegtaks terugvragen.

koekeloer
door koekeloer - Jul 20, 2009 om 14:03
562 Antwoorden / 19 Vragen
0

Hetzelfde maar dan voor Easyjet. Ik heb al een paar keer een email gestuurd, en het antwoord van Easyjet is tot nu toe dat ze eerst een officiele brief van de regering moeten krijgen dat de tax is afgeschaft. Het rare is wel, dat ze voor nieuwe tickets de belasting niet (meer) rekenen, maar omdat ze geen brief van de regering hebben, willen ze de al wel betaalde belasting niet terugbetalen. OPLICHTERSBENDE !

stacey
door stacey - Jul 20, 2009 om 16:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Wat een onzin argument, Misschien moet je ze dit bericht dan maar sturen;


Jun.09


--As part of a package of measures to combat the effects of the financial and economic crisis, in March the government announced the tax would no longer be levied as of 1 July.


Passengers who had already booked flights scheduled for after that date would have the tax refunded.---


BARIN - Board of Airline Representatives In the Netherlands - publications


 

ge
door gerarda41 - Jul 20, 2009 om 16:07
6 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hetzelfde had ik met FlyBe. Ik vroeg mijn FlyTax terug en kreeg een antwoord, dat alleen terugave werd gedaan als de boeking na 28 april was gedaan en dat dit de regel was. Hier nam ik geen genoegen mee en gemaild dat dit onzin was en zie een week later stond het bedrag 6 keer 11,25 euro op mijn rekening.


Het best is te mailen dan heb je het zwart op wit.

koekeloer
door koekeloer - Jul 20, 2009 om 20:02
562 Antwoorden / 19 Vragen
0

dit is wat Easyjet op 5 juli nog durfde te schrijven:


 


Response (Saba Rehman Sinha)* 06/07/2009 04.19 AM Dear Mr **********,
>
> Thank you for contacting us.
>
> I understand that you want the tax refunded. However, as of now we have not
> received any information and we are still waiting for the official letter
> from the Dutch government. As soon as we receive the official letter we will
> refund you the tax.
>
> I am really sorry I am unable to help you on this occasion and apologise
> for any inconvenience this may have caused.
>
> Thank you for taking the time to contact us, if you need any further
> assistance please do not hesitate to contact us and we will be more than
> happy to assist you further.
>
> Yours sincerely,
>
> Saba Rehman Sinha
> Customer Experience Champion

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer