bupozaanstad
door bupozaanstad Aug 19, 2005 om 20:05
Voeding & gezondheid

Matras

Hallo,


In maart jl. hebben wij ons bed van Beterbed geleverd gekregen echter is het geleverde matras niet het matras wat in de showroom op het model aanwezig was en blijkt het bijgeleverde matras vele malen harder te zijn, in het begin dachten wij dat het kwam omdat het zo nieuw was maar nu na 5 maanden hebben mijn partner en ik steeds meer last van gewrichtspijn als we het bed uitkomen en dit blijkt te komen omdat het geleverde matras veel te hard voor ons blijkt te zijn, wat kunnen we hier aan doen? Het is dus duidelijk dat het matras wat op de showmodellen in de Beterbed showroom van een heel andere kwaliteit zijn dan wat er geleverd is.


Gaarne advies wat te doen?


 

963 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2005 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het is erg jammer dat u niet meteen bij Beterbed aan de bel getrokken heeft want nu zullen ze alle smoezen uit de kast halen om u het bos in te sturen. Hooguit kunt u een beroep doen op de coulance van Beterbed (als ze die al hebben) en misschen (met bijbetaling) een ander matras uit kiezen. Afgezien dat het matras naar uw mening te hard is mankeert er niets aan dus Beterbed heeft na 5 maanden geen enkele verplichting het bed om te ruilen, Maar proberen kan altijd. Succes - E.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2005 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U voelt zich waarschijnlijk in het kruis getast. In America heet dit'bait and switch. Geluk er mee.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2005 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Moet dit een serieus antwoord voorstellen ?

ve
door verwijderd - Aug 19, 2005 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas op het gevoel een matras en bodem uitkiezen gaat niet.
Onderzocht is, dat u als u op uw gevoel afgaat hooguit 5% kans heeft om
op de voor u geschikte combinatie uit te komen. Laten omruilen heeft
zonder objectieve meting ook geen zin. Achteraf was het beter geweest
als u op de website van de Stichting Voorlichting Slaapcomfort had
gekeken en had gelezen over een "spierspanningsmeting". Kijkt u eens op
www.beddenadvies.nl







ve
door verwijderd - Aug 19, 2005 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Had al wat vraagtekens bij het eerste antwoord van de beddenadviseur en
de opgegeven site blijkt door te linken naar een commerciele beddensite.



Desondanks is het een informatieve site als je wat pseudowetenschappelijke dingen wil weten over slapen.



/Sandoor

ve
door verwijderd - Aug 19, 2005 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt boor de reacties op mijn vraag, ik wil nog even toevoegen dat het matras best wel ,,hard,, ligt en dat de daaruit voortkomende klachten zich nu beginnen voor te doen. Ik heb begrepen dat dist soort ,,stoornissen,, inderdaad pas maanden later aan het licht komen.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2005 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijn schrijven aan Beterbed:


Geachte heer, mevrouw


 


Op 06-01-05 bestelden wij een ledikant Azur in filiaal Tilburg wat in deellevering veel te laat werd bezorgd. Wij hebben in Tilburg in de showroom op het bed gelegen en dat lag goed echter het geleverde bed met matras Poly Primo SG30 blijkt een ander matras te bevatten dan het bed in de showroom en veroorzaakt zeer veel problemen. Zowel mijn partner als ik worden nu geconfronteerd met hevige gewrichtspijnen bij het opstaan en beide worden wij regelmatig met gewrichtspijn wakker, het matras is vele malen harder dan het matras in de showroom. In het begin dachten wij dat dit met de nieuwheid van het matras te maken had en dat het vanzelf wel zachter zou worden echter dit is niet het geval. Mijn vraag hoe dit op te lossen, ook in een ander filiaal van Beterbed blijkt er in de showroom een bed te staan met een kwalitatief veel beter matras dan het matras dat wordt bijgeleverd. Wij vinden dit zeer misleidend daar er in het filiaal niet wordt bij verteld dat het matras op het showmodel afwijkend is van het matras dat word bijgeleverd. Ook heb ik dit punt voor gelegd aan www.kassa.vara.nl en advies gevraagd hoe dit op te lossen. Wij verwachten in deze ook van Beterbed een passende oplossing.


 


Hoogachtend verblijven wij:

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

FK
FKprs - May 8, 2024 om 13:33
Geldzaken & recht

Glasvezel voor de prijs van een auto!!

Offerte aangevraagd voor aanleg van glasvezel in woning. Kost maar liefst €10.664,00 Is hier iets aan te doen? Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer