pe
door peter derks Jan 16, 2016 om 16:57
Voeding & gezondheid

Kunnen jullie niet eens sokaantrekkers testen

ik kan niet bij mijn voeten komen.
nu heb ik jaren plastyk sokaantrekkers gebruikt.
a 6,95 per stuk
deze trok ik met een paar keer gebruiken helemaal kapot
nu heb ik een van 80, euro gekocht .
en daar trek ik het handvat telkens van los
mischien een idee ,
om de wat kleinere hulpstukken van de zorg winkels eens te testen

1891 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 16, 2016 om 17:04
16837 Antwoorden / 108 Vragen

@ Peter Derks, voor uw vraag: scrol naar beneden en zoekt U contact met Kassa. Of ze dit gaan testen? Dat weet ik natuurlijk niet. Ben maar een forumlid van de Kassa site.
Of misschien is de Engelse sokaantrekker beter? http://www.vegro.nl/engelse-sokaantrekker/nl/product/2020/
beter?

tenormin
door tenormin - Jan 16, 2016 om 17:10
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Sorry, zie net dat de link niet werkt. Nog een keer: http://www.vegro.nl/engelse-sokaantrekker/nl/product/2020/

hansje klein
door hansje klein - Jan 16, 2016 om 17:12
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Leuk idee, zullen we ergens een afspraak maken........? Misschien doen er méér mee? (Geintje)

U kunt primair beter naar de winkel teruggaan en laten repareren of een ander product verlangen voor dat geld!

Ik heb een paar producten/ideeën op een filmpje voor u opgezocht.
!! Blijf kijken wanneer het filmpje afgelopen is, er komen daarna nog meer modellen.....

Zonder getrek sok aan- en uit-trekken. Hoe de Zwitsers dit doen! Ook online te bestellen.

tenormin
door tenormin - Jan 16, 2016 om 17:15
16837 Antwoorden / 108 Vragen

1000 x sorry, hoe ik nu bij Ziggo terecht kom? Snap er totaal niets van.

hansje klein
door hansje klein Jan 16, 2016 om 17:19
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Moet u er 'geheugen' bijkopen misschien? Sorry, ik ben een beetje melig momenteel.

tenormin
door tenormin Jan 16, 2016 om 17:32
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Al bent U dan melig, ik probeerde een link door te geven. Om de TS een beetje te helpen. Vind het buitengewoon onaardig wat u schrijft. Uw links werken ook niet! Had ik niet van 'hansje klein' in kleine letters, verwacht.

Cookies
door Cookies Jan 16, 2016 om 17:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@HK: daarom blij dat er geen PB is op deze site. Krijgen wel allemaal melige, flauwekul PB's van jou.

hansje klein
door hansje klein Jan 16, 2016 om 18:13
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Carola.83 Tenminste één iemand blij gemaakt......
@Tenormin  SORRY in grote letters. Blijf vandaag beter hier weg! Alhoewel de filmpjes goede sokaantrekkers opleveren.....dat wel.....en niet veel duurder dan TS betaalde.

Cookies
door Cookies - Jan 16, 2016 om 17:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Denk niet dat er snel een uitzending gewijd gaat worden aan sokaantrekkers. Kassa lijkt een poging te doen om jonger publiek te trekken, zo te zien aan de onderwerpen van de laatste uitzendingen.

Verschillende soorten aantrekhulpen (webshop is betrouwbaar) kun je vinden op https://www.bestehulpmiddelen.nl/aankleden/sokkenensteunkousen.html

tenormin
door tenormin Jan 16, 2016 om 17:33
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Heb jij enig idee waarom ik, op een site van Vegro, uitkom op Ziggo? ☻

Cookies
door Cookies Jan 16, 2016 om 17:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, je link is niet goed.

reflecs
door reflecs Jan 16, 2016 om 17:53
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@tenormin, Uw link is www/vegro.nl/engelse-sokaantrekker/nl/product/2020/
-----------------------------------------------------------Na www moet er een .  i.p.v. een /-----
-------------------------------------------De tekst om te klikken klopt wel.

Cookies
door Cookies Jan 16, 2016 om 18:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@reflecs: Tenormin HEEFT een . achter www gezet.

reflecs
door reflecs Jan 16, 2016 om 18:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, bij de tekst. Als ik met mijn muis, in Firefox, boven de tekst 'hang' zie ik, linksonder op scherm, het adres en dat is http://www/vegro.nl/engelse-sokaantrekker/nl/product/2020/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------U kunt ook, in FF, rechtsklikken en koppelingslocatie kopieren en plakken.

Cookies
door Cookies Jan 16, 2016 om 18:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, bij de tekst inderdaad, maar dat is ook wat door Tenormin zelf is geplaatst. "Kassa" heeft er zo te zien http van gemaakt i.p.v. https. Daardoor gaat die link niet goed.

reflecs
door reflecs Jan 16, 2016 om 18:17
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik denk ook dat "Kassa" er "iets" mee gedaan heeft. Weer tijdelijk onderhoud o.i.d..  Tenormin het ligt dus niet aan u :)

tenormin
door tenormin Jan 16, 2016 om 21:23
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Nou ja, samen met 'mijn Amerikaan': ik lig er inmiddels niet meer wakker van. 't Is en blijft werkelijk behelpen op deze site, ondanks goede communicatie met de redactie. Ga na 25 Januari wel weer echt 'huilen'; vind het zo zonde wat er na de vernieuwing heeft plaatsgevonden.

Cookies
door Cookies Jan 16, 2016 om 21:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT@T: Doe Mr. Columbus maar de hartelijke groeten van me. Nog een dag of 10 together, begrijp ik?

tenormin
door tenormin Jan 17, 2016 om 10:55
16837 Antwoorden / 108 Vragen

OT @carola: Yep... 5 weken is niks. ☻

Cookies
door Cookies Jan 17, 2016 om 15:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Idd erg kort. Gewoon de buitendeur op slot doen:-)

Cookies
door Cookies - Jan 16, 2016 om 17:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen
tenormin
door tenormin Jan 16, 2016 om 18:40
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Wat doe jij nu goed en ik fout in deze link? Maar any way: bedankt!

Cookies
door Cookies Jan 16, 2016 om 18:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kijk even bij toon reacties hier net boven.

gerbera
door gerbera - Jan 16, 2016 om 21:53
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Zo'n duur hulpmiddel, zou dan ff teruggaan naar de winkel waar u deze heeft gekocht. In bijgaande link treft u voldoende keus maar de prijs van € 80,- kom ik daarin niet tegen.
http://www.winkelmetzorg.nl/c-826146/aantrekhulp-voor-sokken-panty-s-en-steunkousen/

aurora1
door aurora1 - Jan 16, 2016 om 22:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik kan ook geen sokoptrekkers van 80 euro vinden. Inderdaad met die dure dingen dan maar terug naar de winkel.
Heeft u al eens geprobeerd om eerst wat talkpoeder op de voeten te doen, minder stakke sokken of sokken van ander materiaal?

merryweather
door merryweather - Jan 17, 2016 om 15:40
50 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk in de zorg en wij lachen ons rot om die dingen!Heel erg leuk uit gevonden maar wel als je een uitstekende motoriek hebt en je bevattingsvermogen werkt nog goed  zo dat je snapt wat je moet doen..Wij hebben deze dingen wel uit moeten testen van de zorgverzekering en we hebben helemaal niemand kunnen vinden onder onze clienten( wijkzorg) die er iets mee konden....Sommige collega's hadden al moeite er mee