bv
door bvneck Mar 19, 2005 om 03:44
Voeding & gezondheid

Is deze web-site te vertrouwen.

Hoi,

Heeft iemand misschien ervaring met de web-site www.hoodiashop/com/nl/ ? Enige tijd ben ik er nl ingestonken bij een web-site en heb ik betaald voor spullen die ik nooit heb gekregen. Op deze site moet je ook weer vooruit betalen.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

BvN.

812 6 Rapporteer

co
door cormans - Mar 19, 2005 om 03:55
77 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon op safe spelen en met credit card betalen.............een telefoontje e nhet is teruggeboekt als het mis gaat.

ga
door gabbertje - Mar 19, 2005 om 07:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

hei! ik heb personlik geen ervaring met dat web-site ,maar van uit mijn egene ervaring  kan ik aleen maar raaden ;probier eerst in kontakt kommen met de verkoop afdeeling door email- toon je interesse!--en beginn meteen ermee dat je al was belazerd door ergens anderes,en op dat reagieren ze meteen met een eelenlange verzeekeren, dat dit bij hun niet het gevaal is, of krijg je heelemaal geen aatword! Dan blijven maar twee moelikheden ower...op je eigene instinkt opgaan, of die beweeringen effe goed onder die lupe (vergrootings glas) te  nemen! en effe voorsichtiger met de verstrekken van de kredietkard-numer,een keer gegewen,bestaat altijd de mogelikheid,voor vraude!! gruetjes en succes verder

ga
door gabbertje - Mar 19, 2005 om 07:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

hei, ik ben weer; kijk onder de''populaire discussies'' op dese site bij die thema ''HOODIA'',  gruetjes

je
door jeroenbosch - Aug 24, 2005 om 05:00
67 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je het geld niet gewoon terug kunnen vorderen via de bank? Het is onduidelijk hoe je betaald hebt, dus moeilijk antwoord te geven.

no
door novalover - Dec 30, 2005 om 08:59
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben 38 (man) en ben 40 kilo te zwaar (geweest).  Omdat o.a. via Kassa het product in Nederland niet meer verkrijgbaar was, en daar wel resultat mee had, ben ik verder gaan zoeken.
Afvallen is me nooit echt gelukt totdat ik via "www.hoodia-dietpills.com" met Hoodia Gardononii begon.
Voor de kerstmaand was ik 12 kilo kwijt, en ben gelijk gebeleven gedurende deze maand. Was leuk om uit eten te gaan etc, maar ga zeker verder in het nieuwe jaar.
Ik heb twee dagen op internet geresearched om bij dit bedrijf uit te komen, omdat zij ook degene zijn die Hoodia poeder aan o.a. bedrijven leveren die er weer pillen van draaien of een tinctuur (oplossing in alcohol) van maken.
Het werkt echt, en in dieet "mode" komen was heel makkelijk! Ik begon met 3x daags 2 pillen en bouwde na een week af na 3x per dag 1. Nu alleen 's ochtend 1x per dag 1. Mijn lichaam is nu gewend aan dieet en ik kan nu soms overslaan.
Het echt merkbare effect is dat je geen (buik)honger meer hebt, en je jezelf niet meet hoeft te pesten met een continu honger gevoel.
Ik eet helaas ook om andere redenen (stress, depressie etc) en daar doet hoodia niets aan.

Het is dus geen wondermiddel waar de kilo's mee verdwijnen. Je moet echt je voedingspatroon veranderen, op dieet en niet meer ten om verkeerde redenen.
Maar gaat gaat dan wel 10x makkelijker!!
Ik heb verder geen enkele bijwerkingen geconstateerd.

Bert de Vries

vladja
door vladja - Dec 30, 2005 om 09:06
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Oud draadje