ci
door ciepie Jun 10, 2007 om 16:50
Voeding & gezondheid

AANBIEDING MENZIS OP LAATSTE DAG BINNEN

Ik kreeg op zaterdag 9 juni een brief van Menzis binnen, met daarin een aanbieding voor het goedkoop aanschaffen van een bril bij Eyes and more. Helaas geldt de extra aanbiedin tot en met 9 juni. In de brief staat vermeld dat het in mei verstuurd zou zijn. Heeft iemand anders ook deze ervaring ? Gezien de duistere acties die ze hebben gedaan met de tandartsverzekering sluit ik niets meer uit.

Heb Menzis trouwens ook een klacht gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie

363 7 Rapporteer

labswans
door labswans - Jun 10, 2007 om 16:57
1918 Antwoorden / 10 Vragen

een bril aanschaffen kan altijd met uw verzekering. Dit mag soms om de 2 jaar of soms om de drie jaar. Het is maar net welk pakket u heeft en welke aanbierder

labswans

ci
door ciepie - Jun 10, 2007 om 17:00
5 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien ter verheldering, het gaat om een extra actie van hun kant uit.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 10, 2007 om 17:10
16900 Antwoorden / 202 Vragen

cuiepie, wachyt even af wat Menzis antwoordt en kijk ook even uw polis na wat daar in staat vermeld over de vergoeding van brillen (Labswans@ heeft u de Menzis aanvullende voorwaarden gehanteerd met uw stellingname? Lang niet alle verzekeraars geven gehele of gedeeltelijke vergoeding voor brillen en het is ook nog afhankelijk van de soort polis.)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 10, 2007 om 17:10
16900 Antwoorden / 202 Vragen

ciepie@ wacht even moet het natuurlijk zijn.

stacey
door stacey - Jun 10, 2007 om 22:48
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik zit ook bij Menzis maar heb deze aanbieding niet ontvangen,

nu niet en ook niet in mei.

(draag geen bril, wellicht zijn alleen brildragers geselecteerd? )

Groetjes,

ci
door ciepie - Jun 10, 2007 om 22:50
5 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben dit jaar voor het eerst bij Menzis en sta niet geregistreerd als brildrager... Wel goed om te weten als nog meer mensen deze fijne aanbieding niet hebben ontvangen.

stacey
door stacey - Jun 10, 2007 om 23:04
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Menzis en Eyes and More hebben voor 2007 een interressante samenwerking.

Menzis vergoedingen - Eyes and More