jscholtes
door jscholtes Oct 10, 2010 om 21:07
Voeding & gezondheid

Multilevel Netwerk Marketing

Iemand ervaring met multilevel netwerk marketing in Nederland? Welke risico's neem jij, wat levert het je op?

1383 4 Rapporteer

holpen
door holpen - Oct 10, 2010 om 21:27
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Hoewel het juridisch niet valt onder de piramidespelen, is het qua structuur zo ongeveer hetzelfde. Wat je vaak ziet, is dat aan de onderkant van de keten erg weinig aan inkomsten te verdienen is, terwijl aan de top men bijna slapend binnenloopt.

Mijn advies: niet aan beginnen.

an
door anicu - Oct 10, 2010 om 21:43
110 Antwoorden / 0 Vragen

Doet me aan Jiskefet denken: Multilul Media Advertisering Communication Consultant Agency

Dat was ook totale onzin en bedacht om .. ja, om wat eigenlijk?

jscholtes
door jscholtes - Oct 10, 2010 om 23:52
777 Antwoorden / 31 Vragen

Herbalife en Jafra zijn dat type organisaties. Jammer dat er alleen reacties zijn van mensen die, met alle respect, helaas waarschijnlijk geen ervaring hebben op dat gebied (wel bedankt voor jullie commentaren). Ben benieuwd naar reacties van mensen met positieve en nagatieve ervaringen.

nb
door nbw - Oct 11, 2010 om 01:45
521 Antwoorden / 24 Vragen

Wat wil je horen. Je praat over management en settings van organisaties die trendvolgend zijn . Herballife en Jafra doen niets anders dan geld maken en verdienen tenkoste van wat ons,als waar, wordt verteld. En de massa is nu zo groen mogelijk zonder verder na te denken. Jiskefet heeft gelijk.Echter de massa volgt blind zonder besef. Teneinde ons gigarijke leven toch maar te blijven prikkelen is nu groen bedacht. Kruidenleven en groene sinaasappelen. Behalve voor een steeds groeiende meerderheid van loosers die erom erbij te horen Wilders stemmen . Basale psychologie. Je wilt erbij horen.