Al erto
door Al erto Feb 12, 2024 om 19:49
Voeding & gezondheid

Probleem met gehoorapparaat specsavers kan niet instellen voor gebruik buiten en

De app van specsavers werkt niet goed kan hoorapparaat niet instellen  voor buiten

3087 9 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Feb 12, 2024 om 19:52
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Dan zult u toch naar de verkoper moeten gaan voor hulp/advies/oid.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 12, 2024 om 20:07
540 Antwoorden / Vragen

Blijf maar naar de verkoper toe zeer vasthoudend.
Hij is verplicht je vijf jaar lang de nodige service te verlenen. Laat vooral duidelijk merken dat de volgende hoorapparaten anders zeker bij een andere professionele audicien besteld zullen worden en zeker niet meer bij een brillenzaak.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 13, 2024 om 06:58
7194 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt buiten het volume wat hoger zetten om beter te horen.

ge
door gewicht Feb 15, 2024 om 10:18
170 Antwoorden / 1 Vragen

Naar mijn ervaring geen goed idee, je wordt gek van de het "lawaai" wat je dan hoord.
De hoortoestellen worden bij je getest en afgesteld in een bijna geluidloze ruimte, daar heb je in de meeste gevallen eigenlijk niets aan.
Tot 2 maal dure hoortoestellen gehad, (ziekteverzekering) . In verband met tinites ,oorruis de hele dag door,  helaas ze versterken echt alle geluiden.  Nu een ding van nog geen € 10,-  ( komt uit China ) en die gebruik ik alleen bij het journaal, bevalt veel beter. Mensen moeten vaak iets voor een tweede keer zeggen , jammer toch het zij zo.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 16, 2024 om 01:07
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Wat geweldig dat u een hoortoestel uit China hebt die goed bevalt want met tinitis zal het nog moeilijker zijn om tot een goed resultaat te komen, dank voor uw reactie.

1paul
door 1paul - Feb 13, 2024 om 08:26
3153 Antwoorden / 0 Vragen

ga even naar specsavers en leg daar uw klacht neer, wie weet is er een simpele oplossing!!

pe
door peentjes - Feb 13, 2024 om 11:12
421 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een slechte app. Bij mij werkt ie ook niet en daarom stel ik alles met de hand in via de knopjes aan het gehoorapparaat. Ik heb vijf verschillende instellingen (er zijn er wel 100) en die werken goed. Bv voor grote groepen, in café, voor een-op-een gesprekken. Ga dus gewoon naar specsavers, vraag om een buiteninstelling op uw apparaat te zetten en tik die gewoon op het apparaat aan als u buiten bent.

an
door annefslik - Feb 14, 2024 om 13:05
6 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen .
.
De app verwijderen en de NIEUWE app (even vragen bij Specsavers !!) weer installeren : heb ik ook gedaan en NU WERKT DAT FEILLOOS !!
.
Als er een belletje binnenkomt hoor ik die op de gehoorapparaten en NIEMAND die dan wat hoort behalve jijzelf , fijn is dat . Ook kan ik het geluid /zachter of harder ( bijv . links harder en rechts zachter ) zetten via de mobilephone , er zit een equalizer in de app en die kun je ook bedienen middels de mobilephone .GEWELDIG . Ik wil NOOIT meer iets anders . Misschien is het een idee : Specsavers Almelo .

Me
door Meindo - Feb 14, 2024 om 13:05
64 Antwoorden / Vragen

Mijn gehoorapparaat kan ik ook via de app aanpassen naar verschillende omgevingen.
Mijn audicien heeft de hoorapparaten afgesteld toen ik ze kocht.  Een paar keer nog een fijnafstemming gehad en nu werken ze goed onder de meeste omstandigheden. Op een ander programma zetten of harder of zachter is bijna nooit nodig. Resound.

john devries
door john devries - Feb 14, 2024 om 15:17
219 Antwoorden / Vragen

App verwijderen > opnieuw opstarten> app opnieuw installen. Gehoorapparaten uitzetten>blue tooth uit en aanzetten> gehoorapparaten opnieuw koppelen aan blu tooth >app openen

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 14, 2024 om 17:11
2065 Antwoorden / Vragen

Ligt dit aan de app uw aan uw (wellicht (zwaar) verouderde) toestel? Oftewel hebben anderen hier ook last van of is het uw probleem?