se
door senna8j Apr 3, 2017 om 22:13
Voeding & gezondheid

Fout operatie borsten

goede  dag
er zijn  ernstige   fouten gemaakt    waar je   als vrouw  van  schrilt  als  je  uit de  narcosse  komt    en  dan op  een  kamer   alleen  komt     en  alleen  woord  geroepen   om  de  hoek  van de deur   kom  zo  bij u    ,,  maanden geleden   ze moeten nog komen     bij weis  van spreken
maar goed  de volgende    dag    werd  ik   wakker   de  arts  komt  tja   is wel  en niet goed  gegaan   want  u  bent    niet  makkelijk  weer bij te  krijgen     ,, maar  goed   de  borsten  is  goed  gegaan   en als  u   rond  10.00uur    kund  u naar  huis    ja  maar  ik  leg de  hele  nacht al  in een  groot  plas  met  bloed   ach    u gaat zo  u  bed  uit    en  dan  word   bed  weggehaald    ,,  oke   en   heb  niets  te  drinken  gehad   er    niemand   snachts  bij  bij megeweest   ik     snap  er  niets  van    ik zie   geen  dreen    en  plas  zak   niets    van  dat alles   ,,   zal  wel    zal u   zeggen  moet  nog    kopje     thea      krijgen    ,,   ben   met  taxtie  naar   huis  gegaan   ,,
twee dagen  later   werd niet   lekker    zal  die verband er maar is  af  halen   u     wild   weten   of    niet   ,,   ik   ben   mijn  mooie  steveige  borsten  die  ik  had  kwijt    want  de  operetuie was  voor    gezwel  ,, ik was er  net  op   tijd  bij   nu    dat was gunstig    toch  ,,   maar  om   op   gebeurtenis     terug te  komen  lagen  mijn  borsten  open   tepels  er naast   ,,    ja wel     is   echt    waar   u leest  goed    ,,  savond   komt   arts  ggd    diew ist   niet   wat  hij  zag    en  was  erg boos   ik   nog nimmer    arts  met tranen  zien   staan   ,,  de  volgen dag    spoed  operatie    allebij   de    borsten    krijg  een paar   stoken  erin     foto,s   doe  ik maar  niet  bij    ,,   laat   ik  niet  verder gaan  ben  ik  morgen  nog  niet  klaar   ,,   ik heb het ziekenhuis   aansprakelijk  gesteld      en    brief    en de foto  gezonden    de  arts  is  al  weg   ,,  daar  sta  je dan met  goeden gedrag     een  ander   arts     heeft maanden     later    weer  operatie    gedaan     nu   ben ik mis  maakt    want  hij   kon  niet  meer van  maken     ,,   heb    advocaat    in de handen genomen       maar    nee hoor    daar  gaan we  niet   aan beginnen    we   winnen toch  niet   van het ziekenhuis  ,,    nu daar zit  je dan met  al je  verdriet   en  mismaakt    ,,  word   er  dood  leuk gezegt     je zal  er  nu mee moeten   leven    had  ik die  knobbels      maar  laten  zitten  inbeiden  borsten     het is  nu  een jaar geleden    ,,  ik  kan geen  advocaat  krijgen  ,,    dit  is   waar  gebeurd  ,,  2015/2016