Ik heb al meerder keren een appeltaart gekocht bij Albert Heijn de deksel van de
verpakking past niet en valt er steeds af. Allemaal rommel in de tas.
Al 2 x een appeltaart vergoed gekregen verpakking is niet Hyginische.
Albert Heijn zegt dat ze er niets mee gaan doen en vervolgens gebeurd
het niet ook Fil. van AH klagen over dit probleem,
ALs je hem pakt
is de deksel er al af en je krijgt hem er ook niet meer op.
Ik snap niet dat Albert Heijn zo met mensen die een klacht indien
omgaat. Als je vraagt laat me weten wanneer jullie het probleem gaan oplossen
zeggen ze dat de verantwoordelijke niet terug kunnen bellen
Gemiste kans !!!!! Schande je word niet serieus genomen.
Dus iedere klacht, hoe onnozel ook, moet AH wat mee doen? Doe je de taart niet in je tas. Of doe er wat plakband om heen dat je bij klantenservice kunt vinden.
Of koop je appeltaart ergens anders.

Hallo EddyVanLuin ,
Plaats een klacht op FB ( onder de foto in het midden ) klik op de rode regel .
Op klacht.nl / klachtenkompas reageert Albert Heijn niet .
https://nl-nl.facebook.com/pg/albertheijn/posts/?ref=page_internal

En wat is uw vraag? Of wilt u alleen komen mopperen en vindt u de lezers hier wel geschikt om het aan te horen, i.c. te lezen? Daar zijn we natuurlijk helemaal niet voor, integendeel.
1. U bent niet verplicht om appeltaarten bij AH te kopen
2. U kunt die dozen dichtplakken
3. U kunt van huis een - opgespaard - plastic zakje meenemen en dat eromheen doen
4. U kunt een touwtje meenemen van huis
5. vul nog maar iets in
Schandalig dat u met deze klacht geld terug vraagt want het ligt aan u hoe u die dingen vervoert en in uw tas stopt. Schaamt u zich niet?
Een tweede keer maakt u dezelfde fout en gaat dan opnieuw terug om geld te vragen.
Gaat u soms ook met een doos met dure gebakjes van de banketbakker terug en eist u geld terug als u de doos niet goed vervoerd heeft?
U moet niet zo zeuren en klagen over een non-probleem en zoveel uitroeptekens hoeft ook niet. Lees de spelregels hier maar eens door.

Als het al meerdere keren is voorgekomen, waarom dan nog appeltaart bij Appie kopen. Zeker als de verpakking niet hygiënisch (?) is. Whatever that means.
Ik zal een kijken bij appie als ik er ben en dan commentaar geven.

Ben je nu nog niet bij Appie geweest om die appeltaart te keuren? ;-)
Ik ga er net naar toe, ik kan niet heksen. Of weet je daar een cursus voor?
Bovendien staan er nog 2 diepvries punten te ontdooien.
Een vakkenvuller, cassière of welke medewerker in een winkel van AH is niet in machte om de fabrikant aan te spreken over de verpakking. Dit gaat via tig schijven en op 1 enkele klacht zullen ze geen aktie ondernemen. Ze gaan ook echt niet elke klacht in de hele keten terug koppelen.
Maar een taart in een tas doen? Iedereen weet dat een taart plat vervoerd moet worden, oftewel met de bodem naar beneden toe. Schudden met een taart is niet slim. Als u een taart vervoert hoe dat het moet is er niets aan de hand.

Heel vaak wordt een taart bovenop een winkelwagentje gezet en gaat dan als eerste op de band. U ben t Uw karretje nog aan het leegmaken en de kasa medewerker scant 3 fles cola en die komen met een rotgang tegen Uw appeltaartje met als gevolg dat de deksel een opdonder krijgt en niet meer sluit. Dus tere produkten als laatste op de band leggen verhelpt waarschjnlijk Uw wereldprobleem.

Gewoon even met taartje langs de groenteafdeling, plastic zakje pakken en er na scannen door de cassiere en strak om heen binden. Kan de deksel geen kant op. Denk niet in problemen, maar in oplossingen.
En blijkbaar is het taartje wel zo lekker dat u ondanks de verpakking, het toch blijft kopen.

Die is HEEEEEEELLLLLL lekker. De appeltaart overleeft de dag van aankoop niet :-D

In het vervolg naar de afdeling bakbenodigdheden en de fruitafdeling. Spullen kopen en zelf appeltaart bakken.
Hoeft u hem niet te vervoeren.
Je koopt een diepvries taartje met 8 gesneden punten in stevige verpakking voor 2,99 bij die olifant.
Appie heeft ook diepvriestaart
Appeltaart koop je toch niet bij de super? Bah.
Nou Carola83, het is geen dudoc kwaliteit meer best wel lekker, ondanks dat het goedkoop is.

Dudoc kwaliteit? Dat was dat cadeautje van de Vara ook niet, maar die was wel gratis.:-)) dus zelf ook maar weggegeven.
Hema is toch ook goedkoop en ziet er heel wat lekkerder uit dan bij een super. Bovendien staat de Hema bekend om zijn relatief goede kwaliteit gebak.
Tijger1, bedoel je die 5 euro bon die iedereen aan kon vragen? Heb ik nooit ingeleverd. Teveel gedoe om die 5 eurootjes te verzilveren.

Nou, of het een vijf euro bon was, staat me niet zo bij. Het waren bonnen voor een appeltaart wegens zoveel jarig bestaan of zo.

@carola, je had me destijds zelfs beloofd dat ik die appeltaart kreeg! Je weet wel: de onverdiende appeltaart met een speciaal code nummer die totaal geen code had. Ja, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 invullen, wat toen goed werd bevonden. Zelfs toen had de site van de "taarten" de hik.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourneren artikel internet
Hanglamp gekocht via internet. Opgehangen en viel tegen. Terug gebracht. Helaas niet mogelijk om te retourneren. Omdat wij hem hadden Opgehangen/ gemonteerd is het niet mogelijk om te retourneren. Is dit volgens de wet waar? Of moet de verkoper de lamp terug nemen? In de voorwaarden op de site van de verkoper stond gemonteerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Lees meer
Ben je verplicht een bankapp te nemen
De SNSbank is gestopt met het verstrekken van de digipas en nu kan ik alleen bankieren als ik hun app download of een browsercode aanvraag. Het probleem is dat ik vroeger hun app wel op de telefoon had en toen de telefoon ouder was en ik geen nieuwe updates meer kon uitvoeren, de bank berichtte dat vanwege de veiligheid ik niet meer kon bankieren op de telefoon.Je wordt dus gedwongen om een nieuwe ... Lees meer
Opzeggen ivm overlijden
Hallo, Mijn moeder is op 8 oktober overleden. Nu wil ik (dochter) haar abonnement stoppen bij Simyo. Dit lukt niet.
Ik heb alles opgestuurd, ook akte van overlijden, alle gegevens doorgegeven, en er wordt gezegd dat het niet kan omdat haar abonnement op haar roepnaam staat. Ze heet A.J. Kaspers-Reukema en haar abonnement staat op Bep Kaspers.
Ze hebben nu al twee keer het abonnementsgeld
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid


ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer

Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
