me
door meiden Oct 8, 2006 om 17:49
Voeding & gezondheid

Eastpak

Hallo wie weet waar ik onderdeel kan bestellen voor mijn schoudertas van het merk eastpak

2604 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Contact Eastpak

Eastpak Europe International
Fountain Business Park - Building nr 3
C. Van Kerckhovenstraat 110
2880 Bornem - Belgium
Phone :+32-32982000
eastpakeurope@vfc.com

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://eastpak.com/

Dit is de website van eastpak, ze geven 30 jaar garantie op hun produkten

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

GARANTIEVOORWAARDEN

Algemeen

Eastpak waarborgt zijn producten tegen  mogelijke materiaal- en fabricagefouten door middel van een standaardgarantie  van 30 jaar op alle gewone producten (rugzakken, tassen en bagage). In geval  van dergelijke fouten zal Eastpak het artikel in kwestie herstellen of  vervangen.

De garantie van 30 jaar dekt geen  ‘speciale’ producten, zoals producten gemaakt van een ‘modieuze’ stof of constructie  in een beperkte oplage. Die worden gedekt door een garantie van 2 jaar.

Als u niet zeker bent welke garantie van  toepassing is op uw Eastpak, controleer dan het plaatje dat bij de aankoop aan  uw tas bevestigd is. Het vermeldt duidelijk de relevante garantieperiode.

De garantie is beperkt tot de waarde van  de Eastpak in kwestie en is enkel geldig wanneer het product wordt gebruikt  voor het doel waarvoor het bestemd was, onder normale omstandigheden. De  garantie dekt geen schade als gevolg van normale slijtage, onachtzaamheid,  verkeerd gebruik, blootstelling aan extreme temperaturen, zuren of  oplosmiddelen; de garantie dekt evenmin schade die door derden wordt  veroorzaakt tijdens het transport (zoals vliegtuigreizen).

Alle teruggestuurde artikelen moeten door  Eastpak worden onderzocht en goedgekeurd alvorens een herstelling of vervanging  wordt toegestaan.

Deze garantie heeft geen invloed op uw  wettelijke rechten.

Voor  meer informatie kunt u ons bereiken op het gratis nummer 00800 111 333 99  (vaste lijn) of stuur ons een mailtje eastpakwarranty_netherland@vfc.com

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo meiden,

Via onderstaand telefoonnummer en/of e-mailadres kun je contact opnemen.

Voor  meer informatie kunt u ons bereiken op het gratis nummer 00800 111 333 99  (vaste lijn) of stuur ons een mailtje eastpakwarranty_netherland@vfc.com

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@binka: Als je nu éérst eens rustig de benodigde informatie opzoekt en dán pas een antwoord geeft dan scheelt dat een hoop geknip en geplak. Het gaat om de kwaliteit van het antwoord en niet om de kwantiteit. Freya

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Allemaal ,

Bedankt voor de informatie .

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan, en laat nog even weten hoe het afloopt. We zijn hier altijd nieuwsgierig naar de kwaliteit van de service van bedrijven. Freya

ve
door verwijderd - Oct 8, 2006 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben toch duidelijk genoeg

ve
door verwijderd - Jul 3, 2008 om 11:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is er ook al 2x een onderdeel stuk gegaan van mijn eastpak schoudertas (het bevestigingsonderdeel tussen de band en de tas). Ik heb naar het garantienummer gebeld en ze hebben het me meteen zonder vragen gratis opgestuurd (uit belgie), de 2e is nu onderweg. Ik denk dat dat onderdeel wel vaker stukgaat en misschien is het een soort coulance, want je zou het kunnen zien als "normale slijtage".

In ieder geval ben ik dus heel tevreden met deze service!