door wilsophie Mar 30, 2008 om 14:21
Voeding & gezondheid

Hapjespan Lidl

Na het zien van de laatste zin suist de deze nog na in mijn oren..

Het betreft een hapjespan ook geschikt voor inductie met zo'na glazen deksel.

Ik had hem al een tijdje in gebruik en dan bewaar je de bon ook niet meer.

Maar op een slechte dag stond ik bij mijn nieuwe inductiekookplaat en zag zo de bodem loslaten van de pan.

Door de indcuctie gebeurde er niets en ik deed hem ook direct op de nulstand. Maar je moet er niet aandenken als er olie in gezeten had op een gasfornuis.

Helaas geen bon meer, maar toch terug naar de winkel niet om geld te krijgen maar om te wijzen op de gevaren met gas.

Ik kreeg een telefoonnummer zoals die mevrouw met de douchestoel en heb gebeld, maar zonder bon kon men niks doen.

Ik legde uit wat dan de zin van het telefoonnummer is. Lidl deed er niks mee zo memoreerde de telefoondame en ik vroeg me al of ze wist wat inductiestroom was.

Mij werd niet geadviseerd een brief te schrijven.

En na de pan nog een tijdje bewaard te hebben en me gloeiend ergerde aan de gebeurtenis heb ik hem weggegooid.

De gevaren werden niet serieus genomen wat er had kunnen gebeuren met een gasfornuis en een afzuigkap.

De pan was zoiets als €16.95, maar als u uw uitzending afsluit met hopelijk geen problemen meer met de Lidl, moet ik dit verhaal wat overigens zich afspeelde eind 2007 toch even kwijt.

Ik weet niet wat ik anders nog had kunnen doen, maar die call-girls als zogenaamde klachtenlijn is zinloos, Er wordt niets voor je gedaan.

Schaf die dure handel maar af en bedenk een beter verhaal voor de klachten van klanten.

2113 3 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Mar 30, 2008 om 15:12
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Inductie wordt veel heter en direkter door het rechtstreekse contakt.

Op gas was dit niet gebeurt zelfs onmogelijk geweest!

wi
door wilsophie - Mar 30, 2008 om 15:14
8 Antwoorden / 2 Vragen

Inductie wordt heter en dat is correct, maar het blijft abnormaal dat een pan die geschikt is voor inductie zijn bodem los laat laten toch?

johanpc
door johanpc - Mar 30, 2008 om 16:00
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Wat inductie betrefd heb je natuurlijk gelijk, weet je niet wie de fabrcant of importeur is dan zou je die kunnen informeren.

groet hans