ma
door maykelteske Feb 13, 2007 om 18:23
Voeding & gezondheid

Maria Duvall

Ik wil bij deze de aandacht vragen voor de praktijken voor Maria Duvall.
Mijn ervaringen zijn van een aantal jaar geleden, maar ik kwam op een andere website een discussie over haar tegen en ik zie nog steeds haar 2 pagina-grote advertentie een Leids Nieuwsblad.
En omdat ik op deze website nog niets kon vinden over haar, wil ik even mensen attent maken.

O.a. in nieuwsbladen staan advertenties van een medium met een hele mooie reputatie. Zij wilt haar gave gebruiken om mensen te helpen, GRATIS.
Het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje invullen, met een aantal gegevens. Ook moet je aangeven wat je wensen/problemen zijn...Je voelt hem al aankomen.

Ik heb toentertijd, meer voor de grap, aangegeven dat ik wel rijk zou willen zijn. Ik kreeg een 'persoonlijke' brief terug van een aantal kantjes, met dingen die zij over mij wist. In die brief stonden een aantal ernstige zaken, ik kwam erachter dat ik ernstig ziek was. Tenminste, dat haalde ik eruit.
Zij kon van alles voor me doen, maar alles wat ze aanbood koste 50 euro...(gratis?!) en tevens kon ik iets kopen wat mij zou verzekeren van geluk, gezondheid en voorspoed.

Maar plotseling kreeg ik o.a. een aantal keer per week post van Duitse lotto's. Ik was miljonair, maar dat wist ik nog niet.
Het enige wat ik hoefdfe te doen was lid worden en meedoen aan die lotto's. Al deze lotto's, met verschillende namen, hadden dezelfde adres...beetje vreemd.

Ik ben natuurlijk niet zo stom geweest om ooit in te gaan op wat zij me aanbood en op die post, van o.a. die Duitse lotto's.
Maar ik weet dat er mensen zijn die, bijv. in een bepaalde situatie zitten, en die daar in trappen. Voor hetzelfde geld stem je ergens mee in en zit je ergens aan vast.
Dit is gewoon mensen belazeren.

Wat wel "grappig" is, is dat mijn naam regelmatig verkeerd gespeld was. Ook was ik in sommige brieven een vrouw-persoon.
Als je dan echt een medium bent, he..!

Niemand weet of Maria Duvall nu echt bestaat, maar regelmatig wordt er een link gelegd met een andere, mannelijk medium, die op dezelfde wijze te werk gaat.

959 5 Rapporteer

nowhere
door nowhere - Feb 13, 2007 om 18:37
127 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de waarschuwing, ik ben benieuwd of er zich meer mensen melden, als dat zo is dan kunnen jullie mogelijk gezamelijk aangifte doen. Dit is een erg zieke manier om mensen proberen op te lichten. Geef geen persoonlijke gegevens af en trap er niet in! Ook niet als er toevallig iets klopt, sommige mensen zijn daar erg handig in, bijvoorbeeld door het zoeken van informatie over je op internet. De naam Maria Duvall klinkt als bedacht, gezien de rest van het verhaal zou ik er maar van uit gaan dat dat ook zo is.

nowhere
door nowhere - Feb 13, 2007 om 18:45
127 Antwoorden / 1 Vragen

Het internet lijkt vol te staan met informatie over Maria Duval:
- http://www.jotin.nl/forum/showthread.php?t=1758
- http://www.stelling.nl/simpos/maria_duval.htm
- http://home.wxs.nl/~waand023/recht/forums/duval.html
- http://www.mariaduvalscam.blogspot.com/

ho
door hob - Apr 13, 2007 om 13:17
12 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor uw tip. Dit is leerzaam voor mijn huisgenote, want ik dacht het al dat er iets niet loos moet zijn met Mara Duvall.

35 jaar geleden herinner ik mij een ander soortgelijk overeenkomend geval, waarbij er ook van alles en nog wat werd beloofd. Hoe dit is afgelopen in klachten weet ik niet. Maar het zal best zo zijn dat achter deze grote advertenties van maria Duvall een dekmantel zit van organisaties (slechte) die mensen zoals u en ik willen misbruiken. Uw tip (en ervaring) is nuttig om te delen. Nogmaals bedankt voor dit vermelden.

he
door hermannus1 - Feb 4, 2008 om 10:51
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er ook ingetrapt, ik ben tot het einde door gegaan en kreeg toen een boekje met z.g.n. magische handelingen.

Het werkt voor geen meter, ik heb een rot tijd achter de rug ondanks de vele beloftes.

Ik heb slechts een troost, de spirituele wet,  wie zijn gaven op een negatieve wijze gebruikt zal daar zelf aan ten onder gaan.

niet aan beginnen!!!!

johanpc
door johanpc - Feb 4, 2008 om 11:00
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Maria Duvall bestaat NIET als persoon het is de naam vor een wereldwijde oplichters organisatie, toevallig kortgeleden in diverse kranten een waarschuwing gestaan naar aanleiding van het feit dat de organisatie meer dan een miljoen ja echt heeft uitgetrokken voor een kamp[agne om zoveelmogelijk adressen te verkrijgen die ze voor grof geld verkopen daar verdienen zij dus dik aan.