Klachten zorgverzekering turien en co declaraties
Heb begin januari 2014 nota's opgestuurd naar mijn zorgverzekering turien en co. 8 telefoontjes verder zijn de nota's nog steeds niet verwerkt. De antwoorden varieren van ze zijn niet verwerkt, maar we gaan er achteraan en we bellen u terug tot ik laat mijn teamleider ervoor zorgen dat ze nu zo spoedig mogelijk betaald worden en deze belt u terug. Ondertussen is de betalingstermijn verstreken en de nota's zijn nog steeds niet betaald en ze bellen ook nooit terug wat ze beloven. heb ook een klachtenmail gestuurd, hierop kreeg ik automatisch aangemaakte mail met referentie nummer en dat de klacht zo snel mogelijk zou worden opgepakt en dat ik op de hoogte zou worden gebracht van de stand van zaken.l ook hier hoor ik niets meer op. zijn er meer mensen met soortgelijke ervaring met turien en co en zo ja wat hebben jullie als oplossing. zelf als consument moet je altijd netjes op tijd betalen. en turien en co hoeft dit blijkbaar niet.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 11 feb 2014, 14:08]Waarom laat u de zorgverlener de nota niet rechtstreeks naar de zorgverzekeraar sturen?Dat doet de zorgverlener niet, dat heb ik vaker gevraagd, maar dat willen ze niet. Nu laat ik Turien de nota's rechtstreeks aan de zorgverlener betalen, althans dit is de bedoeling, maar ze doen het niet. Toch ben ik verantwoordelijk als er niet betaald wordt, dan krijg ik de aanmaning en niet Turien.
Hebt u dan een restitutie polis of heeft het betrekking op verrichtingen uit de aanvullende verzekeringen?
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 11 feb 2014, 14:44]Hebt u dan een restitutie polis of heeft het betrekking op verrichtingen uit de aanvullende verzekeringen? Ja, het gaat om verrichtingen uit de aanvullende verzekering, deze nota's zijn op tijd naar turien opgestuurd en steeds zeggen ze dat ze nog verwerkt moeten worden en dat ze zullen regelen dat het op korte termijn zal gebeuren en dat ze dan en dan terugbellen als ze meer weten, en natuurlijk bellen ze nooit terug en wordt er ook nooit iets geregeld. De mevrouw die je de keer erop aan de lijn hebt weet van niets en zal het ook weer gaan regelen en zo wordt je steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
[quote=zvl schreef op woensdag 12 feb 2014, 09:26]Je kunt bij Zorgverzekeringslijn.nl terecht voor vragen over de algemene verzekeringsplicht, de premieplicht en schulden bij de zorgverzekeraar.
Bel het gratis telefoonnummer 0800 64 64 644 op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur en je krijgt meteen antwoord op je vraag. Je kunt ook contact met ons opnemen door een e-mail te versturen naar info@zorgverzekeringslijn.nl.
Zorgverzekeringslijn.nl is een onderdeel van Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De sociaal-juridische professionals van Zorgverzekeringslijn.nl geven deskundig en onpartijdig advies aan burgers en leggen verbinding met zorgverzekeraars, gemeenten en hulpverlenende instanties. Zorgverzekeringslijn.nl is een door het ministerie van VWS gesubsidieerd project.
Beste Ton,
Vervelend om te horen dat de uitbetaling van uw nota's niet naar wens verloopt.
Wilt u uw polisnummer sturen naar klachten@turien.nl? Dan zullen we ernaar kijken.
Met vriendelijke groet,
Turien & Co. Assuradeuren
Wij hebben ook problemen met turien en Co., per 30 dec 2013 overgestapt maar teruggave van de declaraties zijn er nog niet !. Wel innen ze elke maand de zorg premie die ik telkens weer moet terug halen...ik heb al twee keer gebeld waar ze zeggen : achterstanden te hebben , Als ze mijn gegevens controleert dan ziet ze dat we opgezegd hebben.
Nu vandaag krijg ik een brief dat ze nog steeds geen betaling van mij hebben ontvangen !. ..nou ja , wat en financiële administratieve wanorde is het daar !.
Groet,
Jaskat
Beste Jaskat,
Zorgverzekeringslijn.nl kan u informeren en adviseren wat betreft uw situatie.
Bel het gratis telefoonnummer 0800 64 64 6444 of neem contact met ons op via de website www.zorgverzekeringslijn.nl.
Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeringslijn.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt
In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.
Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook n
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer