respect
door respect Jan 19, 2008 om 12:19
Voeding & gezondheid

Gevonden post

wie kan mij zeggen waar ik kan melden dat we poststukken hebben gevonden div. zoals belasting/zorg/media lektuur enz.lag verstopt bij bomen! heb 1 instantie al gemailt.

980 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 19, 2008 om 12:38
16952 Antwoorden / 202 Vragen

inleveren bij het dichtsbijzijnde postkantoor en daarbij vragen naar de chef. Inlevern bij een politiepost kan ook. Kennelijk is hier sprake van een verzakende besteller.

poltol
door poltol - Jan 19, 2008 om 13:54
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Het is, vandaag de dag, niet helemaal zeker dat dit door de "echte" post bezorgd zou moeten worden. Als het dus echte poststukken zijn dan kunt u die op het postkantoor afgeven.

Succes, poltol

respect
door respect - Jan 20, 2008 om 00:14
35 Antwoorden / 34 Vragen

het zijn poststukken van febr 2007

voorzien van adressen

en een behoorlijke pak

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jan 20, 2008 om 00:49
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Da's een goeie.
Het verschil zit in de postzegels of deze juist niet.

H.

kroonmeester
door kroonmeester - Jan 20, 2008 om 02:21
457 Antwoorden / 45 Vragen

Het is post wat eigenlijk door TNT Post dient te worden bezorgd of van één van die andere postbezorgers zoals Sandd?

Van toerpassing is de Postwet.

U kunt de post ook weer in de TNT Post brievenbus doen, zodat alsnog de post wordt bezorgd. Het zal dan zeker bij de postsorteercentra e/o. postbestellers opvallen dat er ineens oude poststukken tussen zitten, een belletje gaan rinkelen en gaan rollen, dan zijn rapen voor die (toenmalige) postbesteller (m/v) nog niet gaar!

In 'De Rechtspraak' gaat men helaas van uit dat de postbestelling van TNT Post feilloos is, m.a.w. rechters spreken in gedingen altijd in het voordeel van TNT Post. Een brief die verzonden is, komt daags daarna in de brievenbus. Je zult maar op een besluit van de gemeente wachten, waarop bezwaar of beroep mogelijk is, dan zijn de zes weken conform de Algemene wet bestuursrecht allang om. Nu kan ik als juridisch ambtenaar begrijpen waarom de mensen kloegen dat zij geen besluit hebben ontvangen: TNT Post is toch niet feilloos!

door 4711 - Jan 20, 2008 om 06:39
885 Antwoorden / 2 Vragen

E mail met ontvangst bevestiging is dus betrouwbaarder!

Goedkoper en sneller en minder kans op zoekraken, want met de ontvangstbevestiging weet je of er een fout spam filter tussen zat....

Daarom komt er minder post, en lopen er straks vele TNT medewerkers werkloos rond, want als je nieuwe postbode neemt die fout bezorgt of helemaal niet, krijg je dit!