Po
door Poppie333 Feb 15, 2017 om 18:16
Voeding & gezondheid

Antwoord op tandcorrect

U vroeg over ervaringen met tandcorrect.Mijn ervaring is zeer slecht ,heb in 2012 implantaten laten zetten ,waarvan 2 jaar geleden een loszat en eruit moest .garantie maar heb niets ontvangen ,heb 1 jaar getelefoneerd en geschreven niets.nu moeten er weer 2 uit.Ze doen of ze er niet zijn . Inmiddels een schadepost van over de 3000 €.Ik zal niemand aanraden er gebruik van te maken.

3136 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 15, 2017 om 18:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee hoor, daar vroegen wij niet om. Misschien een oproep van het programma Kassa?

Edit: sterker nog het was (denk ik) een (oude) oproep van de concullega Radar.

Cookies
door Cookies - Feb 15, 2017 om 18:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Van wanneer was deze oproep? Uit deze eeuw of de vorige?

ni
door niels fraterman - Jul 1, 2017 om 16:55
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb in 2009 een complte gebits renovatie ondergaan in turkije bij tandcorrect! Alle bruggen zijn fout geplaatst, na 3 jaar ernstige ontstekingen. Volgens tandcorrect niets aan de hand alles zit goed!! Terwijl elke andere tandarts dit zware mishandeling en compleet prutswerk noemt. Ik ben al 5000 euro verder aan alleen al wortelkanaalbehandelingen. Dus probleem is nog niet opgelost. Ik moet nu kiezen tussen alles opnieuw kosten ongeveer 11.000 of alles laten trekken en een kunstgebit. Trap niet in de mooie praatjes en prijzen. Deze mensen geven om 1 ding de inhoud van uw portomonee!!

ne
door neodutchio Jul 1, 2017 om 17:12
5157 Antwoorden / 12 Vragen

In Turkije een renovatie ondergaan? Laat me raden, was een stuk goedkoper natuurlijk. En tot op heden, bent u dan nog steeds zo goedkoop uit?

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 2, 2017 om 00:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Een professionele tandkundige duur? Wacht maar tot een amateur het verkloot.