curly
door curly May 21, 2015 om 13:15
Voeding & gezondheid

Reclame op rouwkaart

Bijzondere momenten verdienen een kaartje. Koop ik net een rouwkaart van 2.50 euro, staat er verdorie op de achterzijde met koeienletters hun reclame op: Paperclipcards. Dit bedrijf schiet zijn doel voorbij ! Wat moet de ontvanger wel niet denken. Dat moet je toch niet willen als bedrijf. Hopelijk worden ze wijzer bij paperclip.com en roepen ze die rouwkaarten met hun eigen bedrijfsreclame c.q. drukwerk terug uit de winkels.
''Beste firma paperclip, denk na voordat je wat doet/ onderneemt'' !!

674 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 21, 2015 om 13:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niemand kijkt toch op de achterkant van een rouwkaart.

Cookies
door Cookies - May 21, 2015 om 15:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Volgens mij staat op alle kaarten de naam van het merk.

ma
door marnix1 - May 21, 2015 om 15:49
256 Antwoorden / 22 Vragen

Lijkt me geen rouwkaart, eerder een condoleance-kaart.

edrick3
door edrick3 - May 21, 2015 om 18:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je dit al met paperclip.com gecommuniceerd?
Als je dit ziet en niet wilt dan koop je toch een andere kaart?

valerius-2
door valerius-2 - May 21, 2015 om 18:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Koop u toch gewoon een andere. De make heeft zij geld alweer binnen via deze reclame, dat zal dan de drukker wel tegen houden om dit verder te doen

curly
door curly - May 21, 2015 om 22:21
162 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 21 mei 2015, 18:36]Heb je dit al met paperclip.com gecommuniceerd?
Als je dit ziet en niet wilt dan koop je toch een andere kaart?

Nog niet gecommuniceerd met paperclip. Een andere kaart kopen was geen optie omdat de verpakking al was verwijderd. En die reclame aan de achterzijde daar had ik in de haast niet naar gekeken. Bovendien was dat niet goed te zien in de verpakking. Volgende keer zal ik beter opletten.

tijger1
door tijger1 - May 21, 2015 om 22:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een kaart zit normaal gesproken in doorzichtig cellofaan.

Net zo min als dat u naar de achterkant gekeken heeft, zal de ontvanger daar naar kijken,

door 1953 - May 22, 2015 om 02:38
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Maak u zich niet dik om die reclame-uiting van Paperclips, staat al jaren op de kaarten en of het nou Hallmark of Paperclips of wie dan ook: het handelsmerk staat altijd op de achterzijde met prijscode of geprijsd geprijkt.

sjjoppy
door sjjoppy - May 22, 2015 om 07:54
7196 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Curley,
Het is beter om geen voorgedrukte kaart te kopen, een brief of kaart met eigen tekst is persoonlijker.
Vr, gr.

mahadma
door mahadma - May 22, 2015 om 15:07
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Als er niets op staat, kan iemand die juist DIE kaart koopt, nooit weten welk merk/fabrikant die verkoopt. Ook is het begrip "Reclame" wel erg door gedacht hier nu. Alleen 1 merknaam van de leverancier heet in mijn ogen nu niet een schreeuwende STER spot.

curly
door curly - May 23, 2015 om 00:37
162 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=sjoppie schreef op vrijdag 22 mei 2015, 07:54]Hallo Curley,
Het is beter om geen voorgedrukte kaart te kopen, een brief of kaart met eigen tekst is persoonlijker.
Vr, gr.

''Uiteraard, dit gaan we voortaan zelf proberen om te doen.''

Bedrijfsreclame laten meeliften op een gekochte condoleance kaart, liever niet!

van leyden
door van leyden - May 23, 2015 om 14:49
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Tot aan het graf zal de consument worden lastig gevallen met reclame.

Het is ons lot, anderen hebben ons wijs gemaakt dat velen dingen niet zonder kunnen.
Zelfs de tijd (die ons reikt) wordt mede mogelijk gemaakt door.....

tenormin
door tenormin - May 23, 2015 om 17:53
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Mij is het in de eerste plaats destijds nooit opgevallen; de inhoud en wat er geschreven werd was/is/blijft belangrijker. En al is het van Wallmark of Paperclip: so what: gaat toch om het feit dat men de moeite neemt u een condoleance kaart te sturen. Ik vind het eerlijk gezegd spijkers op laag water zoeken.

sjjoppy
door sjjoppy - May 23, 2015 om 18:09
7196 Antwoorden / 3 Vragen

Persoonlijk kan ik me wel voorstellen dat @Curly let op deze spijkertjes, er was eens een grappige uitgave van postzegels maar heb er aan gedacht om een "serieuze"te gebruiken.

tenormin
door tenormin - May 23, 2015 om 18:13
16837 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sjoppie schreef op zaterdag 23 mei 2015, 18:09]Persoonlijk kan ik me wel voorstellen dat @Curly let op deze spijkertjes, er was eens een grappige uitgave van postzegels maar heb er aan gedacht om een "serieuze"te gebruiken.

Nou ja, men mag het oneens zijn toch. Maar je hebt het wel bij het rechte eind dat men inderdaad wel op de postzegel moet letten. Dus dat is dan weer wel relevant.

tenormin
door tenormin - May 23, 2015 om 18:15
16837 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=curly schreef op donderdag 21 mei 2015, 22:21][quote=edrick3 schreef op donderdag 21 mei 2015, 18:36]Heb je dit al met paperclip.com gecommuniceerd?
Als je dit ziet en niet wilt dan koop je toch een andere kaart?

Nog niet gecommuniceerd met paperclip. Een andere kaart kopen was geen optie omdat de verpakking al was verwijderd. En die reclame aan de achterzijde daar had ik in de haast niet naar gekeken. Bovendien was dat niet goed te zien in de verpakking. Volgende keer zal ik beter opletten.

Net zoals je nu schrijft: je had er niet naar gekeken: nou, de ontvanger ook echt niet, hoor!

tijger1
door tijger1 - May 23, 2015 om 18:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op elke kaart staat op de achterkant de naam van de uitgever. So what.