Eastpak
Hallo wie weet waar ik onderdeel kan bestellen voor mijn schoudertas van het merk eastpak
Contact Eastpak
Eastpak Europe International
Fountain Business Park - Building nr 3
C. Van Kerckhovenstraat 110
2880 Bornem - Belgium
Phone :+32-32982000
eastpakeurope@vfc.com
GARANTIEVOORWAARDEN
Algemeen
Eastpak waarborgt zijn producten tegen mogelijke materiaal- en fabricagefouten door middel van een standaardgarantie van 30 jaar op alle gewone producten (rugzakken, tassen en bagage). In geval van dergelijke fouten zal Eastpak het artikel in kwestie herstellen of vervangen.
De garantie van 30 jaar dekt geen ‘speciale’ producten, zoals producten gemaakt van een ‘modieuze’ stof of constructie in een beperkte oplage. Die worden gedekt door een garantie van 2 jaar.
Als u niet zeker bent welke garantie van toepassing is op uw Eastpak, controleer dan het plaatje dat bij de aankoop aan uw tas bevestigd is. Het vermeldt duidelijk de relevante garantieperiode.
De garantie is beperkt tot de waarde van de Eastpak in kwestie en is enkel geldig wanneer het product wordt gebruikt voor het doel waarvoor het bestemd was, onder normale omstandigheden. De garantie dekt geen schade als gevolg van normale slijtage, onachtzaamheid, verkeerd gebruik, blootstelling aan extreme temperaturen, zuren of oplosmiddelen; de garantie dekt evenmin schade die door derden wordt veroorzaakt tijdens het transport (zoals vliegtuigreizen).
Alle teruggestuurde artikelen moeten door Eastpak worden onderzocht en goedgekeurd alvorens een herstelling of vervanging wordt toegestaan.
Deze garantie heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
Voor meer informatie kunt u ons bereiken op het gratis nummer 00800 111 333 99 (vaste lijn) of stuur ons een mailtje eastpakwarranty_netherland@vfc.com
Hallo meiden,
Via onderstaand telefoonnummer en/of e-mailadres kun je contact opnemen.
Voor meer informatie kunt u ons bereiken op het gratis nummer 00800 111 333 99 (vaste lijn) of stuur ons een mailtje eastpakwarranty_netherland@vfc.com
m.vr.gr. Freya
@binka: Als je nu éérst eens rustig de benodigde informatie opzoekt en dán pas een antwoord geeft dan scheelt dat een hoop geknip en geplak. Het gaat om de kwaliteit van het antwoord en niet om de kwantiteit. Freya
Graag gedaan, en laat nog even weten hoe het afloopt. We zijn hier altijd nieuwsgierig naar de kwaliteit van de service van bedrijven. Freya
Bij mij is er ook al 2x een onderdeel stuk gegaan van mijn eastpak schoudertas (het bevestigingsonderdeel tussen de band en de tas). Ik heb naar het garantienummer gebeld en ze hebben het me meteen zonder vragen gratis opgestuurd (uit belgie), de 2e is nu onderweg. Ik denk dat dat onderdeel wel vaker stukgaat en misschien is het een soort coulance, want je zou het kunnen zien als "normale slijtage".
In ieder geval ben ik dus heel tevreden met deze service!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer