ge
door geenwwalsfreelancer Jan 30, 2023 om 18:11
Voeding & gezondheid

Hoe maak je van die ouderwetse rosé gele schuimblokken (recept)?

Het was stevig maar niet hard en erg zoet. Ik zoet een recept geen verkooppunt van dit snoep.

2380 4 Rapporteer

sira
door sira - Jan 30, 2023 om 18:28
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Bedoelt u dit: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=schuimblokken+maken

U kunt het ook aan de banketbakker vragen.

Waarschuwing: eet u er niet ziek aan.

tenormin
door tenormin Jan 30, 2023 om 18:42
16895 Antwoorden / 108 Vragen

@sira, volgens mij is geenwwalsfreelancer net aan zijn/har pensioen begonnen. ;-))

sira
door sira Jan 30, 2023 om 20:20
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Hij schreef anders zojuist dat hij al ziek was, maar ook in een andere baan kon beginnen. Zou l*llig zijn als hij weer ziek wordt.

Thecla58
door Thecla58 - Jan 31, 2023 om 11:21
902 Antwoorden / 3 Vragen

Gezien het feit dat deze dingen alleen machinaal en in bulk gemaakt worden zijn er geen recepten. Het is natuurlijk leuk als je die dingen zelf kunt maken, maar als je op internet rondkijkt denk ik dat het voordeliger is als je ze kant en klaar koopt dan dat je een hoop geld gaat investeren voor de ingrediënten die je nodig hebt.

ju
door juliomariner - Jan 31, 2023 om 17:46
1358 Antwoorden / 2 Vragen

Waarschijnlijk heb je voor een goed resultaat speciale machines nodig.
Op deze youtube pagina probeert een Duitse profi kok Marshmallows (ongeveer gelijk aan schuimtjes) deze na te maken.

https://www.youtube.com/watch?v=uDI236sUeC8