ro
door rosmo37 Dec 8, 2010 om 13:12
Voeding & gezondheid

Gipsbeen-schoen??

Hallo, zit nu een week op de bank met een gipsbeen.
Morgen krijg ik waarschijnlijk loopgips.
Weet iemand hoe ik aan een "soort schoen/slof-beschermer kan komen ?( Ik bedoel niet de plastic hoezen om te douchen.)
Kan ik toch naar buiten....

10558 10 Rapporteer

pino123
door pino123 - Dec 8, 2010 om 13:15
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Hier een site waar je de gipsschoen kan vinden (google doet wonderen)

link

ro
door rosmo37 - Dec 10, 2010 om 13:09
10 Antwoorden / 31 Vragen

Betreffend bedrijf heeft ze niet, maar gaf dezelfde dag een ander adres door.
Bedankt!

moeke1
door moeke1 - Dec 10, 2010 om 13:43
28 Antwoorden / 4 Vragen

ik weet niet hoe dat in Nederland gaat,maar hier in Belgie krijg (alle je betaald die achteraf) gelijk met wanneer je je loopgips om krijgt.als je tenminste zo n plastieken zool met linten bedoeld?
gr van MOEKE

simon55
door simon55 - Dec 10, 2010 om 13:52
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Hoi ik heb zelf twee jaar geleden met m n been in t gips gezeten en nadat ik loopgips kreeg werd er keurig door t ziekenhuis n prachtige schoen bijgeleverd dus ik begrijp t probleem niet bij jou instelling waar je onder behandeling bent ,succes

po
door postil - Dec 10, 2010 om 13:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

hallo Rosmo,
vorige maand had ik die nodig en ze heten in Zutphen VERBANDSCHOENEN, het zelfde als gipsschoenen. Ik heb ze gekocht in thuiszorgwinkel in Zutphen en ze kosten €104,95. Vraag is bij de thuiszorg in jouw woonplaats of ziekenhuis.

si
door silver5 - Dec 10, 2010 om 14:27
39 Antwoorden / 17 Vragen

Als het goed is krijgt u deze gewoon van het ziekenhuis mee? Lijkt me dat om het gips te beschermen dit een standaard voorziening is. Ik zou het hen even vragen.

mol13
door mol13 - Dec 10, 2010 om 14:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Je krijgt gewoon een plastic zool onder je gips mee...dat zit met klitteband vast, zodat je het kan verstellen
Beterschap

mo
door mooiweer - Dec 10, 2010 om 15:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb voor een paar jaar geleden enkel gebroken en kreeg toen ik loopgips kreeg verbandschoen of gipsschoen.
beterschap

nico s
door nico s - Dec 10, 2010 om 22:44
87 Antwoorden / 26 Vragen

ik snap niet waar je je druk over maakt
morgen krijg je loopgips dus loopgips meschien morgen nog niet maar daarna als het goed droog is wel dus loop ze wel oppassen voorgladheid
nico s

jpm
door jpm - Dec 13, 2010 om 13:34
820 Antwoorden / 28 Vragen

Vroeger maakten we die gewoon zelf uit een stuk autoband.
Dat is met een ijzerzaag te zagen om maat. Daarna links en rechts een paar gaten boren met een houtboor en met lint samentrekken en vastmaken.
Een smalle buitenband van een auto van de sloop kost waarschijnlijk niets. Hartstikke stoer, meer dan zo'n officieel duur ding.
Beterschap