fe
door femke van heerebeek Aug 14, 2017 om 14:20
Voeding & gezondheid
Afslankringen.nl

hun verkopen supplementen voor €39,95 (als het nu al niet duurder is), deze kun je ook kopen voor €13,28 precies dezelfde pillen!

Is dit oplichting?

1680 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 14, 2017 om 14:25
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Je kunt ze ook helemaal niet kopen. Goed idee, toch. Of anders zet u het maar bij de Prijspakker van Kassa. Je moet, zo te lezen dan wel 6 potten kopen. Lekker bezig op die site. ☻

gerbera
door gerbera - Aug 14, 2017 om 14:48
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom zou dit oplichting zijn, ieder verkoper bepaald zelf zijn prijs. En iedere koper bepaald zelf of die het spul koopt of niet.
Uiteindelijk is het in beide gevallen uw portemonnee die er dunner van wordt.

dirck
door dirck - Aug 14, 2017 om 14:55
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Voordat je van oplichting spreekt zou ik eerst eens kijken hoeveel capsules er in de potjes zitten!
Je hebt namelijk potjes met 60 capsules maar ook potjes met 180 capsules en zelfs potjes met 360 capsules.

edrick3
door edrick3 - Aug 14, 2017 om 14:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is dit oplichting?
Nee hoor.
Volgens de politie: Oplichting is een vorm van bedrog waarbij de dader een ander op listige wijze ontdoet van geld of waardevolle goederen. Oplichting kent allerlei vormen: iemand kan u op straat, of aan de deur aanspreken en verleiden tot een aankoop, of iemand probeert uw geld op slinkse wijze afhandig te maken.

De door jou aangegeven prijs geldt alleen als je 6 verpakkingen tegelijk koopt!
Daar slankt je portemonnee van af en jij heus niet!
Een verkoper kan de prijs zelf bepalen.

tijger1
door tijger1 - Aug 14, 2017 om 15:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zou dat oplichting zijn? Al zou een potje € 100,00 kosten, wat dan nog?

Maar u weet toch wel dat het onzin spul is hè?

lexgensen
door lexgensen - Aug 14, 2017 om 15:24
274 Antwoorden / 88 Vragen

Ik wil afslank WD 40 gaan verkopen, 1x pdag sprayen in de mondholte. Prijs per 200 ml sprayflakon 161,99. Ga ik binnenlopen? Of is dat oplichting? Wie zou hier nou intrappen?

costnix
door costnix Aug 14, 2017 om 18:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dit middel werkt zeker. Men slankt er voor eeuwig van af.

gerbera
door gerbera Aug 15, 2017 om 11:59
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Het werkt gesmeerd en u heeft nooit meer last van piepende ledematen. Sterker nog het lost een heleboel ongemakken op;-))

Cookies
door Cookies - Aug 14, 2017 om 15:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, natuurlijk is dat geen oplichting. Bij de Bijenkorf betaal je voor eenzelfde produkt ook meer dan bij de Action. Trouwens, ook 13,28 is nog steeds weggegooid geld.

Zo zo, het is vlg hun FB account alleen vandaag nog voor een spotprijsje Normaal €89,95, maar alleen vandaag voor slechts €39,95 en gratis verzending.

reflecs
door reflecs - Aug 14, 2017 om 16:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het is een ander merk en het is maar wat de gek ervoor geeft ;)
En als iemand al valt voor "afslankringen"...

Op uw foto staat er voedingssupplement bij. Dat zet je eigenlijk op het verkeerde been.
Dan zou je bij wijze van spreken Red Bull ook een voedingssupplement kunnen noemen.
En bij afslankpillen is het trouwens niet altijd "baat het niet, dan schaadt het niet".

aurora1
door aurora1 - Aug 15, 2017 om 02:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom leest u toch dergelijke onzin en verdiept u zich er ook nog in?
Werkt niet en is weggegooid geld. Met oplichting heeft het niets te maken, zoek maar eens op wat dat woord betekent.
Sla voortaan toch maar dergelijke verhaaltjes en "aanbiedingen" over dan hoeft u ook niet uit te rekenen wanneer u voordeliger uit bent.
U bent nl voordelig uit door dat spul helemaal niet te kopen.
Afslanken doe je door meer bewegen en gezond eten en vooral niet te veel suikers en alcohol verorberen.

lo
door lovewinnie - Aug 15, 2017 om 09:30
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Tuurlijk is dat geen oplichting. Je mag vragen wat je wilt. Al vragen ze 200 Euro voor een potje. Tis maar net wat een gek er voor over heeft.  Zulke pillen werken zowiezo niet. Kunt geld beter uitgeven aan een sportschool en gezonde voeding.

hutch
door hutch - Aug 15, 2017 om 12:56
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Nee, geen oplichting.

Afslankringen.... magnetische teenringen......

Ik twijfel toch aan de verstandelijke vermogens van degenen die hier intrappen en deze rommel bestellen / kopen........
Zij geloven dan waarschijnlijk nog in sprookjes en zijn m.i. ontzettend naïef.