jo
door jocefien55 Jan 26, 2008 om 16:21
Voeding & gezondheid

Gefeliciteerd u heeft een beauty moment van dove

Dove heeft een actie gehad waarmee je een beautymoment kon winnen. Twee keer mee gedaan en twee keer gewonnen, alles gedaan wat ik moest doen. Helaas het beauty moment heb ik nooit gekregen. Heeft er iemand ook deze prijs gewonnen en niet gekregen. Heb ze wel nog gemaild maar ook daar geen antwoordt op.

groetjes Jocefien

262 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 26, 2008 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat moet dan zoal dat beautymoment inhouden Jocefien?

Volgens mij is het zo dat als je meerdere keren meespeelt ook meerdere keren een moment hebt dat je jezelf een beauty voelt.
Zullen ze dat met het moment bedoelen?

Maar eventjes afwachten of er nog wat uit komt, ik geef je weinig hoop met dit soort acties, maar je weet het nooit.

Ben wel nieuwsgierig wat die prijs dan wel is.

Oracle

ve
door verwijderd - Jan 26, 2008 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een brief schrijven aan de fabrikant en aangetekend verzenden. Stel dat u de prijzen niet ontving die wel zijn toegezegd. E-mail helpt niet.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2008 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stuur deze teksten die hier staan eens per mail, vermoedelijk lossen ze het dan wel op want dan mag U een complimentje geven....

Vrijwel niemand wil hier als foute ondernemer op staan!

ve
door verwijderd - Jan 26, 2008 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Jocefien,

ik heb Dove benaderd en hen verzocht om hier een reactie te plaatsen of anders via mijn emailadres. Nu even afwachten of zij reageren. Mogelijk dat door de drukte iets mis gegaan is....

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Feb 7, 2008 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi jocefien

Ik ben dan je lotgenote, heb wel maar 1 x gewonnen maar tot op heden ook nog steeds niks gehoord helaas.

Heb ook al meerdere emails verzonden zonder resultaat..

groetjes

ve
door verwijderd - Feb 13, 2008 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier ben ik dan weer met nieuws:

vandaag kreeg per post een brief van Dove met excuses, dat het bedrijf waaraan hun de prijsverdeling aan hadden uitbesteed vertraging had opgelopen en niet verwachten dat dit probleem op korte termijn opgelost zou worden. Daarom hadden ze bijgesloten een irischeque van 25 euro wat gelijk staat aan de duurste behandeling binnen het aanbod van beautymomenten.

Beetje laat maar wel netjes opgelost van hun vind ik zelf...

ve
door verwijderd - Feb 14, 2008 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb nog geen mailtje mogen ontvangen van Dove. Maar goed, er is toch een mooie reactie gekomen voor Sienna en dat is alleen maar toe te juichen.

Blijft wel de vraag: Heeft Jocefien ook een reactie gehad......?

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jul 27, 2008 om 03:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

een beetje laat maar mijn vriendin en ik hebben nog steeds niks ontvangen..terwijl ik nog een mail heb gekregen om voor de ( 2e x)weer  een data door te geven voor een beautymoment in de buurt. er wordt niet gereageerd op mijn mail een slappe vertoning dus. vooral ook omdat ze allang andere acties zijn gestart. groetjes marga