al
door alauret Oct 26, 2011 om 12:45
Voeding & gezondheid

Is dit echt waar????

Ik kreeg alarmerend mailtje met onderstaande waarschuwing, ik wil graag weten of dit waar is of niet.... Zo ja, dan is publiceren noodzakelijk.....
Met vriendelijke groet,
Ans Terpoorten-Lauret
---------------------------------------------

Info over borstkanker waarschuwing!

Dit ontving ik van iemand uit de kennissenkring die nog studeert en aan een van de ziekenhuizen in Rotterdam werkzaam is, ik raad iedereen aan om het onderstaande even te lezen.
ALUMINIUM CHLORHYDRAAT zit in de Nivea Deodorant Sensitive zonder alcohol en ook inderdaad in de Dove Deodorant Silk dry (gouden dop), niet in Dove Fresh touch.Onlangs woonde ik een seminarie bij over borstkanker. Tijdens het vraag-antwoord moment vroeg ik waarom de oksel de meest frequente plaats was voor de ontwikkeling van borstkanker. Mijn vraag kon toen niet beantwoord worden, maar onlangs ontving ik
post waarin ik het antwoord op mijn vraag gevonden heb en dat ik graag met jullie allen zou willen delen.
De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik van ANTI-TRANSPIRANTEN.
De meeste producten op de markt zijn een combnatie van anti-transpiranten en deodoranten.
Deodoranten zijn onschadelijk.
Kijk a.u.b. de samenstelling van uw producten thuis na! Indien zij
ALUMINIUM CHLORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG! (zelfs onder de naam van deodorant). O.a Rexona en Dove deodorant)... Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten. De
reden is simpel: Slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxische stoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels. Deze toxische stoffen worden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti transpiranten verhinderen het zweten. De toxische stoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar worden opgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprong van de meeste borstkankers
is in deze bovenzone van de borst te vinden. Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkeling van dit type ziekte. Zelfs al gebruiken ze anti transpiranten, blijven deze op de okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben
nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.
Informeer hierover A.U.B. alle mannen en vrouwen die je kent.
Borstkanker neemt de dag van vandaag alarmerende proporties aan. Als we met deze Mail slechts een aantal gevallen kunnen vermijden, zal het nooit
verloren tijd geweest zijn! HIER ZIT HET OOK IN:
Mildeen deo roll-on van de Aldi, Sanex deo roll-on, 8x4 balsam roll-on

2368 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 26, 2011 om 12:48
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Controleer eerst een op internet als je zulke onzin ontvangt, je kunt dan gauw genoeg vinden dat het onzin is............
onzin circuleert al sinds 2004 .........

--Borstkanker door anti-transpirant hoax--Info VirusAlert

pino123
door pino123 - Oct 26, 2011 om 13:41
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Steekt 'ie' de kop weer op? oude HOAX!

na
door naataalie - Oct 27, 2011 om 18:45
129 Antwoorden / 20 Vragen

pfffffffffffff alweer?!?!